Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 28 van 28 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Max Davidse
    Ik weet ook geen oplossing, maar ik kan me niet voorstellen dat threads sluiten de oplossing is...
    Bovendien liep de OHT een half jaar geleden veel harder en waren er toen minder problemen volgens mij.
    "Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst"

    Je moet drukte per dag niet verwarren met totale drukte. Wat ooit gepost is, is niet verdwenen. Dat wil zoveel zeggen als dat hoe meer er staat, hoe lastiger een query op de database wordt, want er is meer om naar te zoeken. Nu zul je niet merken wat het resultaat is van 1000 posts meer, maar op den duur wordt het natuurlijk een verschil want niet meer in millisecondes ligt, maar in tiendes van secondes.

    Wat Eric ook aangeeft is dat het voor de snelheid niets op zal lossen. (Ik denk persoonlijk dat daarvoor de service provider moet worden aangekeken, want het lijkt er op dat die de cappaciteit benodigd niet meer kan aanleveren) DVD.nl is gewoon de laatste tijd nogal gegroeid, en dat is natuurlijk heel positief. Nu is het zaak de work-load van de server beter te verdelen...
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Max Davidse
    Je moet drukte per dag niet verwarren met totale drukte. Wat ooit gepost is, is niet verdwenen. Dat wil zoveel zeggen als dat hoe meer er staat, hoe lastiger een query op de database wordt, want er is meer om naar te zoeken.
    Wat mij betreft mogen een heleboel oude threads wel weg. En zeker die die al gesloten zijn. En wordt het systeem niet trager als er veel plaatjes worden gepost? Of maakt dat niks uit.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  3. #28

    Standaard

    Snelheid van onze internet verbinding is ZEKER het probleem niet. We hebben een directe 100 Mbit aansluiting en onze provider heeft transit overeenkomsten met vele grote providers.

    Maar goed, General Chat is weer open, ik stel voor dat we deze discussie verder voeren in de originele thread:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=6026
    Eric van Ballegoie

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •