Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 160 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Godfatherbox

    Weet iemand hier de prijs van de Godfatherbox regio 2. ?

    Ben zeer benieuwd, ik kan niks vinden op het net, Behalve op Amazone, maar dat is regio 1.

    Ook de release data verschillen, is het nou 9 of 16 oktober??

    Zucht, het worden dure tijden vrees ik, **star wars
    **terminator 2
    **en de disney's vliegen om je oren en dan ook nog de godfather box.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  2. #2

    Standaard

    "....inclusief een extra 5e schijfje met een hele berg aan bonusmateriaal. Een vijfde schijfje ? hoor ik u zeggen. Inderdaad, paramount heeft besloten om de tweede film te spreiden over twee dvd's, in plaats van deze op 1 schijfje te persen. Zodoende kon de hoge kwaliteit van beeld en geluid behouden blijven ..."


    deze info komt uit dvd gratis van october.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  3. #3

    Standaard

    Als je nog wat geduld hebt kun je wachten tot hij bij de Makro ligt. Dat scheelt altijd wel wat centen...

  4. #4

    Standaard

    Wachten is helaas geen optie voor mij, ik zal nog net niet voor de deur gaan liggen maar ik moet hem wel op de release dag hebben. Dat is ook de reden dat ik hem niet via internet bestel....stel je voor dat ik een dag langer moet wachten, egnie.

    tja dan maar weer wat meer centen, evengoed vind ik 175,00 een redelijke prijs voor 3 de drie godfather films en een bonus dvd. De gemiddelde prijs van een losse top dvd ligt toch rond de 65,00 ( 3x 65 = 195 )

    Was het maar 9 october........zucht

    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Menno
    Als je nog wat geduld hebt kun je wachten tot hij bij de Makro ligt. Dat scheelt altijd wel wat centen...
    Probleem van de Makro. Je moet een pas hebben en niet iedereen heeft zo'n pasje in bezit. Misschien is Correct Rotterdam of Mediamarkt ook een optie. Oké toegeven deze zijn ook niet landelijk.

  6. #6

    Standaard

    wel wel, ziet het er toch naar uit dat het blokker gaat worden, want mijn lieve moedertje heeft nog 2 dukaten liggen


    thanx everybody



    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  7. #7

    Standaard

    Is deze DVD-box al tekoop dan bij de blokker????????????
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  8. #8

    Standaard Godfather Collection, The - Limited

    149.95 bij blokker

  9. #9

    Standaard

    Waarom staat de 2e film eigenlijk op 2 discs? Zo krijgt ie bijna 'flipper'-eigenschappen....
    Zal wel met de lengte van de film en de commentaartrack te maken hebben waarschijnlijk.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Waarom staat de 2e film eigenlijk op 2 discs?
    Inderdaad... De lengte EN om de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden (lagere compressie)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Is deze DVD-box al tekoop dan bij de blokker????????????
    Ja, ik heb 'm al gekocht !

  12. #12

    Standaard

    Hmm dan ga ik maar gauw kijken of onze blokker hem ook al heb.
    gelukkig had me schoonzussie nog 2 dukaten liggen, de schat.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  13. #13

    Standaard

    Blokker: fl 129,- / Euro 58,97 Inclusief 2 Blokker "Dukaten"

    Looptijd onbekend, Dukaten aktie loopt tot 1-1-2001.

  14. #14

    Standaard

    Hoe lang duurt deel 2 van de Godfather dan wel niet?
    Er past toch heel wat op één schijfje!
    RW

  15. #15

    Standaard

    godfather deel 2 duurt 200 minuten...
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  16. #16

    Standaard

    Heb net de blokker folder binnen gehad, de actie duurt tot en met 15 oktober.

    ook oa terminator 2 10,00 goedkoper met 1 dukaat.





    Newsflash: "in lunteren is een bejaarde dame beroofd toen ze uit de plaatselijke blokker kwam, ze had net een rolator gekocht. Ze verklaarde dat de schavuit alleen haar 3 dukaten mee heeft genomen."
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  17. #17

    Standaard

    Dat is lang. Duren de andere delen ook zo lang?
    RW

  18. #18

    Standaard

    Op mijn 'oude' VHS tapes:

    The Godfather - 2 uur 44 min.
    The Godfather Part II - 3 uur 10 min.
    The Godfather Part III - 2 uur 44 min.

  19. #19

    Standaard

    Hoi.

    Vandaag naar de Blokker geweest maar GEEN Godfather box. 9 oktober is de officiele release datum.

    Dus snap ik niet dat al iemand deze box al heeft???

    Gaarne uitleg.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    naar de Blokker geweest maar GEEN Godfather box
    Ik was er gisteren al meteen (Arnhem) na de berichten in dit forum...
    Daar hadden ze 'm ook nog niet, maar werd hij 'waarschijnlijk' donderdag a.s. verwacht (Morgen dus!!)

  21. #21

    Standaard

    En bij ons verwachten (o nee, "hopen") ze hem vrijdag binnen te krijgen... nog ff wachten dus

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door svds
    Ja, ik heb 'm al gekocht !
    Hmmm... Bij FRS ligt ook een Godfather-box... Ik zag de rugkant en werd meteen hyper-enthousiast....
    Blijken er van die zwarte plastic blokken in te zitten... VHS heet dat geloof ik...
    Zeker weten dat je bij Blokker niet afgezet bent met een veel te dure prijs voor de videobanden?

  23. #23

    Standaard

    Is het wel toegestaan om produckten aan tebieden voor een afgesproken datum ??
    Ze lopen wel tezeiken als er ergens een regio 1 dvd'tje ligt, maar aan dit soort praktijken doen ze dan niks???

    Lijkt me ook niet echt slim van Blokker om zo tewerken, dat er bij het ene filiaal wel de box verkocht wordt en bij het andere filiaal niet. en dan net doen of dat ze nergens wat vanaf weten.
    dan lijkt het als klant net of dat je staat teliegen. dit wekt agressivieteit op bij de DVD FREAKS, tenminste bij mij wel.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    dit wekt agressivieteit op bij de DVD FREAKS, tenminste bij mij wel.
    Heb je lang op het politieburo gezeten?

  25. #25

    Standaard

    Hoi, wat een gedoe met die Godfatherbox, maar hier bij mij in Vlissingen liggen ze in grote getale bij de Blokker en T2 ultimate edition en Unbreakable liggen er ook.
    Allemaal regio 2
    Het zijn stuk voor stuk juweeltjes

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •