De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ligt het aan mij !!!

    Ik heb pas Matrix reloaded gekocht , maar ik vindt het geluid nou niet al te goed.
    Als ik het geluid op normaal niveau zet dan word ik zo wat uit mijn stoel geblazen als de actie scenes beginnen.
    Maar zet ik het geluid dan zachter en de actie scenes zijn afgelopen, dan zijn de dialogen weer niet te verstaan.

    Heeft iemand een ideetje.
    Sony KLV-V40A10E, Humax iHDR-5050c, Yamaha RX-V1200RDS (DTS-ES versterker), Yamaha DSP-2070 (Surround versterker)(Niet aangesloten), SONY BDP-S360(Blu-Ray Speler), JBL sat 10S Speakers x 6, Klipsch Sub-Woofer

  2. #2

    Standaard

    Dit is niet echt de geschikte plek om dit soort vragen te stellen denk ik: je had dit bericht beter kunnen posten onder DVD Algemeen of regio 2 ofzo.

    Wat betreft je vraag: ik ben dat soort problemen zelf niet tegengekomen met deze dvd. Het lijkt me niet een probleem met de schijf zelf maar meer iets wat met de afstelling van je audio te maken heeft.

  3. #3

    Standaard

    Desalniettemin heeft Nathan hier ook aandacht aan besteed in de review.. :wink:

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Desalniettemin heeft Nathan hier ook aandacht aan besteed in de review.. :wink:
    Daarom lijkt het me beter om in de recensie reageerthread de discussie eventueel verder te voeren.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •