De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Twin Peaks - Seizoen 1 nu €34,99!

    Voor de liefhebbers van deze geweldige serie; De box met het 1e seizoen is nu bij Van Leest te koop voor €34,99!

    Gekelderd van 60 euro dus, nu kán ik 'm niet meer laten staan!
    En nu maar weer wachten tot 2 eindelijk wordt uitgebracht.

    Groet van Arno
    Sony STR-DB 840 QS ......... Sony DVP-NS 930V QS ......... Sony CDP-XB 740 QS ......... B&W VM-1 (5x) ......... REL Q150E ......... Philips 24 PW 9553 ......... One For All Kameleon

  2. #2

    Standaard

    Dit is echt een must-have. Ik heb hem indertijd voor €60 gekocht en dat is hij nog steeds dubbel en dwars waard. Voor €35 heb je geen excuus meer om hem niet te kopen. magische sfeer en mooie humor. Seizoen twee zal er op korte termijn niet inzitten i.v.m. gerommel met de rechten. Gewoon even kazaa op dus. Ik heb de resterende afleveringen (8-29) gewoon gedownload (met zweedse ondertitels, maar ja). ik moest gewoon weten hoe Special Agent Cooper en sherrif Truman het er vanaf brachten.....
    "I like to remember things my own way. Not neccessarily the way they happened". - Bill Pullman in Lost Highway

  3. #3
    Jan Spoelder
    Guest

    Standaard

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ght=twin+peaks

    hij staat al in de pricewatch...overigens nog goedkoper :wink:

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Major Goodvibes
    moest gewoon weten hoe Special Agent Cooper en sherrif Truman het er vanaf brachten.....
    Als je dat ècht wilt weten, en dus hoe David Lynch vond dat ze het ervan moesten brengen en niet de studiobonzen van abc..kijk dan ook ff Fire Walk with me. De meest onderschatte Lynch ooit. En voor de ware Lynch/Twin Peaks liefhebber een ware traktatie. Of heb je 'm al gezien?? Seizoen twee van Twin Peaks vond ikzelf namelijk een ware teleurstelling..

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Seizoen twee van Twin Peaks vond ikzelf namelijk een ware teleurstelling..

  6. #6

    Standaard Re: Twin Peaks - Seizoen 1 nu €34,99!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AMD
    Voor de liefhebbers van deze geweldige serie; De box met het 1e seizoen is nu bij Van Leest te koop voor €34,99!

    Gekelderd van 60 euro dus, nu kán ik 'm niet meer laten staan!
    En nu maar weer wachten tot 2 eindelijk wordt uitgebracht.

    Groet van Arno
    Wel de 3 disc. versie en niet de 4 disc. moet je er wel even bij zeggen.
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  7. #7

    Standaard

    Fire Walk With Me heb ik uiteraard ook grijsgedraaid. Superfilm. SPOILER__Alleen komt het niet meer als verassing dat Laura's vader de moordenaar is__SPOILER.
    Heb eigenlijk alles van Lynch in mijn bezit. Moet ook bijna wel voor mijn studie-->Film en Televisiewetenschappen.

    Inderdaad een zwaar onderschatte film. Alleen jammer dat Donna niet gespeeld wordt door Lara Flynn Boyle...

    Seizoen is vanaf episode 18 inderdaad minder. Allerlei (nog verder gezochte) subplots verzieken het een beetje en er zit minder scherpe humor in (van o.a. FBI agent Albert). We komen er immers al in afl. 17 achter wie de killer is...
    "I like to remember things my own way. Not neccessarily the way they happened". - Bill Pullman in Lost Highway

  8. #8

    Standaard

    Gebruik de spoilertag....
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  9. #9

    Standaard Re: Twin Peaks - Seizoen 1 nu €34,99!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renny Collard
    Citaat Oorspronkelijk gepost door AMD
    Voor de liefhebbers van deze geweldige serie; De box met het 1e seizoen is nu bij Van Leest te koop voor €34,99!

    Gekelderd van 60 euro dus, nu kán ik 'm niet meer laten staan!
    En nu maar weer wachten tot 2 eindelijk wordt uitgebracht.

    Groet van Arno
    Wel de 3 disc. versie en niet de 4 disc. moet je er wel even bij zeggen.
    Dus hier zit níet de pilot-dvd bij? Hmm, had ik gisteravond even over 't hoofd gezien. Als dat zo is kijk ik nog even in de door Jan Spoeler genoemde pricewatch-topic (die ik dus ondanks 'zoek' gisteren óók al gemist heb ) . Volgens mij stond daar dat 'ie bij MediaMarkt nóg 10 euro goedkoper zou zijn...

    Arno
    Sony STR-DB 840 QS ......... Sony DVP-NS 930V QS ......... Sony CDP-XB 740 QS ......... B&W VM-1 (5x) ......... REL Q150E ......... Philips 24 PW 9553 ......... One For All Kameleon

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Major Goodvibes
    Fire Walk With Me heb ik uiteraard ook grijsgedraaid. Superfilm. Alleen komt het niet meer als verassing dat [spoiler:86acf3dbe0]Laura's vader de moordenaar is[/spoiler:86acf3dbe0]
    Om in Lynch zijn sfeer te blijven[spoiler:86acf3dbe0]Is BOB de killer[/spoiler:86acf3dbe0]...hehe :wink:

  11. #11

    Standaard Re: Twin Peaks - Seizoen 1 nu €34,99!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AMD
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renny Collard
    Citaat Oorspronkelijk gepost door AMD
    Voor de liefhebbers van deze geweldige serie; De box met het 1e seizoen is nu bij Van Leest te koop voor €34,99!

    Gekelderd van 60 euro dus, nu kán ik 'm niet meer laten staan!
    En nu maar weer wachten tot 2 eindelijk wordt uitgebracht.

    Groet van Arno
    Wel de 3 disc. versie en niet de 4 disc. moet je er wel even bij zeggen.
    Dus hier zit níet de pilot-dvd bij? Hmm, had ik gisteravond even over 't hoofd gezien. Als dat zo is kijk ik nog even in de door Jan Spoeler genoemde pricewatch-topic (die ik dus ondanks 'zoek' gisteren óók al gemist heb ) . Volgens mij stond daar dat 'ie bij MediaMarkt nóg 10 euro goedkoper zou zijn...

    Arno
    Klopt, 24,95 kost ie bij MM Rijswijk en na enig zeuren ook bij de andere MM's in een straal van 30 kilometer. En Dat is dus de 4-disc
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Als je dat ècht wilt weten, en dus hoe David Lynch vond dat ze het ervan moesten brengen en niet de studiobonzen van abc..kijk dan ook ff Fire Walk with me. De meest onderschatte Lynch ooit. En voor de ware Lynch/Twin Peaks liefhebber een ware traktatie. Of heb je 'm al gezien?? Seizoen twee van Twin Peaks vond ikzelf namelijk een ware teleurstelling..
    Hmmm... als ik tussen beiden moest kiezen dan zou dat 'no contest' zijn: die film vindt ik niet te pruimen (het voegt echt weinig toe aan de serie) terwijl season 2 minstens zo goed is als het eerste seizoen. FwwM valt (vindt ik dan) echt onder Lynch's zwakste films.

  13. #13

    Standaard

    Just for the record.
    Bij van leest is het wel degelijk de 4 disc editie. ik heb hem gister gekocht.

  14. #14

    Standaard

    ik had hem een tijdje terug gehaald bij de drie dwaze dagen bij de bijenkorf voor €33,-

    een groot nadeel vind ik het plasic hoesje van om de kartonnen doos zit; als je die er weer opschuift beschadig je het karton; erg slechte keuze.

    Verder is het een top box-set

    ga denk ik ook zeker seizoen 2 halen áls die uitkomt.

    FwwM heb ik nog niet gezien, maar die zal ik ook maar eens gaan checken dan.
    Red het regenwoud, eet meer specht...
    mijn dvd-profiler

    www.prikstok.nl : prikkelend scherpzinnig!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door the_real_da
    Just for the record.
    Bij van leest is het wel degelijk de 4 disc editie. ik heb hem gister gekocht.
    Kijk, da's weer een meevaller, dan ga ik 'm zaterdag dus even in Arnhem halen. Thanx!

    Arno
    Sony STR-DB 840 QS ......... Sony DVP-NS 930V QS ......... Sony CDP-XB 740 QS ......... B&W VM-1 (5x) ......... REL Q150E ......... Philips 24 PW 9553 ......... One For All Kameleon

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •