Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 160 van 160 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Weet iemand of hij voor 30 ligt bij MM Arena ??
    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  2. #152

    Standaard

    wijchen das mij ff te ver
    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  3. #153
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    Weet iemand of hij voor 30 ligt bij MM Arena ??
    nee, 43,-

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lourens
    Zag vandaag hem liggen bij Mediamarkt Centrum voor 44,99 euro.
    Waarom heeft die Mediamarkt in Den Haag alleen maar van die stuntaanbiedingen en niet de andere verstigingen?
    Nou, dat valt ook wel mee hoor. Volgens mij is 't maar een geluk dat ze meededen hieraan. Voor de echte mooie prijzen kun je 't beste in Zwolle terecht.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  5. #155

    Standaard

    Als jullie nog even kunnen wachten dan ken ik een videotheek (omg. Rotterdam) die zeer binnenkort (ivm jubileum) zwaar gaat stunten: godfatherbox voor 19,99!

    Keep you posted!!!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  6. #156

    Standaard

    En hebben ze er dan genoeg op voorraad denk je of zijn ze allemaal om 5 over 9 uitverkocht?

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjors van de Rebellenclub
    En hebben ze er dan genoeg op voorraad denk je of zijn ze allemaal om 5 over 9 uitverkocht?
    Laten we het er ophouden dat ik weet dat ze met deze actie zwaar verlies gaan lijden en het bedrag in kwestie nogal eh, hoog is.

    Ze vinden dit overigens een betere manier om reclame te maken dat bv. een advertentie in een krant (ben je ook al gauw duidenzen euro's kwijt)....
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Als jullie nog even kunnen wachten dan ken ik een videotheek (omg. Rotterdam) die zeer binnenkort (ivm jubileum) zwaar gaat stunten: godfatherbox voor 19,99!

    Keep you posted!!!
    Mocht je meer info over hun akties weten, hou me dan spoedig op de hoogte.

  9. #159

    Standaard

    tsja, rotterdam; das zeg maar een eind uit de buurt van Groningen he.... denk dat ik hem dan toch maar ga halen bij de MM!

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjors van de Rebellenclub
    En hebben ze er dan genoeg op voorraad denk je of zijn ze allemaal om 5 over 9 uitverkocht?
    Laten we het er ophouden dat ik weet dat ze met deze actie zwaar verlies gaan lijden en het bedrag in kwestie nogal eh, hoog is.

    Ze vinden dit overigens een betere manier om reclame te maken dat bv. een advertentie in een krant (ben je ook al gauw duidenzen euro's kwijt)....
    Hoop dat het deze keer dan raak is voor mij. Bij de vorige actie van MM was ik op vakantie. Ik ga mijn slaapzak vast tevoorschijn halen!

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •