Pagina 2 van 66 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1642 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Nee ik heb die nog nergens gezien. In NL zijn ze altijd zo laat met posters Bij de Expo in rdam heb ik wel die 2 van Aragorn gezien. Die van op zn paard en die andere met Narsil/Anduril.
    Ze hebben ook een nieuwe poster van de Middle Earth kaart. Erg mooi! Hij hangt nu boven me pctje

  2. #27

    Standaard

    Ik zag ook dat boekje afgelopen week bij een lokale boekenshop liggen maar heb er bewust niet in gekeken en ben maar weer snel door gelopen.
    Ik wil zo min mogelijk spoilers en details tegenkomen (alsof dat kan als regelmatig bezoeker van deze site 8) ) om weer totaal van ale pracht en praal overweldigd te worden. Behalve de trailer die uit is kijk ik geen beelden, foto`s or whatever meer die bepaalde zaken "verraden".
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  3. #28

    Standaard

    Gisteren Badboys2 in de bioscoop gezien, en daarvoor zat de trailer van ROTK
    heb ik even genoten! ( van rotk, niet van bb2 )


  4. #29

    Standaard

    [spoiler:25ee43b11f]http://www.theonering.net/scrapbook/...1056/view/9295
    vind ik er zo mooi uit zien[/spoiler:25ee43b11f]
    "There Can Be No Triumph Without Loss ,No Victory Without Suffering ,No Freedom Without Sacrifice"

  5. #30

    Standaard

    [spoiler:5856795036]officiele site update met plaatjes van de witch king en van shelob.
    http://www.lordoftherings.net/media/...king1_1280.jpg
    http://www.lordoftherings.net/media/...king2_1280.jpg
    http://www.lordoftherings.net/media/...helob_1280.jpg[/spoiler:5856795036]
    "There Can Be No Triumph Without Loss ,No Victory Without Suffering ,No Freedom Without Sacrifice"

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WhiteElessar
    [spoiler:1eacd86f1c]officiele site update met plaatjes van de witch king en van shelob.
    http://www.lordoftherings.net/media/...king1_1280.jpg
    http://www.lordoftherings.net/media/...king2_1280.jpg
    http://www.lordoftherings.net/media/...helob_1280.jpg[/spoiler:1eacd86f1c]
    Mooi!!!!!!!!!!!
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  7. #32

    Standaard

    TheOneRing.net has uncovered that the running time for Peter Jackson's The Lord of the Rings: The Return of the King, opening December 17, looks to be 210 minutes - about 3 hours and 30 minutes.
    There is only one real truth: causality!...

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    TheOneRing.net has uncovered that the running time for Peter Jackson's The Lord of the Rings: The Return of the King, opening December 17, looks to be 210 minutes - about 3 hours and 30 minutes.
    Inclusief ondertitelijk waarschijnlijk. Dat is ook niet echt een verrassing, ik had wel gehoopt, maar niet verwacht dat ie langer zou gaan duren.

    Die eerste review van de TTT EE is ook wel aardig om te lezen, maar echt nieuwe dingen staan daar nou ook weer niet te lezen:
    http://www.theonering.net/staticnews/1067265859.html
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #34

    Standaard

    Jammer... Ik ben te laat. De mooie spoilerpics zijn inmiddels van theonering.net verwijderd op verzoek van de uitgever :x
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    TheOneRing.net has uncovered that the running time for Peter Jackson's The Lord of the Rings: The Return of the King, opening December 17, looks to be 210 minutes - about 3 hours and 30 minutes.
    Inclusief ondertitelijk waarschijnlijk. Dat is ook niet echt een verrassing, ik had wel gehoopt, maar niet verwacht dat ie langer zou gaan duren.

    Die eerste review van de TTT EE is ook wel aardig om te lezen, maar echt nieuwe dingen staan daar nou ook weer niet te lezen:
    http://www.theonering.net/staticnews/1067265859.html
    3.30 valt idd een beetje tegen maaaaaar dan gaat de extended wel meer dan 4 uur duren :wink: denk ik .
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Jammer... Ik ben te laat. De mooie spoilerpics zijn inmiddels van theonering.net verwijderd op verzoek van de uitgever :x
    Eventjes de boekwinkel inlopen, daar kan je ze nog beter bekijken en allemaal
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #37

    Standaard

    Hier meer info over de soundtrack van ROTK:

    http://www.comingsoon.net/news.php?id=2077

    En hier meer info over de Extended Edition van TT (SPOILERS):

    http://www.digitalbits.com/#mytwocents
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Jammer... Ik ben te laat. De mooie spoilerpics zijn inmiddels van theonering.net verwijderd op verzoek van de uitgever :x
    dan loop je gewoon naar een (betere) boekhandel.. daar hebben ze hem waarscheinlijk wel.
    "There Can Be No Triumph Without Loss ,No Victory Without Suffering ,No Freedom Without Sacrifice"

  14. #39

    Standaard

    De nieuwe NG lag in de bus met de winter 2003 catalogus met daarin ook de LotR Return of the King Beyond the Movie DVD:

    Een nieuwe DVD in de serie 'Beyond the Movie' met fragmenten uit Return of the King en een samenvatting van de twee eerste films. Uitgangspunt is de scene waarin Galadriel aan Frodo vertelt dat zelfs de kleinste persoon de toekomst kan veranderen. Presentator Sir Ian McKellan staat stil bij vragen als hoe vinden gewone mensen de kracht hiervoor, wat maakt dat zij ingevecht gaan tegen overmachten en hoe bereik je het onmogelijke? De film volgt tevens 'echte' helden, zoals Koningin Elizabeth I, Theodore Roosevelt en Henry V.
    Zo op 't eerste gezicht maar weinig direct met LotR te maken.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  15. #40

    Standaard ROTK speelduur

    Nu de geruchten steeds sterker worden dat ROTK circa 210 minuten gaat duren, borrelde er bij mij een vraag op. Wat nou als dat al de EE is, oftewel, dat er dus geen EE komt. Ik weet dat er in een eerder stadium wel is gesproken over een EE van ROTK, maar inmiddels is ook bekend dat PJ vrij snel na ROTK begint aan King Kong. Ik hoop natuurlijk, zeker omdat er nog zoveel materiaal behandeld moet worden in ROTK, dat er WEL een EE komt.

    Iemand hier uitsluitsel over??

  16. #41

    Standaard Re: ROTK speelduur

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FroukjeZandvelt
    Nu de geruchten steeds sterker worden dat ROTK circa 210 minuten gaat duren, borrelde er bij mij een vraag op. Wat nou als dat al de EE is, oftewel, dat er dus geen EE komt. Ik weet dat er in een eerder stadium wel is gesproken over een EE van ROTK, maar inmiddels is ook bekend dat PJ vrij snel na ROTK begint aan King Kong. Ik hoop natuurlijk, zeker omdat er nog zoveel materiaal behandeld moet worden in ROTK, dat er WEL een EE komt.

    Iemand hier uitsluitsel over??
    ik kan er geen uitsluitsel over geven, maarrrrrr PJ heeft tijdens de reshoots (wat tot 1 oktober geduurd heeft) ook meteen extra materiaal opgenomen.
    Dit lijkt mij wel hoopgevend voor een ROTK EE.... volgens mij barsten ze van het materiaal

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    ;( daar word je hopeloos van
    de nieuwe covers van de LOTR boeken zijn ook geweldig, van de teaser posters van ROTK,erg cool
    weet trouwens iemand waar ik die teaser posters( ik zoek eigenlijk die erg schaarse Sam+frodo poster ;() van ROTK in NL kan krijgen?
    http://www.allposters.com/gallery.as...c&search=17590
    Bedoel je de poster die hier staat soms.

  18. #43

    Standaard Re: ROTK speelduur

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FroukjeZandvelt
    Nu de geruchten steeds sterker worden dat ROTK circa 210 minuten gaat duren, borrelde er bij mij een vraag op. Wat nou als dat al de EE is, oftewel, dat er dus geen EE komt. Ik weet dat er in een eerder stadium wel is gesproken over een EE van ROTK, maar inmiddels is ook bekend dat PJ vrij snel na ROTK begint aan King Kong. Ik hoop natuurlijk, zeker omdat er nog zoveel materiaal behandeld moet worden in ROTK, dat er WEL een EE komt.

    Iemand hier uitsluitsel over??
    Het grootste deel van de aanvullende scènes komt uit de normale opnames (veel opnames worden niet gebruikt voor de bioscoopversie).
    Maar er gingen een paar weken geleden ook geruchten dat er nog een paar acteurs (geen hoofdrolspelers) voor extra opnames na afronding van de bioscoopversie voor extra opnames naar Nieuw Zeeland zouden afreizen. Dit hoeft niet te botsen met de opnames voor King Kong (een deel van het LOTR-team is toch al bezig met de voorbereidingen van King Kong); Jackson regisseert niet alles zelf; hij werkt met een 2e en 3e unit die de wat minder belangrijke scènes opnemen.

    Er is bovendien in interviews al gespeculeerd op een mogelijke blooper-disc bij de uitgebreide versie van Return of the King.

    Die versie komt er heus wel.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #44

    Standaard

    De Extended Edition van the Return of the King komt wel en krijgt de kleur blauw.

    Hiermee doel ik op de eerdere kleuren van the Fellowship of the Ring --> groen. En the Two Towers --> bruin.
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neo
    De Extended Edition van the Return of the King komt wel en krijgt de kleur blauw.

    Hiermee doel ik op de eerdere kleuren van the Fellowship of the Ring --> groen. En the Two Towers --> bruin.
    cool , damn hoe mooi zou dat zijn , alle 3 de extended versies naast elkaar in je fitrine kast
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  21. #46

    Standaard

    Het begint weer helemaal te kriebelen.

    Sinds ik de Premiere (dat filmblad) kocht en de eerste foto's van FotR zag werd ik wel heel nieuwsgierig en begon de kriebel. Bij de biosrelease was ik verkocht en bij de Extended was ik helemaal weg van LOTR. Ik kon niet wachten op TTT. Heb dat toch maar gedaan (want inbreken en een filmrol jatten is ook weer zo wat...) en dat werd natuurlijk helemaal beloond. Eerst een geweldige soundtrack (Howard Shore heeft een geweldig drieluik geschreven, ok een beetje voorbarig, maar laat ik maar even aannemen dat het slotstuk er ook mag wezen) en vervolgens TTT met de beste computeranimatie die ik ooit gezien had; Gollum. Zeer zeer binnenkort wordt het weer urenlang DVD kijken met de EE van TTT, dan weer naar de mediamarkt voor een ruime keuze aan RotK soundtracks, ik denk dat ik maar ga voor de soundtrack met DVDtje. En tenslotte natuurlijk weer naar de bios.

    Als ik ga optellen hoeveel geld er al in bioskaartjes, DVD's, soundtracks, tijdschriften en merchandise zit word ik vast een beetje draaierig, dus dat doe ik maar niet. Gelukkig zijn ze wel zo vriendelijk alles een beetje te spreiden over de drie jaar. Die nog niet voorbij zijn want we krijgen natuurlijk nog RotK DVD's.

    De filmgeschiedenis wijst uit dat er niet vaak zo'n gigantische (en terechte) hype is rond een project. Dus laten we nog maar even genieten van dit spektakelstuk. Het zou nog wel eens jaren kunnen duren alvorens we weer met zoiets verblijd zullen worden...

  22. #47

    Standaard

    Annie lennox, de voormalige zangeres van "the eurithmix" gaat de titelsong voor ROTK zingen!

    zit wel goed dus! :wink:

  23. #48

    Standaard

    Een hele uitgebreide samenvatting van TTT - EE is hieronder te lezen :

    LET OP! *SPOILERS*

    http://www.warofthering.net/specialn...edreview.shtml

    En nog op de valreep:
    Vandaag is Peter Jackson jarig! Happy Birthday, no worries mate
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    alle 3 de extended versies naast elkaar in je fitrine kast
    In de vitrinekast... daar had ik nog niet aan gedacht. Bedankt voor de tip. ik probeer al sinds ik de specialedition heb een geschikt plekje te vinden voor hem. maar het was tot dusver nog niet gelukt. Nu dus wel
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  25. #50

    Standaard

    Weer een leuke featurette over Minas Tirith op de officiele site verschenen.

    http://www.lordoftherings.net/legend...ith/index.html
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 2 van 66 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •