De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Is dit Philips HT setje wat?????? help me :D

    Ok ff voor de HT kenners onder ons , ik zag vandaag de volgende HT setje staan :

    Philips MX1060D
    RDS tuner 40 voorkeuze zenders
    Totaal vermogen 5x70 Watt en een 50 Watt subwoofer
    Studiobeeld kwaliteit
    Productfuncties & voordelen
    Dolby digital (AC-3)
    Nu hebt u toegang tot de ultieme belevenis in Home theater surround met 6 discrete kanalen dit houdt in dat elk kanaal zijn eigen geluid draagt, al naar gelang van wat er op het scherm gebeurt.
    Audio-ingang/-uitgang (0/2) Dolby Pro logic (DPL)
    Biedt een norm voor home cinema sound vanaf videorecorder, tv en DVD.
    MPEG Multi Channel
    Digitale Uitgang voor CD-recorder
    S-video-ingang/-uitgang
    6 Kanaals Ingang
    (DVD ingebouwd)
    Subwoofer pre out
    Bas/treble/volume (bass/treble)
    FM/AM/LW Afstemming (fm/am/mw)
    RDS EON
    (RDS)
    Zenders, namen, programmatypen bekijken, en scannen voor bepaalde programma's zoals verkeersmeldingen en het nieuws
    Video-ingang/-uitgang
    Uitvoering (Zilver)



    Voor: 249.99 (niet echt duur leek mij) , maar is het ook iets??

    Heeft deze een beetje lekker geluid voor de gemiddelde slaapkamer.
    Ik weet dat losse componenten beter , maar daar heb ik nu het geld ff niet voor, daarom neem ik liever gewoon een compleet HT setje .
    Mensen die mij kunnen helpen , help me
    Alvast bedankt. [/img]
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  2. #2
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: Is dit Philips HT setje wat?????? help me :D

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G


    Ik weet dat losse componenten beter , maar daar heb ik nu het geld ff niet voor, daarom neem ik liever gewoon een compleet HT setje .
    Denk dat je zelf het antwoord al heb gegeven.
    Gezien je financiele plaatje heb je wellicht niet meer keuze dan dit setje en dan zal je er toch tevreden mee moeten zijn.
    Ik denk dat dit setje in zo,n klasse niet zo slecht is.
    Duur is ie niet in ieder geval

  3. #3

    Standaard

    Nu hebt u toegang tot de ultieme belevenis in Home theater surround
    Dit dus niet!!

    Geluid zal er wel uitkomen maar ultiem natuurlijk niet. Ja kan voor die prijs ook niets verwachten, de prijs van mijn speaker kabel is nog duurder en dan praat ik alleen over de kabel die naar de linker speaker gaat laat staan als ik ze allemaal bij elkaar optel.

    Maar ja ieder zijn eigen keus maar je hebt toch geen hulp nodig om te weten of dit een beetje lekker geluid geeft. Dat antwoord kan je hopenlijk zelf wel invullen.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Volgens mij is deze nog getest hier op dvd.nl Kwam er best wel goed uit de bus.
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  6. #6

    Standaard

    thanks voor de reacties mensen , die laatste van jou scorpion stelt me wel gerust , maar 249.99 is toch heel goedkoop of zie ik dat verkeerd??????
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    thanks voor de reacties mensen , die laatste van jou scorpion stelt me wel gerust , maar 249.99 is toch heel goedkoop of zie ik dat verkeerd??????
    Volgens mij is het ook al een ouder model hoor. Denk niet dat ie nog gemaakt wordt.

    /Edit: hier is trouwens de link naar de test http://www.dvd.nl/hwreviews.php?id=18&page=3
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpion69
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    thanks voor de reacties mensen , die laatste van jou scorpion stelt me wel gerust , maar 249.99 is toch heel goedkoop of zie ik dat verkeerd??????
    Volgens mij is het ook al een ouder model hoor. Denk niet dat ie nog gemaakt wordt.

    /Edit: hier is trouwens de link naar de test http://www.dvd.nl/hwreviews.php?id=18&page=3
    huhmmmmmmm geen DTS , das niet zo cool toc ?>?? of bedoelen ze iets anders ????
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  9. #9

    Standaard

    huhmmmmmmm geen DTS , das niet zo cool toc ?
    Daar moet je je met dit setje niet zo druk over maken. De geluidskwaliteit die deze setjes brengen is niet best dus moet je je daar maar geen zorgen over maken.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis
    huhmmmmmmm geen DTS , das niet zo cool toc ?
    Daar moet je je met dit setje niet zo druk over maken. De geluidskwaliteit die deze setjes brengen is niet best dus moet je je daar maar geen zorgen over maken.
    ik ben nu weer aan twijfelen, is het geluid van deze setjes echt zo slecht?????
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  11. #11

    Standaard

    Ook goedkopere setjes kunnen prima klinken. Het is maar net wat je referentiekader is. Zowel mijn zus als mijn schoonzus hebben setjes van onder de € 400,- , Schneider, respectievelijk JVC en ook deze klinken erg goed. Ik kan me wel voorstellen dat naarmate je kamer groter wordt, het belangrijker is om meer vermogen te hebben.

    Als je € 2000 uitgeeft aan alleen boxen zal het verschil best te horen zijn, maar niet iedereen is audiofiel.

    Succes!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    ik ben nu weer aan twijfelen, is het geluid van deze setjes echt zo slecht?????
    Dit soort setjes is gemaakt om DVD's in meerkanaals geluid weer te geven. Op zich slagen die setjes er heel goed in om een filmpje goed neer te zetten, maar voor muziek zijn deze niet echt geschikt.

    Dat is ook logisch, wanneer je naar de geringe afmetingen van de bijgeleverde speakertjes kijkt. Deze zijn enkel in staat om wat hoog en middel weer te geven. Al het laag komt voor de verantwoording van de sub. Dit impliceert dat je dus wel een hele goede sub moet hebben, wil je dit naadloos op elkaar laten aansluiten.

    Tot nu toe heb ik nog geen enkel all-in-one setje gehoord, die een goede muziekweergave had, dus zonder gaten in het hoog, middel en laag. Als ik er dan toch eentje aan moet bevelen is dat de Yamaha vxd-s80. Deze is alleen wel een 200 euro duurder dan jouw budget.

    Wanneer je wat minder kritisch bent qua muziek, kun je die in ieder geval in overweging nemen.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis
    huhmmmmmmm geen DTS , das niet zo cool toc ?
    Daar moet je je met dit setje niet zo druk over maken. De geluidskwaliteit die deze setjes brengen is niet best dus moet je je daar maar geen zorgen over maken.
    ik ben nu weer aan twijfelen, is het geluid van deze setjes echt zo slecht?????
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  14. #14
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G

    ik ben nu weer aan twijfelen, is het geluid van deze setjes echt zo slecht?????
    JA helaas wel.
    Het surround effect heb je wel bij films maar daarmee heb je ook werkelijk alles gehad met zo,n set.
    Jammer maar het is helaas niet anders.
    De vraag is dus meer waar je genoegen mee neemt

  15. #15
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrix
    Als je € 2000 uitgeeft aan alleen boxen zal het verschil best te horen zijn, maar niet iedereen is audiofiel.
    Dit is een loze opmerking en heeft niks met elkaar te maken.
    Goede spullen kosten nu eenmaal geld maar wanneer je 2000 euro uitgeeft aan speakers wil dat zeker niet zeggen dat je een audiofiel bent.

    Daarnaast horen ook niet audiofielen het verschil tussen speakers van 2000 euro en de speakers van zo,n all-in-one.
    Kortom, beetje zinloze opmerking :wink:

  16. #16

    Standaard

    ja ik wil de speler eigenlijk alleen voor films, muziek luister ik wel via me stereo toren, daar zit toch wel lekker geluid in , maar het gaat mij echt alleen maar om films .
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    ja ik wil de speler eigenlijk alleen voor films, muziek luister ik wel via me stereo toren, daar zit toch wel lekker geluid in , maar het gaat mij echt alleen maar om films .
    Ik heb deze set meerdere malen gehoord, en voor films is dit een goeie set (prijs kwaliteit verhouding), 1 voordeel is dat de subwoofer actief is. (al zegt dat soms ook niet alles) en ook redelijk de lage aanvult wat de sateliet speakers niet aankunnen. Overigens dat de set geen DTS heeft is opzich jammer, maar daar zou ik me niet zo druk over maken.
    1 tip ga gwn luisteren hoe de set klinkt, bevalt de set dan heb je toch voor jou gevoel een goede keuze gemaakt.

    Greetz

    Thomas

  18. #18

    Standaard

    Nou ... ik heb de set thuis staan en hij klinkt voor de slaapkamer goed hoor ... alleen is de bas een beetje bonkerig , maar voor de rest is hij gewoon goed hoor

    Zeker voor dat geld! 8) En dan kun je daarna nog sparen voor alles te vervangen :wink:

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •