Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 160 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Hij kan toch gewoon een nieuwe gebruikersnaam nemen? Hij heeft nog maar een paar posts dus zo erg is dit ook weer niet.
    Maar zoals het nu is, is het behoorlijk irritant... welke debiel gebruikt nu zijn volledige e-mail adres als gebruikersnaam?!?

  2. #52

    Standaard

    Weet iemand hoe het komt dat alle winkels zo met die box gaan stunten (stuntelen?). Adviesprijs zou zo'n 170 piek zijn en de box zou wereldwijd op 9 oktober uitkomen. Nu ligt ie al dagen vantevoren voor prijzen van 111 tot 133 gulden, zelfs in de duurdere zaken. FRS heeft op hun internetpagina nog steeds een prijs van 175 gulden, maar de box ligt bij hen in de winkel voor 132,-.
    Je gaat bijna denken dat er iets mis is met de films en dat ze zo snel mogelijk weg moeten. Er is echter niets mis met de box, ik heb de films gezien, geen problemen, en dat de film snel en goedkoper uitkomt is prima, maar wat is er toch aan de hand???

  3. #53

    Standaard

    Door mischien de box niet teduur temaken, kopen de mensen deze box maar ook volgende week starwars DVD. Denk ik.

    Nee ik weet het niet hoe het komt, maar de consument vaart er wel bij. van mij mag dit een trend worden.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Door mischien de box niet teduur temaken, kopen de mensen deze box maar ook volgende week starwars DVD. Denk ik.
    Nu je het zegt. Oktober is een dure DVD maand.
    Niet alleen staat Star Wars voor de deur, maar ook nog THe Mummy en diens vervolg. Volgens verwachtingen zou Star Wars TPM de bestverkochte DVD allertijden worden (dus die zou The Matrix naar de kroon moeten steken).

    Misschien heeft het ook met (oneerlijke) concurrentie te maken hebben. De ene winkel levert eerder dan de andere, stunten met prijzen om juist meer klanten binnen te halen. Een adviesprijs van fl 175,- kan wel eens een doodsteek voor zo'n mooie box zijn. Gezien het feit dat een Paramount DVD een gemiddelde prijs heeft van fl 64,95 is The Godfather DVD Collection bij de Mediamarkt een koopje. Zelfs bij de FRS.

  5. #55

    Standaard

    Ik stond vanmiddag even te babbelen bij FRS en had het even over de prijs van Mediamarkt... fl 111,=
    Het is waarschijnlijk een lokkertje om de 'serieuze' filmfans naar de winkel te lokken, aangezien men op die prijs nog slechts fl 1,= (zonder aftrek van kosten) verdient.

  6. #56

    Standaard

    Hoi Alex.

    Zou dat werkelijk de aanleiding zijn van MM, als ik voor de GodFather box kom neem ik ook niet even een koelkast mee of ies dergelijks. echt goedkoop is is MM niet, tja met sommige titels. dat het een lokkertje is dat zal best. maar ze mogen het van mij wel meer doen. Uhh starwars DVD voor 49,95 ????
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Zou dat werkelijk de aanleiding zijn...
    Ik denk dat veel toptitels in de aanbieding gaan, in de hoop dat de klant nog even verder de bakken doorsnuffelt en meteen wat oudere (normaal geprijsde) titels meenemt.
    Tenslotte is het najaar ideaal voor CD en Video verkopen omdat de mensen weer veel meer binnen blijven... Dat, vermenigvuldigd met de topverkopen van DVD-spelers in het afgelopen jaar betekent een leuke omzet...

  8. #58

    Standaard

    he Martijn ik hoop niet dat jij deze prijs goedkoop vindt.

    als je verder had gekeken dan had je kunnen zien dat hij bij media Markt voor 111,- lag....
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  9. #59
    martijn_25
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    he Martijn ik hoop niet dat jij deze prijs goedkoop vindt.

    als je verder had gekeken dan had je kunnen zien dat hij bij media Markt voor 111,- lag....
    uhh had ik gezien ...ach inclusief de reis naar de mediamarkt zou ik al duurder uitkomen dan 129,95

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olaf Mirande
    Ik heb hem vanmiddag bij mm Alexandrium vandaan voor 110,99
    dat noem ik nog eens "an offer I can't refuse."
    Michael Corleone: That's my family, Kay. It's not me.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Aoys
    Deel II en III zitten samen in 1 hoesje!
    Zover ik weet bevat The Godfather Box 4 hoesjes... Althans.. de mijne wel

    Hoesje 1: Godfather I
    Hoesje 2: Godfather II, disc 1 & 2
    Hoesje 3: Godfather III
    Hoesje 4: Godfather Extra's

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Zover ik weet bevat The Godfather Box 4 hoesjes... Althans.. de mijne wel

    Hoesje 1: Godfather I
    Hoesje 2: Godfather II, disc 1 & 2
    Hoesje 3: Godfather III
    Hoesje 4: Godfather Extra's
    Idd hij zal wel in de war zijn. Te veel uur films gekeken achter elkaar.

  13. #63
    Glenn Aoys
    Guest

    Standaard

    Wie had het over hoesjes. Ik had het over 5 CD's! Toch. Wie heeft alle DvD's al gezien? En uiteraard rectificatie Part II staat op 2 DvD's en er zijn 4 hoesjes

  14. #64

    Standaard

    Ik heb vanmiddag de derde gekeken.
    Ik vind deel 1 het beste, dan 2, en dan 3 . Deel 3 is of en toe zelfs boring. Terwijl 1 en 2 echt heel goed zijn.

  15. #65

    Standaard

    ben zojuist nog even bij de Blokker wezen kijken. De box kost nog steeds 129,95 maar nu zonder dukaten. Ik denk dat ik nog een paar maandjes wacht tot MM of een andere zaak een speciale aanbieding van beneden de fl. 100 heeft.

  16. #66

    Standaard

    Ik heb ze ook alledrie gezien, en ik kan er geen slecht woord over zeggen.
    Nou is dit wel een van me favoriete genres, dus misschien vandaar.

    Deel 1 en 2 zijn voor mij veruit het best.
    Deel 3 vind ik hier en daar wat saai, maar is zeker niet slecht te noemen.
    Vooral het einde is erg goed.

    Al met al een zeer toffe box die het geld dubbel en dwars waard is.

  17. #67

    Standaard

    Makro voor 117 gulden, meteen gekocht natuurlijk

    JvdM

  18. #68

    Standaard

    Bij Grolsch zitten de 3 films nu op video er gratis bij... ik weet dat dit het DVD forum is, maar ik denk ik het meld het ff voor degene die het misschien niet kunnen veroorloven deze mooie box!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  19. #69

    Standaard

    Kan iemand mij uitleggen waarom ze deel 2 in hemelsnaam op 2 discs hebben gezet?

    Titanic past toch ook op één DVD, echt bale om in de helft van de film, te moteen wisselen.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS
    Kan iemand mij uitleggen waarom ze deel 2 in hemelsnaam op 2 discs hebben gezet?

    Titanic past toch ook op één DVD, echt bale om in de helft van de film, te moteen wisselen.
    GF2 duurt langer dan Titanic en GF2 bevat een commentaartrack.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renzo Verschoor
    Voor 59,99 bij FRS.
    Met de skyradio actie voor 44,99 .
    Ik heb 'em afgelopen zondag besteld bij skyradio voor 44,99 . Alleen nog geen bericht binnen

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickwon


    Ik heb 'em afgelopen zondag besteld bij skyradio voor 44,99 . Alleen nog geen bericht binnen
    Voor die prijs had ik deze box in december ook, inderdaad ook via skyradio.nl. Nog steeds nergens goedkoper gezien. Is het geld dubbel en dwars waard.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ron
    Voor die prijs had ik deze box in december ook, inderdaad ook via skyradio.nl. Nog steeds nergens goedkoper gezien. Is het geld dubbel en dwars waard.
    Hoe was de toestand van de box eigenlijk? Als je die dingen af en toe bij FRS ziet staan...helemaal verrot gewoon. Dat is het enige waar ik bang voor ben als ik die bestelling op ga halen.
    Mooi prijsje maar dan wil ik hem wel in perfecte staat natuurlijk

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickwon


    Hoe was de toestand van de box eigenlijk? Als je die dingen af en toe bij FRS ziet staan...helemaal verrot gewoon. Dat is het enige waar ik bang voor ben als ik die bestelling op ga halen.
    Mooi prijsje maar dan wil ik hem wel in perfecte staat natuurlijk
    Volgens mij krijgen ze onze dvd's gewoon als extra bestelling binnen en leggen ze ze apart totdat wij ze op komen halen.

    Waarschijnlijk is hij dus in perfecte staat .

  25. #75

    Standaard Godfather box

    Heb de box afgelopen dinsdag besteld via Skyradio en vandaag in perfecte conditie binnen gekregen. WimWam


Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •