Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 31 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 24, season 2.. de extra's

    Hoi allemaal,

    Ik heb laatst via Ebay het tweede seizoen van 24 aangeschaft.
    Het zijn 8 DVDs ipv de normale 7 DVDs die de meeste 24 boxen van seizoen 2 bevatten. Dat is al een beetje vreemd, maarja.
    Alle afleveringen stonden erop (3 per DVD) en de deleted scenes en audio commetary kon ik ook nog vinden.

    Maar op de hoes staat dat er ook nog een paar documantaires op zouden staan, maar die kan ik echt nergens vinden.

    Iemand misschien een tip?

    Bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Hoi,

    Volgens mij ben je geflest, het zouden namelijk 4 afleveringen per dvd moeten zijn. Voglens mij heb je een copie of een illegale versie in handen.
    Welke regio is het?

    Groeten,
    Rutger
    Rutger .:: Alles te koop ::.
    ====================
    "Trachten leven toe te voegen aan de dagen,
    waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven"
    ====================

  3. #3

    Standaard

    Ja daar dacht ik ook al aan, regio 2, en de DVDs en hoes zelf (die bij elkaar passen) zien er ook wel echt uit moet ik zeggen. ER staan wel ook Chinese tekens op, en er is ook ondertiteling in het Chinees, maar dat lijkt me niet een reden om dan de extras die wel op de doos staan, niet op de DVDs te zetten...

  4. #4

    Standaard

    Regio 2, 8 discs ipv 6+1 met extra's en Chinese ondertitels en een aantal extra's die ontbreken

    De reguliere versie is de onderstaande, maar daar zijn geen Chinese ondertitels op te bekennen.
    http://www.play.com/play247.asp?page...2&title=121849

  5. #5

    Standaard

    Eerste waar ik aan denk is R2 Japan.
    Ben ff aan 't zoeken, maar 't gaat niet al te soepel...

    (paar minuten later)Nope...Geen resultaat. Maar zoals ik al zei, Japan is ook R2, wat de ondertiteling kan verklaren. Vraag is alleen of 'ie daar al uit is. Kun je op de box het R2 tekentje vinden, of denk je dat 'ie R2 is omdat je 'm gewoon kunt afspelen?
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Eerste waar ik aan denk is R2 Japan.
    Ben ff aan 't zoeken, maar 't gaat niet al te soepel...

    (paar minuten later)Nope...Geen resultaat. Maar zoals ik al zei, Japan is ook R2, wat de ondertiteling kan verklaren. Vraag is alleen of 'ie daar al uit is. Kun je op de box het R2 tekentje vinden, of denk je dat 'ie R2 is omdat je 'm gewoon kunt afspelen?
    Deze, Michelle?
    Edit: Serie 1.....

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Eerste waar ik aan denk is R2 Japan.
    Ben ff aan 't zoeken, maar 't gaat niet al te soepel...

    (paar minuten later)Nope...Geen resultaat. Maar zoals ik al zei, Japan is ook R2, wat de ondertiteling kan verklaren. Vraag is alleen of 'ie daar al uit is. Kun je op de box het R2 tekentje vinden, of denk je dat 'ie R2 is omdat je 'm gewoon kunt afspelen?
    Ja er staat een officieel regio 2 logo op, zo'n wereldbol achtig iets met een 2 en PAL eronder. De DVD ziet er echt officieel uit, alle tekens staan er gewoon op enzo. Zeer vreemd dus.

    Er zijn trouwens ergere dingen in het leven want alle afleveringen heb ik gewoon gezien, maar er is dus geen manier om de andere extras op te sporen ofzo?

    Bedankt in ieder geval.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sabrina
    Ja er staat een officieel regio 2 logo op, zo'n wereldbol achtig iets met een 2 en PAL eronder. De DVD ziet er echt officieel uit, alle tekens staan er gewoon op enzo. Zeer vreemd dus.

    Er zijn trouwens ergere dingen in het leven want alle afleveringen heb ik gewoon gezien, maar er is dus geen manier om de andere extras op te sporen ofzo?

    Bedankt in ieder geval.
    Nee, ik denk niet dat je de extra's ergens anders vandaan kan halen. De enige optie [spoiler:cb48cc3681]zou een kopie zijn[/spoiler:cb48cc3681], maar dat heb ik niet gezegd.

    Als ik dit zo hoor, lijkt het me dat het hier om de Japanse R2 gaat, maar ik weet dus niet of 'ie daar al uit is op dvd.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  9. #9

    Standaard

    De Japanse r2 box ziet er zo uit:


    is deze het?

  10. #10

    Standaard

    Ik denk niet dat ze de Japanse box heeft, want ze schreef dat er PAL op de DVD's staat, Japan heeft wel regio 2 maar NTSC

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hankey
    De Japanse r2 box ziet er zo uit:


    is deze het?

    Mooie box trouwens!
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  12. #12

    Standaard

    Nee hij ziet er zo uit:



    Vreemd he...

    Want er zit wel zo'n officiële hoes omheen.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sabrina
    Nee hij ziet er zo uit:



    Vreemd he...

    Want er zit wel zo'n officiële hoes omheen.
    MOET wel fake zijn... Denzel Washington doet niet mee namelijk
    en staat er nou 'Leslit Hope' wat 'Leslie Hope' hoort te zijn.. wat ook niet klopt want zij speelde Teri Bauer.. die stierf in season 1

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sabrina
    Nee hij ziet er zo uit:



    Vreemd he...

    Want er zit wel zo'n officiële hoes omheen.
    MOET wel fake zijn... Denzel Washington doet niet mee namelijk
    en staat er nou 'Leslit Hope' wat 'Leslie Hope' hoort te zijn.. wat ook niet klopt want zij speelde Teri Bauer.. die stierf in season 1
    Dat zag ik niet eens in eerste instantie joh...
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Max Davidse
    Dat zag ik niet eens in eerste instantie joh...
    hehe, :P

  16. #16

    Standaard

    SPOILER SPOILER SPOILER


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
    en staat er nou 'Leslit Hope' wat 'Leslie Hope' hoort te zijn.. wat ook niet klopt want zij speelde Teri Bauer.. die stierf in season 1
    Spoiler bijzetten hè!!! Dat wist ik nl nog niet (in België is de serie nog niet gedaan en ik heb de box pas vorige week toegekregen!!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    SPOILER SPOILER SPOILER


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Veldhuizen
    en staat er nou 'Leslit Hope' wat 'Leslie Hope' hoort te zijn.. wat ook niet klopt want zij speelde Teri Bauer.. die stierf in season 1
    Spoiler bijzetten hè!!! Dat wist ik nl nog niet (in België is de serie nog niet gedaan en ik heb de box pas vorige week toegekregen!!
    sorry maar lag wel voor de hand in een topic over season 2 ?

  18. #18

    Standaard

    Heuh?? Waarom dan? Dat hoeft toch niet persé? In de titel staat er dat het over de extra's gaat, vandaar.... en toen wou ik het vervolg van die "valse" box ook wel weten hè.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    *knip* Dat hoeft toch niet persé? *knip*
    Helemaal mee eens, je kunt er niet zomaar vanuit gaan dat mensen zomaar alles weten over deel 1 als ze belangstelling tonen voor een topic over deel 2.

    Maar oké. On-topic: Sabrina...je bent opgelicht. Als ik jou was zou ik een screenshot maken van die veilingpagina en vervolgens contact opnemen met Ebay om te informeren of je, als je dat wilt, op de één of andere manier je geld terug kan krijgen om de goede versie aan te schaffen.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  20. #20

    Standaard

    Dit is wel degelijk héél zeker illegale prut die je je in je handen hebt laten stoppen. Chinese titels wekken bij mij sowieso altijd argwaan (tenzij bij aziatische films natuurlijk).

    Bewijst dat de vervalsers toch hoe langer hoe driester worden.
    (Alhoewel... Denzel Washington? he he he, die chinezen moeten dringend een brilleke kopen 8) )
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    Zeg Sabrina, stond die foto ook op ebay toen je dat ding kocht? Of bleek uit niets dat het hier om een illegale versie ging? Als ze echt lieten uitschijnen dat het om een legale versie ging, dan zou ik zeker protesteren hoor.....

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Heuh?? Waarom dan? Dat hoeft toch niet persé? In de titel staat er dat het over de extra's gaat, vandaar.... en toen wou ik het vervolg van die "valse" box ook wel weten hè.
    ok, excuses

  23. #23

    Standaard

    Bedankt voor de reacties, jeetje dat ik dat niet heb gezien van die namen van de acteurs, dat is ook aardig dom van mij natuurlijk.

    Ik kan jullie zelfs een link geven naar de pagina:http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...gory=7744&rd=1

    Zoals jullie zien staat er letterlijk: Alles in zeer goede staat(GEEN KOPIE !!).

    Ik ben natuurlijk ook aardig blond dat ik niet door had dat het een kopie was, maarja ik dacht dat het best mogelijk zou kunnen zijn dat een DVD zowel in het Engels als Chinees tegelijkertijd uitgebracht wordt. Ik ben niet zo super thuis in de DVD wereld nl. Probleem is dat ik al wel positieve feedback heb gegeven, want toen ik de DVDs kreeg, heb ik ze in mijn DVD speler gedaan en ze deden het. Ik zag dat de deleted scenes en alles er ook op stond, dus vandaar dat ik dacht dat het wel goed zat.. *zucht*

    Nadat ik alles had gezien vroeg ik me natuurlijk af waar de andere extras waren.

    Maargoed, ik ga nu maar eens kijken of ik nog een klacht kan indienen bij Ebay, hopelijk!

    Ik zal jullie op de hoogte houden en bedankt voor alle reacties tot nu toe.

  24. #24

    Standaard

    En daar heb je ook nog 40 (!) euro voor betaald?

    Voor dat geld koop je gewoon een nieuwe orginele engelse versie van 24-2 bij o.a www.play.com
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  25. #25

    Standaard

    De titel is in simplified chinese geschreven en dus afkomstig van Mainland China, m.a.w. het is zo illegaal als maar kan. Kan niks anders zeggen dat je inderdaad genept ben. Uit dat land worden zoveel films illegaal op dvd gezet dat je het niet voor mogelijk houd.Vaak ook films die nog in de bioscoop moeten verschijnen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •