De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard iemand ervaring met de Sony DAVS888

    Deze staat nu voor bijna 900 euro te koop, en wat ik er zo van kan vinden lijkt het me wel wat.
    Ik ben alleen benieuwd wat diegenen onder jullie van dit apparaat vinden.
    Hoe is het beeld/geluid (ook stereo)?
    Zijn de instellingen makkelijk naar eigen smaak in te stellen, of liggen de meeste instellingen vast?

    Jeroen

  2. #2

    Standaard

    Ben hier ook voor aan het kijken.
    Zit heel erg te twijfelen tussen een "instap" losse componenten set, met dezelfde stijl speakers, of deze one-in-all.
    Wat mij ook ontzettend stoort is het laad systeem van de speler. Zo'n slot in lijkt me moordend voor mijn smet- en stofvrije dvd's. Geef mij maar zo'n laatje. Way better.
    Hoe het klinkt, nog steeds geen idee, nog niet in het proefluisterstadium aanbeland
    My DVD Collection
    Laatste aankoop: xXx, American Pie, American Pie 2, Top Gun...

  3. #3

    Standaard

    slot in?
    ik heb hem nog niet live gezien, maar als het geen laatje is, valt ie bij deze af...

  4. #4

    Standaard

    Wat een onzin over dat laatje.
    Alsof er door zo'n "enorme" la geen "bergen" stof binnen komen.
    Alleen als je zelfbouw DVD's met stickers er in stoppen wil dan is zo'n mooie gleuf niks maar verder perfekt...
    Trouwens de DAV-S888 gaat er uit en er is nu een véél mooier model uit.
    StarTrader

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Betamax
    Wat een onzin over dat laatje.
    Alsof er door zo'n "enorme" la geen "bergen" stof binnen komen.
    Alleen als je zelfbouw DVD's met stickers er in stoppen wil dan is zo'n mooie gleuf niks maar verder perfekt...
    Trouwens de DAV-S888 gaat er uit en er is nu een véél mooier model uit.
    Nou, ik heb er anders een schurfthekel aan. Ooit zo'n model in mijn pc gehad, en ze komen er nooit ver genoeg uit, om ze er zonder gepiel ff snel er uit te pakken. Tenminste, zonder gepiel als je niet gewoon je duim en wijsvinger plat op de dvd wil zetten.
    Dus zo'n onzin vind ik het niet...

    Maar een nieuwer model, en nóg mooier??
    My DVD Collection
    Laatste aankoop: xXx, American Pie, American Pie 2, Top Gun...

  6. #6

    Standaard

    Als je een slot bedoelt zoals ze ook in je auto radio zitten, dan snap ik dat je er een hekel aan hebt. Zelf sta ik ook niet blij te kijken als ik de goede kant van mijn dvd's weer eens met mijn vingers raak. Je bent toch even bezig om de vlekker eraf te halen. En met zo'n slot heb je dat bijna constant als je pecht hebt
    Mvg,

    Christiaan

  7. #7
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Ben benieuwd naar NIEUWE??? welke dan ik zit namelijk ook erg te twijfelen over deze set...

  8. #8
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Ik heb trouwens een medewerker (kennis van mij) gesproken bij een bekende zaak. Eingelijk om prijsinformatie te verkrijgen over de JVC QP ES7 AL of 9 AL.. het antwoord wat ik kreeg is dat er meer terugkomen ter reparatie dan verkocht!!! De medewerker kon mij wel mededelen dat deze sony wel erg goed is (PS werkt op de service afdeling).

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madelon
    Ik heb trouwens een medewerker (kennis van mij) gesproken bij een bekende zaak. Eingelijk om prijsinformatie te verkrijgen over de JVC QP ES7 AL of 9 AL.. het antwoord wat ik kreeg is dat er meer terugkomen ter reparatie dan verkocht!!! De medewerker kon mij wel mededelen dat deze sony wel erg goed is (PS werkt op de service afdeling).
    ik kan je meedelen dat da jvc qp es3al stukken beter klinkt dan die sony dav s888
    bovendien is het zo dat er idd teruggestuurd werden omwille van een warmteprobleem maar dat is zo verholpen
    ook is het zo dat deze nu al automatisch aangepast worden en als je dus nu ene koopt, je geen problemen mee hebt

    jvc qp es3al is gewoon ongelooflijk mooi klinkend en nog eens mooi v design
    bovendien is die sony 1 geheel en zit bij jvc de dvdspeler en versterker apart
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •