Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 160 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bondfreak
    Hoi, wat een gedoe met die Godfatherbox
    Kijk dit bedoel ik nou dit wekt irritatie op
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bondfreak
    liggen ze in grote getale bij de Blokker
    GRRRRRRRRRR
    Morgen samen naar Blokker, Martin?

  3. #28

    Standaard

    wel de deegroller meenemen.

    kunnen FF meppen.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  4. #29

    Standaard

    GRRR, ook ik stond vandaag bij blokker op de stoep, en er werd mij uitgelegd dat sommige filialen per ongeluk eerder zijn begonnen met de verkoop van de box, een vehaal wat ik wel kan dromen want ik ben 10 jaar bedrijfsleider geweest bij een videoland vestiging.

    Maar goed ik heb nog steeds geen box, ach die paar nachtjes
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  5. #30

    Standaard Godfather R2

    Wat leuk! Dan hebben ik en mijn maat als een van de eerste nederlanders Godfather part I gekeken op dinsdag 2 oktober!

    )

    Film staat er best goed op, alleen ik meen wel edge enhancement gezien te hebben. Het geluid neemt af en toe verassende wendingen. Zo geniet je een half uur van dialogen uit je center, het andere moment schrik je je het apelazerus van een prachtige 5.1 Onweersdonders uit de speakers!

    Well, judge for yourself!!

  6. #31

    Standaard Blokker Terneuzen ook noppes!

    Ik ben ook naar de blokker (in Terneuzen) gerend om Exorcist en The Godfather trilogy te kopen, maar ook ik moest het doen met een NEE!!!!! De verkoopster had het over opgelegde release-datums! Voor de Exorcist 8 oktober en voor Godfather 12 oktober. Lullig dat Blokker Vlissingen alles al te koop aanbiedt, maar wel leuk voor diegene die ze nou al heeft! Toch? Vlissingen is niet ver hier vandaan maare...ik kan nog wel een paar dagen wachten hoor!

    Als het zo doorgaat wordt het binnenkort CRISIS! in oktober komt ook nog the phantom menace uit en T2 is ook gaaf (was bij blokker Terneuzen al te koop) en...ga zo maar door. Te bedenken dat rond kerst ook altijd veel DVD's worden gereleased!

  7. #32

    Standaard Re: Blokker Terneuzen ook noppes!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Enric Batista
    De verkoopster had het over opgelegde release-datums! Voor de Exorcist 8 oktober
    Huh? The Exorcist: The Version You Haven't Seen Yet?? Die ligt hier al sinds 20 september in de kast!!
    En de Godfather 5 DVD Box sinds vanmiddag... Van die weet ik zeker dat ie te vroeg verkocht is

  8. #33

    Standaard

    Eeeeuh... mensen... Ik geloof dat we (ik inclusief) er een zooitje van aan het maken zijn...
    We zijn nu al een paar dagen hevig ge-emotioneerd aan het discuseren over de verkrijgbaarheid van deze box.....
    Heel gezellig allemaal, maar ik vrees dat we op de verkeerde afdeling zitten...
    DIT IS HET DVD-PRICEWATCH FORUM...
    Erger nog... Men is zo de kluts kwijt dat er voor de prijs van deze box ondertussen 3 (!!) threads zijn aangemaakt...

    Misschien dat de site beheer(d)(st)er de prijzen uit deze thread kan filteren en kan kombineren met de 2 bestaande threads, om vervolgens het restant van deze thread dan onder de afdeling REGIO-2 te plakken?

    De ECHTE prijs-threads voor deze box zijn te vinden onder:
    Thread 1
    Thread 2

  9. #34

    Standaard

    De GodFather heeft nog steeds de macht.

    het is inderdaad even wat uit de hand gelopen allemaal.
    volgens mij ook met Pearl Harbor.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  10. #35

    Standaard

    Inderdaad is het wat onoverzichtelijk geworden, maar goed, we zijn allemaal een beetje emotioneel en in de war van deze super-release.

    Wat moet dat straks wel niet worden als de nieuwe film van "kabouter plop"gereleased gaat worden.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    het is inderdaad even wat uit de hand gelopen allemaal.
    volgens mij ook met Pearl Harbor.
    Valt wel mee toch t.a.v. Pearl Harbor? Er zijn maar 2 threads; één voor regio 1 en de ander voor regio 2. Hoewel er in de R1 thread wel wat R2 reacties terugkomen....da's waar.
    Misschien is het een idee om de Pricewatch topics door de DVD.nl crew members aan te maken om doublures te voorkomen zoals met de initiele thread van The Godfather Collection.

  12. #37

    Standaard

    Op de Belgische Ibazar-site staat hij nu 1825 BEF (+/- 100 gulden). Startprijs was 850 BEF. Pas op! Veiling loopt af op 9 oktober!!! (Naam van de Verkoper: Volume uit Vlaams-Brabant).Dit even ter info.

  13. #38

    Standaard

    mjah, ik haal 'm Dinsdag wel bij de Mediamarkt voor fl. 111,00. Wel zo gemakkelijk.

  14. #39

    Standaard Release-datum....

    Je hebt geljk Open-minded. The exoscist is natuurlijk allang gereleased. De verkoopster van Blokker had beter de term Verkoop-datum i.p.v. Release-datum moeten gebruiken. Maar de versie die jij in de kast hebt liggen heeft waarschijnlijk rond de 65 piek gekost. Blokker biedt 'em aan voor 45 piek. Sneu voor diegene die de DVD al gekocht heeft. Zelf ben ik er ook vaak ingetuind bij bepaalde winkels! Voor mijn dochter Tarzan gekocht en later Dinosaur...blijkt opeens dat beide DVD's in een pakket te koop zijn voor een superaantrekkelijke prijs....(shit happens!)

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [email
    maurice@kindamuzik.net[/email]]
    mjah, ik haal 'm Dinsdag wel bij de Mediamarkt voor fl. 111,00. Wel zo gemakkelijk.
    Naar het schijnt is de box al vanaf vrijdag (de dag van de advertentie...) verkocht door de MediaMarkt voor 111,-. Andere MM filialen hebben ook al voor dinsdag de box in de verkoop gegooid.
    Wat is nu de waarde van een releasedatum?

  16. #41

    Standaard

    Op zaterdag 6-10 zag ik nog geen boxen liggen bij MM te Rotterdam. maar ze zullen er wel genoeg hebben liggen dus dat komt wel goed.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  17. #42

    Standaard

    Nou ik was er gisteren en had de op een na laatste te pakken, maar Mediamarkt zal wel een nieuwe lading binnen krijgen.

    De box van The Simpsons ging ook erg hard.

  18. #43

    Standaard

    in welke stad maurice ???
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Hoi maurice@kindamuzik.net,

    Hartstikke tof dat je met het forum meedoet, maar zou je misschien een kleine wijziging in je naam kunnen aanbrengen?
    Zet bijv. tussen 'maurice' en '@kindamuzik.net' een spatie, zodat we van dat vervelende layout-probleem af zijn.

    Thanx

  21. #46

    Standaard

    vreemde layout problemen? ik heb anders nergens last van. misschien heeft het met je browser of tekstgrootte te maken, want bij grotere tekst ziet het er inderdaad ietwat anders uit.
    overigens denk ik niet dat spaties in de gebruikersnaam zijn toegestaan.

  22. #47

    Standaard Godfather voor 111 NLG

    Vandaag gekocht bij de Mediamarkt in amsterdam....

    De Godfatherbox... (anders had ik hem niet in deze thread neergezet....) voor maar liefst...


    F 111,-- NLG

    Koopje!!!!

    Groet Bjorn

  23. #48

    Standaard Re: Godfather voor 111 NLG

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bmateijsen
    Vandaag gekocht bij de Mediamarkt in amsterdam....
    De Godfatherbox... (anders had ik hem niet in deze thread neergezet....) voor maar liefst...
    F 111,-- NLG
    Koopje!!!!
    Nee echt?? Dat meen je niet

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [email
    maurice@kindamuzik.net[/email]]
    vreemde layout problemen? ik heb anders nergens last van. misschien heeft het met je browser of tekstgrootte te maken, want bij grotere tekst ziet het er inderdaad ietwat anders uit.
    Niet dat het mij wat uitmaakt, maar Open Mind hebt m.b.t. vreemde lay-out problemen wel gelijk. FYI: Ik gebruik IE 6 (kan het ook niet helpen) en de Tekengroote is bij mij normaal. Of je je gebruikersnaam kan veranderen is voor mij ook een vraag.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Of je je gebruikersnaam kan veranderen is voor mij ook een vraag.
    Even gecheckt... Het is (helaas...) inderdaad niet mogelijk om de gebruikersnaam aan te passen...
    Misschien opnieuw aanmelden....?

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •