Pagina 105 van 107 EersteEerste ... 55595101102103104105106107 LaatsteLaatste
De resultaten 2.601 tot 2.625 van 2656 worden weergegeven.
  1. #2601

    Standaard

    Ik wilde nog naar de nieuwe Avengers-film maar die draait blijkbaar al niet meer.

  2. #2602

    Standaard

    Ik wilde al lange tijd eens een film zien in de grote zaal van Pathé Tuschinski in Amsterdam. Dat gaat morgen eindelijk gebeuren met The Lion King.

  3. #2603

    Standaard

    Vanavond in de Vue Hilversum Dolby Cinema naar:


    Zondag in het Eye Amsterdam naar de 35mm vertoning van:

  4. #2604

    Standaard

    Vanavond naar Terminator: Dark Fate.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #2605

    Standaard

    Enigzins off topic:



    Vreselijk om dit mee te maken lijkt me voor de medewerkers van de bioscoop!

    R.I.P.

  6. #2606
    Junior Member
    Registratie datum
    Oct 2019
    Woonplaats
    In de buurt van Tiel

    Standaard

    Blade Runner en Terminator Dark Fate dit weekend in IMAX binnen één dag.

  7. #2607

    Standaard

    Ik ben verdraaid al een maand niet meer in de cinema geweest. Daar gaan we morgen eens verandering in brengen met Onward.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #2608

    Standaard

    Ik wilde naar A Quiet Place Part II gaan, maar zie net in de Pathé app, dat ook deze film is uitgesteld.

  9. #2609

    Standaard

    Na alweer bijna 1 jaar (of meer dan een jaar wellicht) niet meer in de bios te zijn geweest, ga ik morgen (Zaterdag 5 Juni 2021) weer eindelijk eens een mooi filmdagje beleven.

    Ik heb een leuk divers, maar lang filmdagje (4 films) samengesteld :

    ''Nobody'' (10:40 - 12:27) : https://www.youtube.com/watch?v=-poYr0ze1w8

    Hutch Mansell (Bob Odenkirk) is vader die overal waar hij komt geen enkele indruk achterlaat. Wanneer twee dieven in zijn huis inbreken is dit voor Hutch het ultieme moment om zijn woede, waarmee hij al lang rondloopt, kwijt te kunnen. Op zijn weg naar brute vergelding worden duistere geheimen uit zijn verleden onthuld.

    Godzilla vs Kong (12:40 - 14:47) : https://www.youtube.com/watch?v=zMD0A1XKqPs

    In een nieuwe wereld leven mensen en titanen samen. Maar er is een geheime factie die wil dat de titanen oorlog met elkaar voeren, een strijd die al het leven op aarde zou kunnen bedreigen. Ondertussen trekt een vreemde seismische activiteit op Skull Island de aandacht van zowel Godzilla als Kong. Een oorlog lijkt onafwendbaar.

    Spiral: From the Legacy of Saw (14:50 - 16:38) : https://www.youtube.com/watch?v=xKtI8t-qtpQ

    Zeke (Chris Rock) en William (Max Minghella) zijn rechercheurs die samen onderzoek doen naar een reeks gruwelijke misdaden. Ook Marcus (Samuel L. Jackson), de vader van Zeke, wordt op de zaak gezet. De moordenaar blijkt het gemunt te hebben op de politie. Gaandeweg wordt duidelijk dat de zaak te maken heeft met Jigsaw en dat het werk van laatstgenoemde wordt voortgezet.

    The Conjuring 3: The Devil Made Me Do It (17:00 - 19:07) : https://www.youtube.com/watch?v=vftbQ3FQ9zQ

    Ed (Patrick Wilson) en Lorraine Warren (Vera Farmiga) keren terug om een opmerkelijke zaak te onderzoeken. Het is een van de meest sensationele zaken uit hun carrière.
    De strijd om de ziel van een jonge jongen dwingt hen om tot het uiterste te gaan en leidt er uiteindelijk toe dat voor het eerst in de Amerikaanse geschiedenis een moordverdachte beweert door de duivel bezeten te zijn geweest.




  10. #2610

    Standaard

    Pffff, zo gek zou je mij nooit krijgen, als ik al naar de bioscoop zou willen. De meeste films zien er op mijn thuisbioscoop nog altijd een stuk mooier uit en klinken een stuk evenwichtiger en hebben niet de nadelen van projectie. Naar de bioscoop gaan zou ik alleen doen voor de 'gezelligheid', niet omdat er zulke geweldige films draaien. Maar ieder zijn meug. Veel plezier gewenst vandaag!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #2611

    Standaard

    Ik heb het nog eens een keertje opgezocht maar The Rise of Skywalker was op 6 januari 2020 de laatste film die ik in een bioscoop zag. Gaat ook niet meer zo heel snel gebeuren denk ik. Niet zozeer vanwege COVID of de kwaliteit van mijn eigen thuisbioscoop (die echt wel beter kan) maar meer omdat zo'n beetje elke hedendaagse film die ik voorbij zie komen weinig enthousiasme in me naar boven brengt. Wie weet veranderd dat ooit maar ik zie het niet snel gebeuren.

  12. #2612

    Standaard

    Ik kijk er toch wel héél erg naar uit om Dune in de bioscoop te mogen ervaren....kan niet wachten! En dat de filmhuizen weer open gaan ben ik ook erg blij mee. Wat de allereerste film zal worden die ik ga bekijken, weet ik nog niet. Ik hoop in elk geval gauw weer in het bezit te zijn van een nieuwe KNF-filmpas waarmee het wat makkelijker wordt om veel te kunnen bekijken.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #2613

    Standaard

    Ik ga vanmiddag naar Godzilla Versus Kong in 3D bij het nieuwe Pathé in Schiedam.

    Euroscoop is overgenomen door Pathé nu, ik had een Euroscoop voordeel kaart die geannuleerd was omdat er een jaar niks mee was gedaan.
    Er stond nog een 47 euro op, die hebben ze nu ingenomen en ik heb er 5 vrijkaarten voor terug gekregen.

    Ben benieuwd naar die film op groot beeld.

  14. #2614

  15. #2615

  16. #2616

    Standaard

    Voor morgen (Zaterdag 16 Oktober 2021) weer een leuk filmdagje samengesteld:

    ''No Time To Die'' (13:30 - 16:28 Uur)




    In 'No Time to Die' heeft James Bond (Daniel Craig) zijn turbulente leven als geheim agent achter zich gelaten en leidt hij een rustig bestaan op Jamaica. Zijn rust is echter van korte duur wanneer zijn oude vriend Felix Leiter (Jeffrey Wright) van de CIA opduikt met de vraag naar hulp. Het brengt hem op het spoor van een mysterieuze schurk gewapend met gevaarlijke nieuwe technologie.

    ''Halloween Kills'' (18:45 - 20:45 Uur):



    'Halloween Kills' volgt Laurie Strode (Jamie Lee Curtis) op de bewuste avond waarin ze voorgoed afgerekend lijkt te hebben met Michael Myers (James Jude Courtney / Nick Castle). Een hele stoet brandweervoertuigen staat echter klaar om het brandende huis te gaan blussen. Een wederopstanding van Michael is hiermee niet uitgesloten. Vervolg op Halloween (2018).

  17. #2617

    Standaard

    Ik heb zojuist eindelijk Spider-Man kunnen boeken! Donderdag 16 december om 10:50 uur bij Kinepolis in Leidschendam. Vrouwlief en ik gaan dan even dat winkelcentrum checken. Op die dag ga ik er eindelijk achter komen of Tobey Maguire en Andrew Garfield ook in de film zitten!
    The future is Blu

  18. #2618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik heb zojuist eindelijk Spider-Man kunnen boeken! Donderdag 16 december om 10:50 uur bij Kinepolis in Leidschendam. Vrouwlief en ik gaan dan even dat winkelcentrum checken. Op die dag ga ik er eindelijk achter komen of Tobey Maguire en Andrew Garfield ook in de film zitten!
    Ik ga de 19e. Helaas kan ik niet eerder omdat er 's avonds geen voorstellingen meer zijn....

  19. #2619

    Standaard

    Baal echt enorm. Hadden vandaag moeten gaan, konden helaas niet eerder. Hoop maar dat hij na de lockdown weer gaat draaien en ondertussen alle spoilers vermijden ....

  20. #2620

    Standaard

    Meteen tickets besteld, nog voor de persco, zondag naar Spider-man, nog niet gespoild, volgende week woensdag naar Matrix, ook nog niet gespoild, beide in IMAX, R'dam en A'dam. Zou ze oorspronkelijk op 21 en 23 december hebben gezien.

  21. #2621

    Standaard

    Gisteren Scream 5 gezien (***1/2)
    Er was bijna niks te doen in de VUE te Eindhoven.

    De laatste keer bios was 29 december 2019.......het grote scherm en het nostalgische gevoel heb ik gemist, maar dat weegt niet meer op tegen het thuiscomfort, op tijd zijn aangewezen en voor de prijs (€ 13 nogwat) heb ik over een tijdje de BR)

  22. #2622

    Standaard

    Gisteren heb ik The Matrix Resurrections gezien in Pathe Zwolle (8/10). Dat was de eerste keer in 754 dagen (!) dat ik weer eens in een bioscoop zat. Op 6 januari 2020 was Star Wars: The Rise of Skywalker de laatste film die ik in een bioscoop zag.

    Er waren (ik meen in 2001 of 2002) wel eens weken dat ik meerdere keren per week in een bioscoop zat. Mijn record is 4x in een week: daar doe ik nu waarschijnlijk 5 jaar over.

  23. #2623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Gisteren Scream 5 gezien (***1/2)
    Er was bijna niks te doen in de VUE te Eindhoven.

    De laatste keer bios was 29 december 2019.......het grote scherm en het nostalgische gevoel heb ik gemist, maar dat weegt niet meer op tegen het thuiscomfort, op tijd zijn aangewezen en voor de prijs (€ 13 nogwat) heb ik over een tijdje de BR)
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Gisteren heb ik The Matrix Resurrections gezien in Pathe Zwolle (8/10). Dat was de eerste keer in 754 dagen (!) dat ik weer eens in een bioscoop zat. Op 6 januari 2020 was Star Wars: The Rise of Skywalker de laatste film die ik in een bioscoop zag.

    Er waren (ik meen in 2001 of 2002) wel eens weken dat ik meerdere keren per week in een bioscoop zat. Mijn record is 4x in een week: daar doe ik nu waarschijnlijk 5 jaar over.
    Zitten we nu in de “wat is de laatste film die je in de bios gezien hebt”-topic ipv waar je heengaat?

  24. #2624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Mijn record is 4x in een week: daar doe ik nu waarschijnlijk 5 jaar over.
    95 keer in 1 jaar (2000).
    Ik denk dat ik dat in de rest van mijn leven niet meer haal

  25. #2625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zitten we nu in de “wat is de laatste film die je in de bios gezien hebt”-topic ipv waar je heengaat?
    Het lijkt me wat onnodig om daar een apart topic voor aan te maken. Vooral ook omdat dit topic de laatste paar jaar al nauwelijks bezocht wordt.

    Maar ik zal me voortaan beter gedragen.

Pagina 105 van 107 EersteEerste ... 55595101102103104105106107 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •