Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 57 worden weergegeven.

Discussie: Raad

  1. #26

    Standaard

    Ook al zit er een digitale decoder in de DVD-speler, je moet dan toch nog een reciever hebben om het gedecodeerde signaal te versterken. Aangezien zo goed als alle HT recievers in staat zijn om zelf Dolby Digital en DTS te decoderen, kun je dit beter door de reciever laten doen.

    Een digitale decoder in de DVD-speler is dus geen vereiste.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  2. #27

    Standaard

    NOu heb ik nog een laatste vraag voordat ik tot aankoop overga:
    Wat is nou beter dan de pioneer of de toshiba?
    als ik alleeen naar de specs kijk is de toshiba beter, maar is toshiba ook een goed merk? of is pioneer dan toch wat beter?

  3. #28

    Standaard

    Met geen van beide ervaring, maar volgens mij hebben hier veel mensen goede ervaringen met Pionier, maar met betrekking tot de bovengenoemde setjes kan ik daar niks over zeggen...
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  4. #29

    Standaard

    nog iemand die er wel ervaring mee heeft?

  5. #30

    Standaard

    Toshiba is een goed merk.
    Het merk is in Nederland iets minder bekend/populair. Maar in Frankrijk en Engeland worden spullen van dit merk goed ontvangen.

    Als ik zo snel kijk naar de specs, dan zou ik persoonlijk voor de Toshiba gaan.

    Groetjes,

    Jeroen.

    p.s. ik geloof niet in het principe "beter merk" Veel fabrikanten hebben een breed scala aan producten.
    van instap tot top. Je kan niet per definitie zeggen dat een bepaald merk beter is dan de ander Tenminste in dezelfde prijs klasse
    HT: Horen, Zien en Beleven

  6. #31

    Standaard

    oke ik ga waarschijnlijk de toshiba halen, maar kan ik dan voor ongeveer 150 euro al iets kopen zodat het geluid niet perse uit mijn tv hoeft te komen? hoeven niet speakers te zijn

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    oke ik ga waarschijnlijk de toshiba halen
    Zeer goede keus!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    ...maar kan ik dan voor ongeveer 150 euro al iets kopen zodat het geluid niet perse uit mijn tv hoeft te komen? hoeven niet speakers te zijn
    Waar moet het dan uit komen? Sinaasappels?
    Maar serieus: je kunt vast iets krijgen, maar je zou eens contact op kunnen met Henk Heideveld over zijn aanbieding. Misschien kun je in termijnen betalen?

  8. #33

    Standaard

    Tja.. ik zou die set van jbl wel willen, maar daar heb ik een paar opmerkingen bij:
    -Ik heb geen vervoer dus kan nix afhalen
    -Zijn prijs vind ik te hoog want de set kost nieuw nog 277 euro
    -Moet ik er ook nog een receiver bij kopen dan?
    Als Henk dit leest mag hij wel met mij contact opnemen als hij een mooie prijs voor me heeft en een manier van versturen of brengen

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Tja.. ik zou die set van jbl wel willen, maar daar heb ik een paar opmerkingen bij:
    -Ik heb geen vervoer dus kan nix afhalen
    -Zijn prijs vind ik te hoog want de set kost nieuw nog 277 euro
    -Moet ik er ook nog een receiver bij kopen dan?
    Als Henk dit leest mag hij wel met mij contact opnemen als hij een mooie prijs voor me heeft en een manier van versturen of brengen
    Je zult nog een reciever/versterker moeten kopen om de JBL speakers aan te sturen. Misschien kun je Henk een PM sturen of ff mailen.

    Groeten,
    Raskel

  10. #35

    Standaard

    dus zonder receiver heb ik nog nix aan die boxen? hoeveel kost een degelijke receiver?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    dus zonder receiver heb ik nog nix aan die boxen? hoeveel kost een degelijke receiver?
    In jouw geval heb je al een degelijke vanaf 250 euro.

    Groeten,
    Raskel

  12. #37

    Standaard

    de sony dav s 400

    40 wat boxen x5
    100 watt subwoofer.
    dvd,tuner,versterker, all in one set

    bij de lokale expert , it's zo"n 250 euro!

    is een goede set , ik ben ook 16 en heb de dav-s 500, van 500Euro!
    een echt goeie set voor op zolder ofzo!
    Jasper en dennis geven weer eens commentaar

  13. #38

    Standaard

    sorry het moet 350 euro zijn oepssssss
    Jasper en dennis geven weer eens commentaar

  14. #39

    Standaard

    Maar kan ik zonder receiver de boxen niet op de dvd speler aansluiten? want in de toshiba zit ook al een digitale decoder dus. En wat kan je nog meer met zo'n receiver dan behalve dat die het geluid omzet?

    @t duce:bedankt voor de tip, als het blijkt dat losse onderdelen echt heel duur gaat worden, ga ikhier misschien nog wel gebruik van maken

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Maar kan ik zonder receiver de boxen niet op de dvd speler aansluiten? want in de toshiba zit ook al een digitale decoder dus. En wat kan je nog meer met zo'n receiver dan behalve dat die het geluid omzet?

    @t duce:bedankt voor de tip, als het blijkt dat losse onderdelen echt heel duur gaat worden, ga ikhier misschien nog wel gebruik van maken
    Nee, je hebt een versterker nodig om geluid te krijgen uit je speakers. De decoders zorgen alleen maar voor de informatie die naar de versterker/reciever gaat, ze versterken de boxen dus niet.

  16. #41

    Standaard

    Is er voor mij ook de mogelijkheid om eerst voor een goedkopere receiver te gaan van rond de 50 euro? en als ik dan weer wat geld heb dat ik dan een duurdere neem?

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Is er voor mij ook de mogelijkheid om eerst voor een goedkopere receiver te gaan van rond de 50 euro? en als ik dan weer wat geld heb dat ik dan een duurdere neem?
    Voor 50 euro heb je een leuke scart kabel Helaas.

  18. #43
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Voor €50,- zal het inderdaad niet meevallen om wat leuks te vinden nee.

  19. #44

    Standaard

    hmm.. dan begin ik wel alleen met een dvdspeler en kijk ik later wel of ik ga uitbreiden of niet, het gaat de toshiba worden

  20. #45
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Dat is misschien wel de verstandigste keuze.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    hmm.. dan begin ik wel alleen met een dvdspeler en kijk ik later wel of ik ga uitbreiden of niet, het gaat de toshiba worden
    De Toshiba is een hele goede keus! Veel plezier ermee.

    Raskel

  22. #47

    Standaard

    is dit een goeie receiver: Onkyo TX-SR500E?? want die werd 2dehands voor 250 euro aangeboden

  23. #48
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Schijnt opzich wel een leuk ding te zijn maar of de prijs goed is weet ik niet.
    Geen idee wat dat ding nieuw kost.

  24. #49

    Standaard

    hij kost nieuw 299, maar heb je nog tips voor een receiver want ik ben nu wel aan het kijken voor een receiver maar er zin er zoveel en dat is moeilijk vergelijken

  25. #50

    Standaard

    reken maar dat je voor een redelijk tot goeie set(dus aparte luidsprekers,losse reciever en dvd-speler ).
    toch al gauw rond tussen de 700 en 1000 euro zit.

    Als je bedrag niet zo hoog is,kun je eventueel ook eens naar tweedehands kijken,want dan krijg je voor een dergelijk bedrag meer voor je geld,als dat je zo'n all in one setje koopt.

    Het is natuurlijk wel van belang,wat zijn je eisen,moet het echt goed klnken,of heb je zo iets van als er maar geluid uitkomt vind ik het best......

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •