Pagina 104 van 107 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107 LaatsteLaatste
De resultaten 2.576 tot 2.600 van 2656 worden weergegeven.
  1. #2576

    Standaard

    Ik heb nu drie dagen achter elkaar in de voorverkoop een ticket besteld:

    Eergisteren: Deadpool 2, 22/05 Pathé Den Haag Spuimarkt IMAX
    Gisteren: Jurassic World: Fallen Kingdom, 12/06 Pathé Rotterdam Schouwburgplein IMAX 3D
    Vandaag: Solo: A Star Wars Story, 23/05 Pathé Rotterdam Schouwburgplein IMAX 3D

    Voor alle tickets gebruikgemaakt van de Pathé Midweek Voucher te verkrijgen in de ING Rentepuntenwinkel.
    Afhankelijk van het tijdstip levert dat een korting tussen de € 3 en € 4,75 op.

  2. #2577

    Standaard

    Morgen naar: Buurman & Buurman hebben een Nieuw Huis
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #2578

    Standaard

    Morgen (Zaterdag 12/05) naar de volgende films in Pathe & VUE Eindhoven:

    TRAILER

    Drie Amerikaanse mannen, bestaande uit twee soldaten en hun vriend, ontdekken op de Thalys van Amsterdam naar Parijs een terrorist, bewapend met een AK-47.
    Deze is op weg naar de Franse hoofdstad om er een aanslag te plegen.
    De drie besluiten in te grijpen.

    12.45 - 14.36 Uur ''The 15:17 to Paris'' (Pathe)



    Een studente waagt zich met vrienden aan het spel 'Doen, durven of waarheid'.
    Dat hadden ze beter niet gedaan, want het spel heeft dodelijke gevolgen.
    Bovennatuurlijke verschijnselen duiken op die de jongeren achternazitten en hun leven tot een hel maken.
    Diegenen die een leugen vertellen of een opdracht niet willen uitvoeren worden genadeloos gestraft.


    15.00 - 16.55 ''Truth or Dare'' (Pathe)



    Sean Falco (Robert Sheehan) en Derek Sandoval (Carlito Olivero) zijn in dienst van een deftig restaurant waar ze de autoparkeerservice regelen.
    Als de gasten aan het dineren zijn, maken Sean en Derek van de gelegenheid gebruik om in de woningen van de gasten in te breken.
    De zaken gaan goed tot op het moment dat ze hun aandacht op een verkeerde woning richten.
    Sean ontdekt een vastgeketend meisje in een van de kamers.
    Gaat Sean dit melden bij de politie of gaat hij achter de ontvoerder van het meisje aan?

    18.20 - 20.35 Uur ''Bad Samaritan'' (VUE)

  4. #2579

    Standaard

    Morgen (Zaterdag 09/06) naar de volgende films in VUE Eindhoven:



    Playboy Leonardo (Eugenio Derbez) stamt af van een rijke Mexicaanse familie.
    Nadat hij van een jacht is gevallen, blijkt hij aan geheugenverlies te lijden.
    De alleenstaande moeder Kate (Anna Faris), die eerder door Leonardo werd geminacht, overtuigt hem ervan dat ze een getrouwd stel zijn.

    10.50 - 13.05 Uur ''Overboard''



    'Fallen Kingdom' volgt Owen (Chris Pratt) en Claire (Bryce Dallas Howard) die enkele jaren na de gebeurtenissen van 'Jurassic World' terugkeren naar Isla Nublar.
    Een vulkaan op het eiland dreigt uit te barsten en vormt een gevaar voor de overgebleven dinosaurussen.
    Owen en Claire zijn de aangewezen personen om er voor te zorgen dat de dinosaurussen niet uitsterven en proberen met Claires organisatie, de 'Dinosaur Protection Group', de overgebleven dino's te evacueren van het eiland.

    13.10 - 15.25 Uur ''Jurassic World: Fallen Kingdom (3D Dolby Cinema)''

  5. #2580

    Standaard

    Gister Jurassic World en Heriditary gezien

    JW was echt een drama...no kidding, slechte film vh jaar tot nu toe voor mij. Ene cliche na de andere cliche en helaas weinig van Bayona's invloeden te zien. Ik had gehoopt dat ze Bayona als regisseur aanstelden vanwege zijn duistere visie op films...maar dit is een studiofilm a la transformers. De serie mag van mij dood. Er zitten een aantal aardige setpieces in en een enkele scene die me heel erg deed denken aan oudere horrorfilms qua cinematografie... dus een 5/10 kon ik er nog van maken


    Heriditary daarintegen....damn... 9/10.

  6. #2581

    Standaard

    Morgen (Zaterdag 16/06) naar de volgende films in VUE Eindhoven:



    Iedereen verdient een geweldig liefdesverhaal.
    Maar voor de 17-jarige Simon Spier is het een beetje ingewikkelder.
    Hij staat op het punt om zijn familie en vrienden te vertellen dat hij homoseksueel is.
    Wanneer een e-mail die hij naar een jongen gestuurd heeft (die hij nooit ontmoet heeft) in de verkeerde handen valt komt hij in een moeilijke situatie terecht als hij gechanteerd wordt door de klasgenoot.

    12.35 - 14.35 Uur ''Love, Simon''



    De teruggetrokken grootmoeder van de familie Graham is dan wel overleden, de matriarch werpt nog steeds een schaduw op het gezin.
    Voornamelijk haar kleindochter, de tiener Charlie (Milly Shapiro), met wie ze altijd al een ongewone fascinatie had, lijdt eronder.
    Aan het vredige bestaan van de Grahams wordt abrupt een einde gemaakt wanneer een verschrikking hun thuis overneemt.
    Hierdoor wordt Annie (Toni Collette), de moeder binnen het gezin, gedwongen om duistere paden te betreden opdat ze kunnen ontsnappen aan het ongelukkige lot dat hen allen te wachten staat.

    15.50 - 18.20 Uur ''Hereditary''

  7. #2582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    15.50 - 18.20 Uur ''Hereditary''
    Wat vond je van deze film DVD Watcher? Ik lees veel gemengde reacties namelijk.

  8. #2583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Wat vond je van deze film DVD Watcher? Ik lees veel gemengde reacties namelijk.
    Persoonlijk vond ik het wel een mooie film. Er zitten wat mij betreft een aantal What the F.ck momenten in, maar eng vond ik hem niet. Maar wel stukken beter dan het oersaaie Get Out bijvoorbeeld. Deze Hereditary is wel een aanrader om te gaan bekijken.

  9. #2584

    Standaard

    Eind deze maand met vrienden naar Redbad, een film die je als Fries wel moet zien haha.
    Ik ben niet zo’n liefhebber van de Nederlandse film, zeker niet voor in de bios.

    misschien ook nog naar Jurassic World 2 maar dat is nog niet zeker...

  10. #2585

    Standaard

    Kaartjes besteld voor morgenavond de avant-première van The Incredibles II
    Voor de verandering draaien ze'm (1) in 2D, (2) in de originele Engelse versie, en (3) op een normaal uur.
    Ik moet er dus van profiteren...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #2586

    Standaard

    Morgen (Zaterdag 07-07-2018) naar de volgende films in VUE Eindhoven:



    Tami Oldham (Shailene Woodley) en haar vriend Richard Sharp (Sam Claflin) zijn zeilers die over de oceaan trekken. Hun vakantie wordt verstoord wanneer ze in een rampzalige orkaan terechtkomen. In de nasleep van de storm vindt Tami Richard zwaargewond terug, hun boot vernield. Zonder hoop op enige hulp moet Tami de kracht vinden om zowel zichzelf als de enige man van wie ze ooit heeft gehouden te redden. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

    12.30 - 14.15 Uur ''Adrift''



    Met het oog op de criminaliteitscijfers test de NFFA, New Founding Fathers of America, een sociologische theorie uit om deze omlaag te brengen. In een gesloten gemeenschap mag een ieder zich voor een avond agressief uitlaten jegens anderen. Maar het geweld neemt dusdanig rigoureuze vormen aan dat het zich langzaam aan verspreidt over de rest van het land.

    14.40 - 16.30 Uur ''The First Purge''

  12. #2587

    Standaard

    Morgen (Vrijdag 20/07) naar de volgende films in VUE Eindhoven:



    De oorlogsveteraan Will Sawyer (Dwayne Johnson) is verantwoordelijk voor de veiligheid in wolkenkrabbers. Tijdens een opdracht in China staat plots een wolkenkrabber in brand waarvan hij de schuld krijgt. Hij slaat op de vlucht terwijl hij zijn onschuld poogt te bewijzen en op zoek gaat naar de dader. Bovendien moet hij alles op alles zetten om zijn gezin te bevrijden dat vastzit in het brandende gebouw.

    13.45 - 15.35 ''Skyscraper (3D Dolby Cinema)''



    Elk jaar storten vijf zeer competitieve vrienden zich een maand lang op de vlucht voor een ongecontroleerd spel waarbij ze hun nek, hun baan en hun relaties riskeren om elkaar te verslaan. Deze keer valt het spel samen met de bruiloft van de enige ongeslagen speler. Wat een gemakkelijk doelwit zou moeten zijn eindigt al snel in een totale oorlog, omdat hij weet dat ze hem komen halen.

    18.00 - 19.50 Uur ''Tag''

  13. #2588

    Standaard

    Morgen met de kinderen naar Ant-man & The Wasp!

  14. #2589

    Standaard

    In afwachting van het boek 'the art of' die vandaag zou moeten geleverd worden morgen de film, ant-man & the wasp.

    Gekozen voor Kinepolis Antwerpen dan kan ik na de vertoning weer enkele Star Wars comics meenemen in de comicstore aldaar.

  15. #2590

    Standaard

    Morgen (Vrijdag 03/08) naar de volgende films in VUE & Pathe Eindhoven:

    TRAILER ''Skyscraper''

    De oorlogsveteraan Will Sawyer (Dwayne Johnson) is verantwoordelijk voor de veiligheid in wolkenkrabbers. Tijdens een opdracht in China staat plots een wolkenkrabber in brand waarvan hij de schuld krijgt. Hij slaat op de vlucht terwijl hij zijn onschuld poogt te bewijzen en op zoek gaat naar de dader. Bovendien moet hij alles op alles zetten om zijn gezin te bevrijden dat vastzit in het brandende gebouw.


    10.25 - 12.15 Uur ''Skyscraper (2D voorstelling)'' (VUE) (2e keer dat ik deze film zie, deze keer zonder brilletje)



    Nadat een missie fout afloopt, moeten Ethan Hunt (Tom Cruise) en zijn IMF-team, bestaande uit Alan Hunley (Alec Baldwin), Benji Dunn (Simon Pegg) en Luther Stickell (Ving Rhames), racen tegen de klok. Ze worden bijgestaan door Ilsa Faust (Rebecca Ferguson) en Julia Meade (Michelle Monaghan) die hen helpen hun nieuwe missie tot een goed einde te brengen. Tijdens hun avontuur dreigt er voortdurend gevaar in de vorm van nucleair terrorisme. Bovendien wordt Hunt gekweld door zijn verleden en door de keuzes die hij in zijn leven maakte. Daarnaast duikt August Walker (Henry Cavill) op, een nieuwe vijand waartegen het team zich zal moeten weren.

    13.30 - 16.07 Uur ''Mission: Impossible - Fallout (IMAX 3D)'' (Pathe)



    Een plaag doodt 98% van de Amerikaanse kinderen. Ruby Daly (Amandla Stenberg) is één van de uitzonderingen en houdt hieraan, net als de andere overlevenden, bovennatuurlijke krachten over. Deze zijn enkel te beschrijven met behulp van een kleur. Ruby behoort tot de oranje groep die het denkvermogen kan beïnvloeden. Ze wordt naar het kamp van Thurmond gestuurd waar ook andere jongeren verblijven en waar ze zich ellendig voelt.

    16.30 - 18.25 Uur ''The Darkest Minds (XD Atmos)'' (VUE)

  16. #2591

    Standaard

    Morgen (Zaterdag 18/08) naar de volgende films in Pathe Eindhoven:



    Robert McCall (Denzel Washington) is teruggekeerd als privédetective 'The Equalizer'. Hij dient een onwrikbare gerechtigheid voor de onderdrukten en uitgebuitenen, zodat zij hun stem kunnen laten horen. Maar de vraag is hoe ver hij zal gaan als het iemand betreft die hij lief heeft.

    10.15 - 12.29 Uur ''The Equalizer 2 (IMAX)''



    Een onderzoeksduikboot - onderdeel van een internationaal diepzee-observatieprogramma - wordt aangevallen door een enorm wezen waarvan werd gedacht dat deze was uitgestorven. De duikboot met de bemanning ligt nu op de bodem van de oceaan, met de bemanning gevangen. Onder flinke tijdsdruk wordt de ervaren diepzeereddingsduiker Jonas Taylor (Jason Statham) ingeschakeld, om de bemanning te redden van de enorme prehistorische 25 meter lange haai, bekend onder de naam Megalodon.

    13.00 - 15.02 ''The Meg (3D, IMAX)''

  17. #2592

    Standaard

    Morgen (Zaterdag 01/09) naar de volgende film in VUE Eindhoven:

    12.50 - 15.05 Uur voor de 2e keer naar ''The Meg (3D XD Atmos)'' (VUE)
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 01-09-2018 om 10:17

  18. #2593

    Standaard

    Vandaag (Zaterdag 15/09) naar de volgende film in VUE Eindhoven:



    Quinn McKenna (Boyd Holbrook) is een voormalige commando van de speciale eenheden die net het bestaan van de gewelddadige Predators heeft ontdekt. Niemand wil hem echter geloven. Zijn zoon Rory (Jacob Tremblay) heeft een vorm van autisme en is het mikpunt van spot op school. Hij ontdekt dat hij de taal van de aliens kan begrijpen, hetgeen hem een belangrijke aanwinst voor het team van zijn vader maakt.

    15.10 - 17.05 ''The Predator (Dolby Cinema 3D)''
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 15-09-2018 om 13:07

  19. #2594

    Standaard

    Vandaag (Donderdag 18/10) naar de volgende film in VUE Den Bosch:



    Het verhaal volgt een fotojournalist, Eddie Brock (Tom Hardy) genaamd, die verbonden raakt met een symbiont, ofwel een buitenaardse levensvorm. Samen staan ze beter bekend onder de naam 'Venom'. Al snel groeit Eddie onder deze naam uit tot een antiheld die de onschuldigen probeert te beschermen.

    15.30 - 17.45 Uur ''Venom (2D Versie)''

  20. #2595

    Standaard

    Vandaag naar de volgende film in Pathe Eindhoven:



    Vier decennia geleden was Laurie Strode (Jamie Lee Curtis) nipt ontsnapt aan de moordpartij op Halloween nacht door Michael Myers. De gemaskerde figuur die haar achtervolgd heeft is weer teruggekeerd. Laurie maakt zich op voor een laatste confrontatie met hem.

    11.00 - 13.01 Uur ''Halloween''

  21. #2596

    Standaard

    Ondanks dat de film voor geen meter klopt, morgen toch effe naar de volgende film in Pathe Eindhoven:



    'Bohemian Rhapsody' volgt het verhaal van de Britse band Queen met leadzanger Freddie Mercury. De band, die in 1970 wordt opgericht, weet al snel door te breken met diverse hits als 'We Will Rock You' en 'Radio Ga Ga'. De band weet door de jaren heen een legendarische status te vergaren met als hoogtepunt het Live Aid benefietconcert in 1985.

    13.30 - 15.57 Uur ''Bohemian Rhapsody''

    Nu zal je denken, waarom ga je dan toch kijken? De muziek horen, dat is de enigste reden. Dat is en blijft hemelse muziek!!!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 16-11-2018 om 20:15

  22. #2597

    Standaard

    ik zit hier klaar voor Fantastic Beasts 2 op mijn gsm te tokkelen omdat ik niet naar die strontreclames wil zien.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #2598

    Standaard

    Net voor morgenavond kaartjes gekocht voor The Girl In The Spider's Web.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #2599

    Standaard

    Morgen (Zaterdag 12/01) naar de volgende films in Pathe Eindhoven:



    Stan (Steve Coogan) en Ollie (John C. Reilly), beter bekend als Laurel en Hardy, is het grootste komische duo dat Hollywood gekend heeft. Met een gouden tijdperk op zak, besluit het duo jaren later hun triomfantelijke afscheidstournee te plannen in Groot-Brittannië en Ierland. Ondanks de druk die op hen ligt wegens een hectisch schema weten ze met de steun van hun echtgenotes hun status veilig te stellen bij het aanbiddende publiek.

    12.45 - 14.38 Uur ''Stan & Ollie''



    Adonis Creed (Michael B. Jordan) staat voor zijn grootste uitdaging ooit. Dit terwijl hij persoonlijke verplichtingen heeft en moet trainen voor zijn volgende grote wedstrijd. Zijn tegenstander Viktor Drago (Florian Munteanu), zoon van Ivan Drago (Dolph Lundgren), is geen onbekende voor zijn familie. Gelukkig wordt Adonis nog steeds bijgestaan door Rocky Balboa (Sylvester Stallone) en ontdekken ze dat niet alleen familie boven alles gaat, maar ook dat je je verleden niet kunt ontvluchten.

    15.15 - 17.35 Uur ''Creed II''

  25. #2600

    Standaard

    Vanavond naar:



    Wel de Nederlandstalige versie (draaien in het theater alleen die versie) maar ik kreeg vrijkaarten aangeboden. Dan maar een keer Nederlandstalig.

    Edit: Was verrassend toch de originele versie.
    Laatst aangepast door martwout : 20-07-2019 om 15:27

Pagina 104 van 107 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •