Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 113 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Finding Nemo regio 1 bestellen?

    Jaja, Finding Nemo komt 5 november uit op dvd in the U.S of A! 3 Weken voordat de film zelfs in de Nederlandse zalen draait! Nou heb ik dus een vraag en ik voel dat deze heel vaak is gesteld maar ik stel hem toch: Wat is een goede betrouwbare website om regio 1 dvd's te bestellen? Ik heb een creditcard dus dat zit wel snor. Ik heb mij laten informeren dat dvdboxoffice.com goed is, is dat ook zo? Wat vinden jullie goede sites? En hoe zit het dan met de verzendkosten en de leveringstijd? Wordt het via de post gebracht of via pakketservice? Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    dvdsoon is beter.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    inderdaad www.dvdsoon.com

    veel goedkoper als boxoffice, zeker nu ze geen verzendkosten rekenen.

  4. #4

    Standaard

    En neem vooral hier een kijkje om de prijzen te vergelijken.

    NB: De vermelde verzendkosten kloppen meestal niet, daar moet je echt voor op de site zijn.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  5. #5

    Standaard

    DVDsoon verstuurt de dvd meestal ook 1.5 week eerder, zo gauw dat zij hem op voorraad hebben.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  6. #6

    Standaard

    Ik bestel bij deepdiscountdvd vanwege hun lage prijzen, hun goede service maar vooral omdat ik geen douanekosten hoef te betalen (dit is voor Belgie, in Nederland kunnen andere wetten gelden!)
    Wat betreft die service, recent had ik nog een verkeerde versie toegestuurd gekregen van een film. Na een mailtje kreeg ik enkele weken later een nieuw pakket.... met dezelfde versie! Uiteindelijk bleek de editie die ik wou niet in hun aanbod te zitten en hebben ze mij terugbetaald... en ik mag de beide dvd's gewoon houden! :P

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    DVDsoon verstuurt de dvd meestal ook 1.5 week eerder, zo gauw dat zij hem op voorraad hebben.
    Mijn bestelde Finding Nemo is inderdaad inmiddels verzonden, nu maar afwachten hoe lang het met de standard shipping gaat duren voor ik hem binnen heb, want dat heeft wel eens vele weken geduurd.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BonzoDuck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    DVDsoon verstuurt de dvd meestal ook 1.5 week eerder, zo gauw dat zij hem op voorraad hebben.
    Mijn bestelde Finding Nemo is inderdaad inmiddels verzonden, nu maar afwachten hoe lang het met de standard shipping gaat duren voor ik hem binnen heb, want dat heeft wel eens vele weken geduurd.
    Ik doe tegenwoordig altijd standard shipping en heb sindsdien nooit langer dan 7 dagen op een dvd moeten wachten dus ik ben er zeer tevreden over.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  9. #9

    Standaard

    Dat ik weken lang moest wachten bij standard shipping is al weer van enige tijd geleden, de laatste tijd heb ik er niks meer besteld. Dus fijn om te horen dat het tegenwoordig niet lang duurt.

  10. #10

    Standaard

    is Finding Nemo al te verkrijgen op dvd dan? (regio 1)? Dat wist ik helemaal niet . Ik dacht dat die pas komende maand zou uitkomen. Maar ze verschepen toch al? Grappig
    Mvg

    Christiaan

  11. #11

    Standaard

    Zojuist binnengekregen. Yippie
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  12. #12

    Standaard

    De mijne is vandaag ook binnen, wat ontzettend snel!

  13. #13

    Standaard

    Gaat het hier om finding nemo met upc code 786936215694? Zoja ga ik vanavond bestellen (ik MOET namelijk de versie met de sleevecase hebben )
    mvg,

    Christiaan

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Gaat het hier om finding nemo met upc code 786936215694? Zoja ga ik vanavond bestellen (ik MOET namelijk de versie met de sleevecase hebben )
    mvg,

    Christiaan
    Het nummer is 786936215595. Als je met sleevecase een hoes om de keepcase bedoelt en dat zal wel, dan zit die er inderdaad om. Er staat zowel op de sleevecase als keepcase gedrukt, dus geen sticker, version francaise incluse.

  15. #15

    Standaard

    Kijk, dan gaan we op dat nummer zoeken. Voor mij is de verpakking namelijk minimaal zo belangrijk als de uitgave van de dvd zelf: de dvd kijk je eens in de zoveel tijd. Een verpakking kijk ik praktisch dagelijks naar: staan praktisch recht tegen over mijn bank
    Mvg,

    Christiaan

  16. #16

    Standaard

    weet iemand of dvdsoon meteen begint met verschepen als je een dvd besteld? Want ik heb via die gratis verscheping de dvd besteld. En ik had begrepen dat je de dvd op de dag van release op je mat zou hebben.
    Kan iemand dat bevestigen?
    Alvast bedankt 8)

  17. #17
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Ik heb Finding Nemo zelfs vandaag al binnen gekregen, 5 dagen VOOR de release date.

    En ik weet dat er mensen zijn die hem maandag al op de mat hadden liggen.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    weet iemand of dvdsoon meteen begint met verschepen als je een dvd besteld? Want ik heb via die gratis verscheping de dvd besteld. En ik had begrepen dat je de dvd op de dag van release op je mat zou hebben.
    Kan iemand dat bevestigen?
    Alvast bedankt 8)
    Mijn ervaringen zijn wisselend. Soms om onbegrijpelijke redenen duurt het een week voordat ie wordt verstuurd, andere momenten versturen ze hem idd dezelfde dag. Daarna valt ie overigens binnen 5 dagen op je deurmat.

    Ik heb de dvd vandaag eindelijk binnengekregen. Echt een heerlijke week: eerst Band of Brothers toen Indiana Jones en vandaag Finding Nemo

  19. #19

    Standaard

    Hij is hier ook vandaag binnen gekomen. Ik had hem besteld bij Dvdsoon.

  20. #20

    Standaard

    Jullie blij . Allemaal Finding Nemo al binnen.
    Komende maand ga ik overigens TOCH Band of Brothers bestellen. De tinbox. Ik wil hem toch wel erg graag hebben. En ik ben gestopt met roken, dus echt veel duurder ben ik ook weer niet uit .
    Maar goed: voor de mensen die ervaring hebben met dvdsoon: mijn bestelling is van pending verplaats naar packaging. Is dat goed of slecht? Ik zou zeggen goed. Dan kunnen ze hem binnenkort gaan versturen lijkt mij.
    Klopt dat idee?

  21. #21

    Standaard

    Hij is verscheept 8). Zag het toen ik E.T. Ultimate Giftboxset bestelde 8).
    Zal wel snel binnen zijn hoop ik (kan ik weer opnieuw in 1 week 2/3 keer naar postkantoor 8))

  22. #22
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Na positieve berichten hiero, afgelopen vrijdag [31/10] besteld bij DVD soon, en ongeloofelijk maar waar, vandaag had ik 'm al binnen [3/11] - Dus ook ik ga een lekker "Finding Nemo" bekijken ... en die prijs, 16 euro of zo [vrijdag was 'ie zelfs 13]

    Peter

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash
    Na positieve berichten hiero, afgelopen vrijdag [31/10] besteld bij DVD soon, en ongeloofelijk maar waar, vandaag had ik 'm al binnen [3/11] - Dus ook ik ga een lekker "Finding Nemo" bekijken ... en die prijs, 16 euro of zo [vrijdag was 'ie zelfs 13]

    Peter
    Idem dito hier......eergisteren besteld en vandaag kreeg ik mail dat hij is verzonden.
    Ben benieuwd hoeland dat duurt met standard mail.
    Van wat ik hier lees moet het wel vlot gaan....alhoewel er zit wel een weekend tussen nu.
    Maar eind volgende week moet ik hem zeker hebben hoop ik
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  24. #24

    Standaard

    Oh zeker. Duurt bij soon maar paar daagjes. Gaat iedergeval sneller als play UK.

  25. #25

    Standaard

    BTW niets ten nadelen van Play UK hoor. Die levert me tot nu toe ook altijd trouw in een week.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •