Pagina 1 van 66 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1642 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Filmdiscussie: Lord of the Rings Trilogy(SPOILERS!!!) (2)

    Ga hier verder met deze discussie.
    Eric van Ballegoie

  2. #2

    Standaard

    Zal toch even de link naar deel 1 plaatsen:


    Hier staan alle berichten in van begin t/m 23 oktober 2003
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard

    pf gelukkig blijft deze bestaan of niet Lex ?? :wink:
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  4. #4

    Standaard

    LOTR rules...nu de marathon nog :wink:.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    LOTR rules...nu de marathon nog :wink:.
    zekerz peef dat word cool

    (en toen begon OH 5 in the lord of the rings discussie 2)

    JOKEEEEEEEEEEE
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  6. #6

    Standaard

    Geen paniek, jongens! Over 10 jaar loopt deze thread nog!... :wink:
    There is only one real truth: causality!...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peefie
    LOTR rules...nu de marathon nog :wink:.
    Kan niet wachten! Nog precies 53 dagen wachten
    Four-Star Trader (236)

  8. #8

    Standaard

    Als de thread net zo off-topic doorgaat als hij nu start dan loopt hij zeker niet nog 10 jaar... Geen ge-OH in dit deel van het forum AUB!!!!
    Eric van Ballegoie

  9. #9

    Standaard

    Doe toch niet zo gestrasst man...zo haal je alleen maar commentaar op je hals.

  10. #10

    Standaard

    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  11. #11

    Standaard

    Ik ben op dit moment weer eens bezig met het lezen van The Hobbit en zie weer veel dingen die ik vergeten was. Een aantal dingen zijn gewoon veel duidelijker als je The Hobbit leest:

    [spoiler:62d6f79d89]Zo komt de naam Underhill die Frodo gebruikt in The Prancing Pony, heel duidelijk naar voren in The Hobbit. Ook leuk om te lezen is hoe Bilbo nu eigenlijk aan de Ring kwam.[/spoiler:62d6f79d89]

    Ongelofelijk hoeveel ik toch weer vergeten was ook al heb ik dit boek al zo vaak gelezen!
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Max Davidse
    Ongelofelijk hoeveel ik toch weer vergeten was ook al heb ik dit boek al zo vaak gelezen!
    Dat had ik ook met het lezen van LotR Na twee keer eerder lezen was ik Shelob vergeten

    De film geeft een goede rode draad waardoor het opnieuw lezen een stuk makkelijker is.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Max Davidse
    Ongelofelijk hoeveel ik toch weer vergeten was ook al heb ik dit boek al zo vaak gelezen!
    Dat had ik ook met het lezen van LotR Na twee keer eerder lezen was ik Shelob vergeten

    De film geeft een goede rode draad waardoor het opnieuw lezen een stuk makkelijker is.
    Ik ben dan ook van plan de boeken weer in volgorde opnieuw te lezen... Lord of the Rings wordt dan wel de 17e keer...maar dat vind ik helemaal niet erg... Daarna wil ik ook eigenlijk Silmarillion weer lezen en eventueel nog the Unfinished Tales...
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  14. #14

    Standaard

    Ik kan echt niet meer wachten Allereerst over 3 weken(ongeveer) de EE van TTT daarna de soundtrack van rotk en daarna ROTK zelf


  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Ik kan echt niet meer wachten Allereerst over 3 weken(ongeveer) de EE van TTT daarna de soundtrack van rotk en daarna ROTK zelf
    Oh ja zeker! Zodra de EE dan ook in de bus wordt gefrommeld, zal de DVD de eerstkomende dagen vast in mijn DVD-speler zitten...dat is wel zeker! Ik ben heel benieuwd wat er allemaal aan extra materiaal op zal zitten..
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Max Davidse
    Ik ben heel benieuwd wat er allemaal aan extra materiaal op zal zitten..
    Ben ook benieuwd of er ook een easter egg op zal zitten van de MTV awards met Gollum

    En zoals ik al verwachtte, iemand uit Nederland heeft dat boek wat al in de Nederlandse winkels ligt onde de scanner gelegd en naar onering.net gestuurd:


    *SPOILERS*
    http://www.theonering.net/scrapbook/group/1056

    leuke plaatjes. vooral [spoiler:84ec4674d5]Pippin die de palantir pikt van een slapende Gandalf[/spoiler:84ec4674d5]
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Max Davidse
    Ik ben heel benieuwd wat er allemaal aan extra materiaal op zal zitten..
    Ben ook benieuwd of er ook een easter egg op zal zitten van de MTV awards met Gollum

    En zoals ik al verwachtte, iemand uit Nederland heeft dat boek wat al in de Nederlandse winkels ligt onde de scanner gelegd en naar onering.net gestuurd:


    *SPOILERS*
    http://www.theonering.net/scrapbook/group/1056

    leuke plaatjes. vooral [spoiler:be1aa5897e]Pippin die de palantir pikt van een slapende Gandalf[/spoiler:be1aa5897e]
    Ik wil die lange versie van die film zien... Volgens mij wordt dat heerlijk spectaculair weer..
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Max Davidse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Max Davidse
    Ik ben heel benieuwd wat er allemaal aan extra materiaal op zal zitten..
    Ben ook benieuwd of er ook een easter egg op zal zitten van de MTV awards met Gollum

    En zoals ik al verwachtte, iemand uit Nederland heeft dat boek wat al in de Nederlandse winkels ligt onde de scanner gelegd en naar onering.net gestuurd:


    *SPOILERS*
    http://www.theonering.net/scrapbook/group/1056

    leuke plaatjes. vooral [spoiler:08b5dbe893]Pippin die de palantir pikt van een slapende Gandalf[/spoiler:08b5dbe893]
    Ik wil die lange versie van die film zien... Volgens mij wordt dat heerlijk spectaculair weer..
    Ik hoop vooral dat het meer achtergrond informatie met zich mee brengt, net als met FOTR. Er zijn iig nog wat stukjes in het boek die ik er wel in zou willen zien.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Max Davidse
    Ik ben heel benieuwd wat er allemaal aan extra materiaal op zal zitten..
    Ben ook benieuwd of er ook een easter egg op zal zitten van de MTV awards met Gollum

    En zoals ik al verwachtte, iemand uit Nederland heeft dat boek wat al in de Nederlandse winkels ligt onde de scanner gelegd en naar onering.net gestuurd:


    *SPOILERS*
    http://www.theonering.net/scrapbook/group/1056

    leuke plaatjes. vooral [spoiler:ee235f14a8]Pippin die de palantir pikt van een slapende Gandalf[/spoiler:ee235f14a8]
    dat zijn ze alleen niet allemaal. zoals die kroon van bloemen, eowyn, faramir die door zn paard naar minas tirith word gebracht. de 2 smiths, en aragorn in houses of healing.. enz. maar dat zal nog wel komen denk ik . ah ja je zag ook een heel mooi plaatje van een guard die de tree of gondor bewaakt. die had echt zeer mooi armor aan.
    "There Can Be No Triumph Without Loss ,No Victory Without Suffering ,No Freedom Without Sacrifice"

  20. #20

    Standaard

    Ik heb hem al gehaald echt een cool boekje
    en pippin in armor


  21. #21

    Standaard

    [spoiler:985d864053]nu staan ze zon beetje allemaal op theonering.net:

    http://www.theonering.net/scrapbook/group/1056
    http://www.theonering.net/scrapbook/group/1060
    http://www.theonering.net/scrapbook/group/1058[/spoiler:985d864053]
    "There Can Be No Triumph Without Loss ,No Victory Without Suffering ,No Freedom Without Sacrifice"

  22. #22

    Standaard

    Frodo en Sam zien er al behoorlijk zwart geblakerd uit, en dan zijn ze nog niet eens in Mount Doom geweest. Gruwelijk mooi detail is hoe de Ring zijn nek al tot bloedens toe heeft geteisterd.
    Ik kan niet wachten op deze scène's (en ook met Gollum) vlak voordat ze de berg ingaan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #23

    Standaard

    Ik vind het een geweldig boekje, ook al had ik het boek nog niet gelezen en heb nu veel spoilers gezien Vind ik totaal niet erg, heb nu echt prachtige plaatjes binnen handbereik


  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Ik vind het een geweldig boekje, ook al had ik het boek nog niet gelezen en heb nu veel spoilers gezien Vind ik totaal niet erg, heb nu echt prachtige plaatjes binnen handbereik
    Ik was vanmiddag nog even in de Bijenkorf en heb het boekje ook nog even aandachtig staan doorkijken. Zeker mooie foto's staan er tussen.

    Ik zag ook nog een nieuwe boekuitgave : De Hobbit + In de ban van de Ring in één box met veel illustraties van Alan Lee. Heel erg mooi, behalve de prijs: €125
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #25

    Standaard

    ;( daar word je hopeloos van
    de nieuwe covers van de LOTR boeken zijn ook geweldig, van de teaser posters van ROTK,erg cool
    weet trouwens iemand waar ik die teaser posters( ik zoek eigenlijk die erg schaarse Sam+frodo poster ;() van ROTK in NL kan krijgen?


Pagina 1 van 66 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •