Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 105 van 105 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheStranger Bekijk bericht
    Ik moet eigenlijk deze hobby weer eens nieuw leven inblazen, de laatste jaren te veel games gespeeld, films gekeken etc.
    Zou zonde zijn als mijn favoriete series incompleet raken.

    Maar ga jullie niet lastig vallen met de namen van de series die ik allemaal heb want ik heb rond de 4000 titels.
    Ik hou je niet tegen hoor. Misschien wordt dit topic er wat levendiger van.

    Ik ben trouwens nog op zoek naar een actief forum over strips: kent iemand er een paar leuke? Ik ken alleen het forum van stripinfo.be en de getekende reep, maar verder lijken er in het Nederlands taalgebied weinig echt levendige forums te zijn.

  2. #102
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik hou je niet tegen hoor. Misschien wordt dit topic er wat levendiger van.

    Ik ben trouwens nog op zoek naar een actief forum over strips: kent iemand er een paar leuke? Ik ken alleen het forum van stripinfo.be en de getekende reep, maar verder lijken er in het Nederlands taalgebied weinig echt levendige forums te zijn.
    Voor comics heb ik zeker een aanrader, namelijk: http://www.brainfreeze.be/forum/

    Over Europese strips ken ik niets, sry daarvoor

  3. #103

    Standaard

    Iemand interesse in zestien delen Angel after the Fall en vier delen Spike After the Fall voor een zacht prijsje? Pm me.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  4. #104

    Standaard

    Onlangs Knightfall Volume One (2012 editie) binnen gekregen. Hij ziet er erg fraai uit en best een dikke pil. That's what she said...

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #105

    Standaard

    Ik heb nog een aardige "backlog" qua nog te lezen strips. Op de een-of-andere manier kom ik er momenteel niet aan toe. O.a. nog een hoop van Sarah Spits, De 4 helden, Bob Morange, Billy the Cat en Buddy Longway dat ik moet lezen. Hopelijk kom ik er binnenkort aan toe.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •