Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard welke vind jij de leukste van Adam Sandler?

    khad gisteren weer Big Daddy op tv gezien en ik moet maar steeds lachen om hem.
    En alle film die ik van hem heb gezien vind ik echt zó grappig.

    alleen ik moet er nog een paar kijken voordat ik kan zeggen welke echt de beste is. ik heb bijv. anger management nog niet gezien en eight crazy nights wil ik trouwnens ook nog zien.

    maar welke vind jij het leukst?

  2. #2

    Standaard

    Happy Gilmore!!
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  3. #3

    Standaard

    Happy Gilmore vond ik ook de leukste. In Punch Drunk Love (heb ik gelezen) heeft hij een heel andere rol en ik ben hier zeer benieuwd naar (krijg hem binnenkort binnen ). Mr. Deeds vond ik ook wel leuk
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Happy Gilmore vond ik ook de leukste. In Punch Drunk Love (heb ik gelezen) heeft hij een heel andere rol en ik ben hier zeer benieuwd naar (krijg hem binnenkort binnen ). Mr. Deeds vond ik ook wel leuk
    Ook ik ben benieuwd naar zijn rol in deze film....en ook ik verwacht hem eerdaags in m'n brievenbus
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  5. #5

    Standaard

    ik hou niet van Adam Sandler, maar vond Anger Management heel leuk dit kwam echter door Jack :P


  6. #6

    Standaard

    Punch-drunk love is geweldig! Zag hem afgelopen weekend en behalve dat het een uitstekende film is, is Sandler er ook echt voortreffelijk in! Een heel ander soort rol als wat ie eerder speelde: soms erg ontroerend maar nog steeds ook erg grappig alhoewel op een HEEL andere manier als wat je gewend van hem zou zijn.

    Btw: gisteren zag ik Big Daddy ook en die viel ook wel weer erg in de smaak. Hij beviel me beter als destijds toen ik hem in de bios zag. The Wedding Singer en Happy Gilmore vindt ik ook wel geinig, maar die films zijn helaas niet zo consequent in de manier waarop ze het verhaal en de humor mengen.

  7. #7

    Standaard

    Als ik toch moet kiezen, Little Nicky

  8. #8

    Standaard

    Geen grote fan... maar Happy Gilmore is de leuktste.... Wedding singer de beste.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  9. #9

    Standaard

    Eigenlijk geeneen, de man is gewoon ronduit irritant.

    Anger Management is inderdaad wel leuk maar dat is dan door mister Nicholson.

  10. #10

    Standaard

    Punch Drunk Love! Fantastische film, gezien in de bioscoop en heb alvast een plekje vrij gemaakt voor de dvd. P.T. Anderson bewijst opnieuw één van de meest getalenteerde regiseurs van dit moment te zijn.

  11. #11

    Standaard

    Punchdrunk Love Steekt Natuurlijk ver boven al zijn andere films uit. In saterday night live is hij wel grapig, voor zover ik daar hier flarden van heb kunnen zien. Maar zijn films vind ik meestal toch uiterst zwak. Ik had hem al veroordeeld tot standaard-amerikaanse-slapstick poep en plas "komiek"..Maar zo zie je maar je moet nooit te vroeg oordelen, want dankzij Punchdrunk Love kijk ik toch wel een beetje uit naar zijn volgende film..

  12. #12

    Standaard

    Ik heb ze ook niet allemaal gezien, maar ik denk dat ik ook voor Happy Gilmore ga! 8)

  13. #13

    Standaard

    1 Weddingsinger
    2 Happy gilmore
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  14. #14

    Standaard

    ben totaal geen fan van adam. Als PT Anderson geen film had gemaakt met hem dan had ik geen enkele film gekozen maar ja het is dus Punch Drunk Love geworden. De minste van z'n films maar absoluut een aanrader. Sandler speelt hier erg goed in.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  15. #15

    Standaard

    Zeker Little Nicky.

    "And yes, my hair is on flame!!!"

  16. #16

    Standaard

    Duidelijk Happy Gilmore, Ik heb die gezien in het vliegtuig, iedereen sliep terwijl ik regelmatig moest lachen, werd niet altijd in dank afgenomen denk ik :wink:

  17. #17

    Standaard

    indeed Happy Gilmore

    geloof ik dat was toch met dat golf ?
    De rest is boringggg en steeds maar het zelfde :S
    ****************************************
    Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
    ****************************************

  18. #18

    Standaard

    Ik ben absoluut geen fan van hem, ik ben wel erg nieuwsgierig naar Punch Drunk Love.

  19. #19

    Standaard

    Ik heb er speciaal mijn signature voor verandert....

  20. #20

    Standaard

    Ik vind degene die ik gezien heb allemaal leuk.
    Maar Anger Management vond ik het beste, superfilm!

  21. #21

    Standaard

    ik vond hem fantastisch spelen in 'Big Daddy', maar ook al ze andere films zijn opzich altijd wel leuk. Alleen 'Little Nicky' vond ik minder... wel ok..maar toch minder

  22. #22

    Standaard

    Ben wel een fan van Adam Sandler. Ik vind Little Nicky en Mr. Deeds echter zwaar tegenvallen. Leukste vind ik Happy Gilmore op de voet gevolgd door Big Daddy. Anger Management heb ik nog niet gezien.

  23. #23

    Standaard

    Heb eigenlijk alleen Mr. Deeds, Big Daddy en Happy Gilmore gezien. Happy Gilmore was toch wel de leukste, goede tweede is Mr. Deeds
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  24. #24

    Standaard

    Happy Gilmore vind ik zijn leukste, maar de Waterboy en The Longest Yard zijn ook erg leuk.

  25. #25

    Standaard

    PDL en 50 first dates. Niet dat Sandler in de laaste nu zo leuk of goed is, maar ik vind de film gewoon lekker en vooral de muziek.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •