Pagina 4 van 66 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 1642 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Maar als ik het goed heb dan vertrekt er tog een gezelschap vanuit Helms Deep naar Isengard om met Saruman te praten? Dan moet ie tog wel in ROTK zitten of zit alleen ''die ene scene'' er niet in?
    Dat denk ik. Ze moeten immers nog de palantir ophalen, want die zit toch wel in de film lijkt me.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #77

    Standaard

    Run Time van Deel drie is trouwens ook bekend , 192 min .

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KunDun
    Run Time van Deel drie is trouwens ook bekend , 192 min .
    Ik dacht dat ie 3 1/2 uur zou zijn?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Het heeft even geduurd, maar ik heb nu ook the Hobbit uit .
    Denk wel dat ik het hierbij laat, aan de Silmarilion waag ik me maar niet, schijnt voor de gemiddelde lezer niet door te komen zijn
    Wat je op z'n minst moet lezen als fan van LoR's is het hoofdstuk over de val van Numenor in de Silmarillion. Dat is echt een must.

    Begin daar gewoon eens. Als je dan eenmaal bezig bent dan wil je de rest ook lezen, absoluut!
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door KunDun
    Run Time van Deel drie is trouwens ook bekend , 192 min .
    Ik dacht dat ie 3 1/2 uur zou zijn?
    Hij is wel 3 1/2 maar alleen als je de aftiteling van 20min mee telt .
    Lees anders ff het nieuws op aintitcoolnews.com over ROTK .

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KunDun
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door KunDun
    Run Time van Deel drie is trouwens ook bekend , 192 min .
    Ik dacht dat ie 3 1/2 uur zou zijn?
    Hij is wel 3 1/2 maar alleen als je de aftiteling van 20min mee telt .
    Lees anders ff het nieuws op aintitcoolnews.com over ROTK .
    Inderdaad! Wel jammer, had me écht verheugd om eens lekker 3 1/2 uur onderuit te gaan zakken in de bios. Maar ja zolang het nog niet officieel bevestigd is heb ik nog steeds hoop op die "echte 3 1/2 uur playtime". 8)
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  7. #82

    Standaard

    Op Aintitcoolnews bevestigd peter jackson zelf dat de film drie uur en twaalf minuten zal duren !

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Wat je op z'n minst moet lezen als fan van LoR's is het hoofdstuk over de val van Numenor in de Silmarillion. Dat is echt een must.
    En het hoofdstuk over Luthien en Beren natuurlijk waar ze Morgoth even gaan opzoeken om een steentje op te halen. :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Wat je op z'n minst moet lezen als fan van LoR's is het hoofdstuk over de val van Numenor in de Silmarillion. Dat is echt een must.
    En het hoofdstuk over Luthien en Beren natuurlijk waar ze Morgoth even gaan opzoeken om een steentje op te halen. :wink:
    Mijn favoriete stuk is toch wel vanaf dat Melkor wordt vrijgelaten tot en met de vlucht van de Noldor.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KunDun
    Op Aintitcoolnews bevestigd peter jackson zelf dat de film drie uur en twaalf minuten zal duren !
    had meer verw8 ;(
    hopenlijk wel zonder aftiteling!!!


  11. #86

    Standaard

    Ja de 192 minuten is exclusief aftiteling
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  12. #87

    Standaard

    Je kan nu ook op theonering.net de soundtrack van lotr beluisteren. Van elk nummer zo'n 40 seconden. Dit is tot op heden de mooiste soundtrack die ik ooit gehoord heb, WOW


  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerry2
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Wat je op z'n minst moet lezen als fan van LoR's is het hoofdstuk over de val van Numenor in de Silmarillion. Dat is echt een must.
    En het hoofdstuk over Luthien en Beren natuurlijk waar ze Morgoth even gaan opzoeken om een steentje op te halen. :wink:
    Mijn favoriete stuk is toch wel vanaf dat Melkor wordt vrijgelaten tot en met de vlucht van de Noldor.
    Waar! helemaal waar! Maar het hoofdstuk over de val van Numenor spreekt lijkt mij het meest tot de verbeelding van de gemiddelde LotR's lezer omdat er niet al te veel namen in voor komen die je niet zoveel zeggen. Het verteld over de Numenorianen, opzich toch een volk waarvan de naam veel valt in LotR's, waar de LotR's lezer ook al relatief veel vanaf weet. Bovendien is dat hoofdstuk een stuk geschiedenis van Gondor. Last but not least: het hoofdstuk gaat over Sauron en de vervaardiging van de ringen. Maar goed dat kan ook het hoofdstuk er voor zijn. In dat geval moet je die ook in ieder geval lezen!
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  14. #89

    Standaard

    Tot mijn grote vreugde zit er in RotK EIN-DE-LIJK het ware verhaal omtrent Gollum.....
    Er zit een scene in met Smeagol & Deagol.....Smeagol wordt gespeeld door.......Andy Serkis! Foto's zien er briljant uit!

    Verder heb ik vernomen (maar ik hoop dat mijn bron het mis heeft, wat zelden gebeurd) dat RotK gewoon pas deze zomer op DVD uit gaat komen, met in nov. de 4 disc.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Je kan nu ook op theonering.net de soundtrack van lotr beluisteren. Van elk nummer zo'n 40 seconden. Dit is tot op heden de mooiste soundtrack die ik ooit gehoord heb, WOW
    Hij klinkt inderdaad super en errug powerfull, thanks voor de tip
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  16. #91

    Standaard

    Hele mooie muziek! ( had ook niet anders verwacht ) Mijn favo's zijn "Minas Tirith" ( zelfde muziek als uit de trailer ) en "The Grey Havens". Alleen die track met Annie Lennox....mmm

    Heb de clips trouwens als een 9mB file van volgend adres gehaald. Heb je ze meteen allemaal te pakken

    http://www.warofthering.net/download...<br /> <br />

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JohnDoe
    Hele mooie muziek! ( had ook niet anders verwacht ) Mijn favo's zijn "Minas Tirith" ( zelfde muziek als uit de trailer ) en "The Grey Havens". Alleen die track met Annie Lennox....mmm

    Heb de clips trouwens als een 9mB file van volgend adres gehaald. Heb je ze meteen allemaal te pakken

    http://www.warofthering.net/download...<br /> <br />
    Ik kan niet w8en om de track van Annie Lennox volledig te horen, erg krachtig !!!
    De soundtrack laat niet lang meer op zich wachten evenals de Extended Edition ( met het gollum beeldje issie alleen zo grof duur )


  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Je kan nu ook op theonering.net de soundtrack van lotr beluisteren. Van elk nummer zo'n 40 seconden. Dit is tot op heden de mooiste soundtrack die ik ooit gehoord heb, WOW
    Hij klinkt inderdaad super en errug powerfull, thanks voor de tip
    Klinkt erg goed, ik denk dat toch dat ik de soundtrack van TTT beter vond. Maar eerst maar eens de volledige CD zelf beluisteren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #94

    Standaard

    Ik zag vandaag de trailer van Return of the King in de bioscoop.

    Prachtig gewoon!!

    Alle mensen in de bioscoop waren meteen stil! hahaha
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neo
    Ik zag vandaag de trailer van Return of the King in de bioscoop.

    Prachtig gewoon!!

    Alle mensen in de bioscoop waren meteen stil! hahaha
    damn ik wil die trailer opzker ook in de bioscoop zien , word ie voor elke film afgespeeld???
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  21. #96

    Standaard

    Ik heb de trailer ook gezien in de bioscoop, voor the matrix revolutions.
    En ook nog eens de trailer voor the last samurai.

    Deze 2 films kijk ik het meeste naar uit.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  22. #97

    Standaard

    Hij draaide voor revolutions in pathe de kuip.
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neo
    Ik zag vandaag de trailer van Return of the King in de bioscoop.

    Prachtig gewoon!!

    Alle mensen in de bioscoop waren meteen stil! hahaha
    damn ik wil die trailer opzker ook in de bioscoop zien , word ie voor elke film afgespeeld???
    Bij ons voor Bad Boys 2 , dat was meteen het hoogtepunt van de avond


  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Ik lees net dat Saruman niet in de ROTK bioscoop versie te zien zal zijn....

    Kijk hier voor meer info (Spoilers):
    http://www.comingsoon.net/news.php?id=2229
    Op filmfan valt er ook nog een en ander over te lezen.

    Lord of the Rings-regisseur Peter Jackson heeft zich de woede van menig fan op zijn hals gehaald door een belangrijk gedeelte van de boeken uit de laatste film te knippen. Jackson vertelde tegen filmsite AintItCoolNews.com dat alle scènes met daarin Christopher Lee's Saruman niet in The Return of the King te zien zullen zijn.

    Volgens Jackson zouden de scènes geen goed begin zijn voor de film, omdat het eigenlijk de laatste scènes van The Two Towers hadden moeten zijn. "De keuze is gemaakt, omdat we denken dat veel mensen er nu van uit zullen gaan dat Saruman tijdens de aanval van de Enten op Isengard is verdwenen. Nu kunnen we meteen aan de verhaallijn voor The Return of the King beginnen met Sauron als voornaamste 'bad guy'."

    Compleet verloren is de scène nog niet. Jackson heeft aangekondigd dat de fragmenten zeer waarschijnlijk terug te zien zullen zijn in de Extended Cut van The Return of the King, die in november 2004 zal verschijnen. Het gaat om een scène van zo'n zeven minuten met daarin hoofdrollen van Christopher Lee (Saruman) en Brad Dourif (Grima Wormtongue).


    Bron: http://www.filmfan.nl/nieuws.php?id=1154
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  25. #100

    Standaard

    Er is een petitie om die scene er terug in te stoppen. Ik betwijfel wel of het iets zal uitmaken, maar het kan in ieder geval geen kwaad. We kunnen tenminste van ons laten horen.

    http://www.petitiononline.com/smanrotk/petition.html

Pagina 4 van 66 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •