De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard the great escape & the magnificent seven: goed of niet?

    voordat ik deze dvd's al dan niet ga aanschaffen vraag ik jullie om advies:

    hoe goed, of hoe slecht zijn deze films...

    ik stel je mening zeer op prijs, dus reageer aub als je deze films (goed) kent!!!

    gr. Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #2

    Standaard

    Dit leidt nou niet bepaald tot betrouwbaar advies. Ik vind ze goed -en die mening zal menigeen delen-, maar daar staat tegenover dat veel mensen deze films ook weer ouderwets/oubollig zullen vinden. Lees de reviews op IMDB maar eens.

    Als je van ouderwetse avonturenfilms houdt (Bridge on the River Kwai e.d.), dan kun je deze films gerust aanschaffen. Als je daarentegen Fast & Furious als glorieus hoogtepunt uit de filmhistorie beschouwt, dan zijn deze films misschien minder aan je besteed (want trager, geen opzwepende muziek, geen scheldwoorden, geen flitsende montage, etc.).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #3

    Standaard

    Tja

    lastig lijkt mij

    Wat is immers "goed" en wat is "beter"

    Allebei zijn het films die ondanks hun leeftijd nog steeds kunnen rekenen op veel fans en de rapportcijfers die beide films dan ook krijgen van zo'n 20.000 filmliefhebbers liegen er niet om: hele goede cijfers (8,3 en 7,8 ).

    Of JIJ het ook goede films vind hangt dan ook vooral af van JOUW smaak.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •