Pagina 55 van 107 EersteEerste ... 54551525354555657585965105 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.351 tot 1.375 van 2656 worden weergegeven.
  1. #1351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Morgen naar Tropic Thunder..!
    Dat dus
    Ben benieuwd
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #1352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    Ben van plan 29 oktober en 1&2 november naar het leids filmfestival te gaan. Er is alleen nog geen programma van bekend
    Een beetje googlen kan geen kwaad, Sjors. http://www.leidsfilmfestival.nl/08/

    Anders lees ook eens de filmkrant door daar staan de belangrijke filmfestivals ook in met programma.

    Trouwens gisteren voor de tweede keer naar Wanted geweest. Het blijft een grote teleurstelling...

    Donderdag ga ik maar weer eens projecteren. La Graine et le Mulet ik ben benieuwd.

  3. #1353
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Een beetje googlen kan geen kwaad, Sjors. http://www.leidsfilmfestival.nl/08/

    Anders lees ook eens de filmkrant door daar staan de belangrijke filmfestivals ook in met programma.

    Trouwens gisteren voor de tweede keer naar Wanted geweest. Het blijft een grote teleurstelling...

    Donderdag ga ik maar weer eens projecteren. La Graine et le Mulet ik ben benieuwd.
    Die laatste is zeker de moeite waard!

    het programma is sinds vandaag bekend dus googlen had gisteren weinig zin gehad he

    Gisteren RockNRolla in de sneak gezien.
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  4. #1354
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    The Last Days of Shishmaref laten vallen naar het Zusje van Katia gegaan. Woensdag is er een vertoning van The Last Days of Shishmaref met een Q&A met regiseur en probeer dan daarheen te gaan. De sneak was Amazing Grace
    Dus vanavond The Last Days of Shishmaref en misschien daarna nog naar Il Dolce E L'Amaro
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  5. #1355

    Standaard

    Aanstaande vrijdag naar Max Payne & Eagle Eye.

  6. #1356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    Die laatste is zeker de moeite waard!

    het programma is sinds vandaag bekend dus googlen had gisteren weinig zin gehad he

    Gisteren RockNRolla in de sneak gezien.
    Was dat bij Pathé? Heb je misschien meegekregen wat de hint voor volgende week was? Kan je die dan even plaatsen, want volgende week is het herfstvakantie, dan kan ik wel gaan. :razz:

  7. #1357

    Standaard

    Straks nog even naar Bottle Shock, voordat hij uit de bios is verdwenen.

  8. #1358
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon Bekijk bericht
    Was dat bij Pathé? Heb je misschien meegekregen wat de hint voor volgende week was? Kan je die dan even plaatsen, want volgende week is het herfstvakantie, dan kan ik wel gaan. :razz:
    Dat was in Pathe. Ik heb de nieuwe tip wel gehoord maar ben ik vergeten. Sorry...
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  9. #1359
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    vandaag vier films op het iraans film festival. daarna nog naar Max Payne
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  10. #1360

    Standaard

    Wat een langgerekte show was La Graine et le mulet....

    Maandag ga ik voor de tweede keer naar The Banishment. Had je deze al gezien Sjors?

    Ergens volgende week ook nog naar Max Payne en The Darjeeling Limited

  11. #1361

    Standaard

    [QUOTE=Verhoeven;1467496]Wat een langgerekte show was La Graine et le mulet....


    Ik had er op het afgelopen IFFR wel van genoten. Vooral die jonge dame (haar naam is me even ontschoten) die de oude man helpt bij zijn couscousrestaurant, speelde de pannen van het dak.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #1362

    Standaard

    Morgenavond naar Blindness
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #1363

    Standaard

    [quote=BigLebowski;1467597]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Wat een langgerekte show was La Graine et le mulet....


    Ik had er op het afgelopen IFFR wel van genoten. Vooral die jonge dame (haar naam is me even ontschoten) die de oude man helpt bij zijn couscousrestaurant, speelde de pannen van het dak.

    Dat kan ik niet ontkennen.

  14. #1364

    Standaard

    Morgenavond Eagle Eye.

  15. #1365

    Standaard

    Eagle eye of Tropic thunder
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  16. #1366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Eagle eye of Tropic thunder
    Dan zou ik zeker voor de laatste gaan, die is echt stukken beter!

  17. #1367

    Standaard



    Suck my unit!

    ps. voor mij vanavond waarschijnlijk de sneak (Burn after Reading hoop ik)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  18. #1368

    Standaard

    Ik hoop voor je dat het inderdaad ''Burn after reading'' wordt, maar 't kan ook ''Burn after Xenon-exploding'' zijn!'
    Wat is eigenlijk jou favoriete bios, TJ? Je bent namelijk heel kritisch op de projectie, dus ik ben wel benieuwd.

    Ik heb nog een projectionistenwijsheid voor je: Praatjes vullen geen gaatjes, sprockets wel!

  19. #1369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Ik hoop voor je dat het inderdaad ''Burn after reading'' wordt, maar 't kan ook ''Burn after Xenon-exploding'' zijn!'
    Wat is eigenlijk jou favoriete bios, TJ? Je bent namelijk heel kritisch op de projectie, dus ik ben wel benieuwd.
    Favoriete Bios, vind ik moeilijk.. in Amsterdam is de projectie uitermate onder de maat te noemen, Tuschinski staat elke projector scheef, de Munt heeft last van doekschade (vlekken) en schele operateurs, over de filmhuizen heb ik het maar helemaal niet.. dus in Amsterdam gaat mijn voorkeur uit naar Arena, deze heeft 'n paar mooie zalen!

    Buiten Amsterdam gaat mijn voorkeur uit naar Almere denk ik.

    Slechtste projectie die ik ooit het mogen ervaren was Pathé Schouwburgplein.

    Overigens wil ik mijzelf niet heel kritisch noemen maar het is gewoon de zuinigheid van Pathé die 'n avondje film niet flawless maakt. service medewerkers die amper weten hoe ze 'n film moeten scherpstellen en dit dan maar puur op de ondertitel doen of bijv. het foutief inleggen waardoor er dus blijvende schade ontstaat etc. dat zijn voornamelijk mijn irritaties.

    Praatjes vullen geen gaatjes, sprockets wel!
    dat is 'n feit!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  20. #1370

    Standaard

    In Pathé Groningen zijn ze nu geleidelijk aan bezig om de doeken te vervangen, terwijl er niet eens zichtbare vlekken opzitten, maar puur vanwege ouderdom en kindjes die aan het doek zitten.
    Maargoed, Pathe Groningen is ook al weer 13 jaar oud.
    Gelukkig hebben ze daar een bedrijfsleider die zelf ook veel weet van projectie, ik heb zelfs samen met hem een film ingelegd, dat was erg leuk om te doen.
    Ik heb namelijk een rondleiding van hem gehad.

    Wat mankeerde er in Schouwburgplein dan?

    Wist je trouwens dat er in Drenthe meer D-cinema projectoren staan, dan in heel Amsterdam?

  21. #1371

    Standaard

    Ik vind de projectie in Pathe Groningen ook niet altijd best en volgens mij ligt dat niet altijd alleen aan het doek. Verder is het geluid echt slecht in veel zalen... Wat dat betreft is filmhuis Images nog beter.

  22. #1372

    Standaard

    Wat is er dan slecht aan de projectie in Pathé Groningen?
    De scherpstelling en uitlijning van de projector/lens? Of heb je gewoon een matige print gezien?

    Images ben ik nog nooit geweest, maar die hebben alleen Dolby SR, dat is dus een analoog optisch geluidspoortje.
    Dus of dat zoveel beter is...?

    Ik heb echt een prachtige 35mm vertoning van Narnia 2 in Mustsee gezien, alleen de uitlijning op het scherm is in sommige zalen niet helemaal goed, terwijl in weer andere zalen het vrijwel perfect is.

  23. #1373
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    vandaag naar Burn After Reading, Vox Populi en Hunger.
    Lijkt me wel een interessant lijstje...
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  24. #1374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    vandaag naar Burn After Reading, Vox Populi en Hunger.
    Lijkt me wel een interessant lijstje...

    De meest zintuiglijke film die ik ken...

    Gisteravond Max Payne gezien. Voor mij nu al de hit van het jaar.

    Vanavond in het filmhuis The Darjeeling Limited.

  25. #1375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Voor mij nu al de hit van het jaar.
    Ik hoop dat je weer eens sarcastisch bent...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 55 van 107 EersteEerste ... 54551525354555657585965105 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •