Pagina 12 van 66 EersteEerste ... 289101112131415162262 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 1642 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Hallo,

    Misschien is het al gevraagd of ben ik gewoon scheel, maar staat er ook ergens de trailer van return of the king op de 4-disc? Op de 4-disc van The Fellowship stond de trailer van de Two Towers als easter egg.

    Groeten,
    Raskel

  2. #277

    Standaard

    Er schijnt wat amok te zijn ontstaan over de speciale bonussen onder de cast leden:

    LofR cast boos over bonussen

    Gepubliceerd op donderdag 27 november 2003

    Dat Peter Jackson en New Line Cinema aan de Lord of the Rings trilogie rijk zijn geworden zal niemand verbazen. De acteurs uit de trilogie vinden dat ze ook recht hebben op een bonus.
    Ondanks het gigantische succes (zowel artistiek als commercieel) van de Lord of the Rings trilogie vinden 18 (niet nader benoemde) acteurs uit de films dat ze maar mager beloond worden voor hun inspanningen. Dat wil zeggen: ze vinden niet dat ze slecht betaald worden voor hun werk, maar de bonussen houden niet over. Bonussen die over het algemeen betaald worden voor de promotie van de film en de aanwezigheid bij premières.

    Voor het succes van The Fellowship of the Ring werden de 18 acteurs nog prima betaald met een vette bonus, maar voor The Two Towers kregen ze een stuk minder. Onbegrijpelijk voor het collectief, aangezien The Two Towers meer opbracht dan de Fellowship. Toen bekend werd dat sommige acteurs wel een bonus kregen en anderen niet, kwamen ze in opstand.

    De klacht lijkt gehoor te hebben gekregen bij New Line Cinema, want één van de acteurs heet een deal met de studio gemaakt dat er een bonus pool gemaakt zal worden, waaruit alle acteurs een evenredig deel zullen krijgen bij The Return of the King, die over drie weken in première gaat.


    Bron: http://www.planet.nl/planet/show/id=...2759/sc=8a17d0

    Worden dit soort zaken niet vantevoren fatsoendelijk geregeld dan? Of worden ze ook "gretig" door het grote succes?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  3. #278

    Standaard

    Eerste review van ROTK !!! Bron aintitcoolnews.com

    ##################################

    Hey Harry --

    Big fan of the site, never written before. On this of all days, I am thankful for many things. But what's really cause for thanksgiving is that I spent the afternoon watching The Return of the King at the DGA theater in Hollywood. After the disappointments of of the 2nd and 3rd Matrix (not to mention SW) and given all the expectation built into the capper of this trilogy, I leaned to my wife as the lights came down in the theater and said, I'm so nervous I could throw up. Thankfully, I kept the turkey, gravy and mashed taters down -- ROTK fulfills all expectations. I'm not sure exactly of the spoiler ettiquette here, so I'll just give overall thoughts...

    The opening to the third movie is pretty different from that of the last two, but no less perfect for the story. It involves the origin of Gollum/Smeagol and a live performance by the brilliant Andy Serkis. Give that guy a special Oscar please. Ian McKellen is great again, and even though he gives his best performance in FOTR, still think he should get a statue. Merry and Pippen finally get to shine in this installment (even in the books I found the Treebeard story in Two Towers kind of yawn inducing) albeit in seperate ways. The battle for Minas Tirith is the centerpiece of the film -- it literally takes up at least an hour of the films 3 hour running time -- the highlight for me was Legolas single-handedly taking down one of those huge Oliphants. Seriously, this battle is so kick ass I wonder if Helm's Deep will now seem boring in comparison. It's probably not necessary to tell fans to watch the extended DVD of The Two Towers before seeing ROTK but the deleted Boromir-Faramir-Denethor sequence from that film really serves to enlighten one of ROTK's main plotlines. Shelob is great, wonderfully rendered, absolutely terrifying for those of us with arachnophobia. Loved the Eowyn story (how great are the females in these movies -- Arwen and Galadriel too). I guess my favorite part of the whole movie was finally getting to see Frodo and Sam make it to Mount Doom (I guess we did see a flashback in FOTR with Isildur and Elrond, but...) and the ensuing struggle to fulfil the quest.

    Most importantly, this is the end of a nine hour cinematic journey, and that ending is completely satisfying, and also heartbreaking. It's silly, but I feel exactly how I felt when I finished the books -- I actually miss Frodo and Sam and the rest of the characters that are now so close to my heart.

    My only real complaint about the film -- the lack of closure to the Saruman story. After all, he's the main bad guy for the first two films, and he only shows for a few short seconds. It's a hole that I hope will be filled by the extended cut, but I can't help but think that the deletion was a mistake. I guess we'll see next November. Also, as I was leaving the theater I heard some folks complain that it was one of those films that had six endings. My feeling is, at least all six were good. I've been through nine hours with these characters -- I want to see it wrapped up well. In fact if Jackson wanted to take an extra ten minutes to scoure The Shire, that'd've been alright with me.

    But I can't complain, from Tolkien's incredibly detailed, laborious novels, Jackson's created faithful and fascinating cinema, and in my mind, the first truly seamless film trilogy in terms of quality. I'm gonna spend the rest of my life visiting Middle-Earth again and again. This was a great Thanksgiving.

    If you use this, call me Jerry Aldini

  4. #279

  5. #280

    Standaard

    Ik ben een van de gelukkigen die naar de NL voorpremiere/special screening in am*dam mag
    Zal mn verslag wel posten 8)

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Ik ben een van de gelukkigen die naar de NL voorpremiere/special screening in am*dam mag
    Zal mn verslag wel posten 8)
    Ik ook: woensdag 10/12... om 10 uur... (maar dan in Brussel)
    There is only one real truth: causality!...

  7. #282
    "There Can Be No Triumph Without Loss ,No Victory Without Suffering ,No Freedom Without Sacrifice"

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Ik ben een van de gelukkigen die naar de NL voorpremiere/special screening in am*dam mag
    Zal mn verslag wel posten 8)
    Hier zou ik een moord voor doen


  9. #284

    Standaard

    [spoiler:80b49dfc72]klein filmpje van de paths of the dead.. spoiler dus
    http://www.theonering.net/movies/POTD.mov[/spoiler:80b49dfc72]
    "There Can Be No Triumph Without Loss ,No Victory Without Suffering ,No Freedom Without Sacrifice"

  10. #285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    Hallo,

    Misschien is het al gevraagd of ben ik gewoon scheel, maar staat er ook ergens de trailer van return of the king op de 4-disc? Op de 4-disc van The Fellowship stond de trailer van de Two Towers als easter egg.

    Groeten,
    Raskel
    Ik heb ook geen trailer kunnen vinden van ROTK. Heb ik op dezelfde mannier gedaan als bij The Fellowship Extended DVD, maar ik denk niet dat ze de trailer erop gezet hebben. Erg Jammer, of ik kijk gewoon niet goed.

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WhiteElessar
    [spoiler:7426f10c91]klein filmpje van de paths of the dead.. spoiler dus
    http://www.theonering.net/movies/POTD.mov[/spoiler:7426f10c91]
    Creepy!

    In onderstaande link staan veel RotK-foto's, SPOILERS!!!!
    http://www.warofthering.net/photofor...ssword=&page=1
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #287

    Standaard

    Op planet staat weer een leuk stukje:

    Heldenontvangst voor première Lord Of The Rings

    Gepubliceerd op maandag 01 december 2003

    WELLINGTON (ANP) - Ongeveer 100.000 fans hebben maandag in Wellington (Nieuw-Zeeland) de première van de jongste Lord Of The Rings-film luister bijgezet. Zij stonden langs het traject dat regisseur Peter Jackson en acteurs aflegden naar de bioscoop.

    In de Nieuw-Zeelandse hoofdstad werd de allereerste voorstelling van het laatste deel uit de trilogie vertoond. De regisseur uit Nieuw-Zeeland nam de drie speelfilms in zijn vaderland op. Het nieuwste deel, The Return Of The King, draait vanaf 17 december wereldwijd in de bioscopen.

    Jackson, hoofdrolspelers en talrijke figuranten reden in een optocht van het parlement naar het onlangs opgeknapte Embassy Theatre. Sommige liefhebbers gaven duizenden dollars uit om het spektakel in Nieuw-Zeeland mee te kunnen maken.

    De reeks films is gebaseerd op de gelijknamige roman en ander werk van de schrijver J.R.R. Tolkien (1892-1973) over een zogenoemde Hobbit die de wereld moet redden van de ondergang. De eerste twee speelfilms werden met in totaal zes Oscars onderscheiden, maar niet in de belangrijkste categorieën. Zij brachten wereldwijd bijna 2 miljard dollar in het laatje.


    Bron: http://www.planet.nl/planet/show/id=...3703/sc=75ab49

    Ik kijk héél erg uit naar het slotdeel maar om hier nou duizenden dollars aan te besteden om een voorpremiere te zien gaat mijn nuchtere Hollandse instelling toch te ver. :wink:
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Ik kijk héél erg uit naar het slotdeel maar om hier nou duizenden dollars aan te besteden om een voorpremiere te zien gaat mijn nuchtere Hollandse instelling toch te ver. :wink:
    Als ik geld zat had, dan had ik daar echt wel bij willen zijn. Maar ja 'als'
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #289

    Standaard

    Ik heb zonet op de radio gehoord dat PJ toegezegd heeft om na King Kong The Hobbit te draaien... YOEHOO!...
    There is only one real truth: causality!...

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Ik heb zonet op de radio gehoord dat PJ toegezegd heeft om na King Kong The Hobbit te draaien... YOEHOO!...
    beterzzZZ!!!
    heb je het Jacksons mond zelf gehoord ????
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Ik heb zonet op de radio gehoord dat PJ toegezegd heeft om na King Kong The Hobbit te draaien... YOEHOO!...
    Het lijkt erop dat ze een paar berichten van internet maar half begrepen hebben. Jackson heeft nog niet toegezegd, maar wel interesse getoond. Het is alleen al daarom niet 100% zeker (1) dàt hij het doet/mag doen en (2) dat dit zijn eerstvolgende project na King Kong wordt.
    Bovendien zijn er vooralsnog problemen met de rechten voor De Hobbit.

    Zie dit bericht dat gisteren op comingsoon te lezen was: "The Lord of the Rings" executive producer Mark Ordesky hinted that there may also be a movie based on Tolkien's novel, The Hobbit. "There could be a movie about the hobbit. Enough said."

    Jackson said New Line Cinema had yet to speak to him about The Hobbit and said there were some difficulties related to the rights for the book. "But certainly if they want to talk to me about it I'd be keen. It would be wonderful to complete the set of films."
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #292

    Standaard

    Als ik geld zat had, dan had ik daar echt wel bij willen zijn. Maar ja 'als'
    De juiste connecties c.q. het goede beroep hebben helpt anders nog altijd t beste om zoiets gratis mee te mogen maken

  18. #293

    Standaard

    ik heb zojuist kaarten besteld voor de 18de, ik hoef echt die marathon niet mee te maken ( zie het zo al weer gebeuren dat ik dan in slaap val bij rotk ) Was de ALLEReerste die belde voor kaartjes ( aangezien "mijn" bioscoop de marathon op 17 december houd en pas vanaf de 18de normale voorstellingen houdt)


  19. #294

    Standaard

    Ik ga nog naar Londen voor The Lord of the Rings Motion Picture Trilogy - The Exhibitionin. Is het handig om kaartjes alvast via het internet te bestellen of kan je gewoon bij de kassa terecht ?

  20. #295

    Standaard

    internet lijkt me slimmer. Anders sta je dalijk voor een uitverkochte kassa.

  21. #296

    Standaard

    Ik ga de 16e om 18:00 naar de marathon in Beverwijk.
    Om 22:30 een lekker hobbit buffet zoals hun het noemen.
    De break zit in deel 2 in het midden van de trilogie.

    Kan niet wachten tot het zover is. Eerste keer dat ik zo'n marathon meemaak. Kaartjes zijn al besteld, ze vlogen de deur uit.
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

  22. #297

    Standaard

    Heb twee dagen terug trouwens voor het eerst de TTT EE gezien , en moet zeggen , dat ik hem beter vind als de theatrical version , maar niet erg veel beter . Toevoegingen zijn erg leuk , maar ik dacht bijvoorbeeld dat er ook een stukje zou worden toegevoegd waarin Eowyn wat orcs slacht .

    Ik denk dat ik hem nog een keer moet kijken als ik helemaal wakker ben , en niet dood op zoals de laatste keer . Heb het vreemde gevoel namelijk dat op "mijn" extended version minder extra scenes staan dan op die van iemand anders 8)

  23. #298

    Standaard

    Jackson, who will be in Los Angeles tomorrow for The Return of the King's United States premiere, said he still had to edit an extended version of the third Lord of the Rings film for DVD late next year. He wanted it done before Christmas.

    http://www.comingsoon.net/news.php?id=2544

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    internet lijkt me slimmer. Anders sta je dalijk voor een uitverkochte kassa.
    Heb ze inderdaad bestelt via het net. Voor het geval ik voor niets kom.

  25. #300

    Standaard

    Richard Hogaarts Geplaatst: 02-12-2003 21:09 Onderwerp:

    --------------------------------------------------------------------------------

    Ik ga de 16e om 18:00 naar de marathon in Beverwijk.
    Om 22:30 een lekker hobbit buffet zoals hun het noemen.
    De break zit in deel 2 in het midden van de trilogie.
    Was 2 jaar geleden ook bij de persscreening van Fellowship...
    buffet bestond uit boer'n stamp met hema worst :wink:
    Jac. Goderie zat zich vol te stoppen (sorry Jac! :wink: )
    Helaas werden er geen Hobbit-pijpen gerookt en gelukkig stond er geen konijn op het menu

Pagina 12 van 66 EersteEerste ... 289101112131415162262 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •