Pagina 5 van 66 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1642 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerry2
    Er is een petitie om die scene er terug in te stoppen. Ik betwijfel wel of het iets zal uitmaken, maar het kan in ieder geval geen kwaad. We kunnen tenminste van ons laten horen.

    http://www.petitiononline.com/smanrotk/petition.html
    Heb ook maar even getekend, al geloof ik ook niet dat het iets zal uitmaken. Maar zolang het terugkomt op de EE vind ik het ook niet zo'n ramp, hebben we nog wat om naar uit te kijken

    Over EE gesproken, op de officiele site staat een leuk sneak previewtje van TTT EE, een scène met een hommage aan Tom Bombadil :
    [spoiler:6599f4db57]Merry en Pippin die gevangen worden door Old Man Willow!
    En door Treebeard gered worden, met dialoog van Bombadil uit de boeken. Erg leuk
    http://www.lordoftherings.net/homevi...PhilippaBoyens
    [/spoiler:6599f4db57]
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neo
    Hij draaide voor revolutions in pathe de kuip.
    Bij mij niet Lekker vaag weer. Zelfde film zelfde bios maja...
    Hij draaide wel voor Alien Directors Cut.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerry2
    Er is een petitie om die scene er terug in te stoppen. Ik betwijfel wel of het iets zal uitmaken, maar het kan in ieder geval geen kwaad. We kunnen tenminste van ons laten horen.

    http://www.petitiononline.com/smanrotk/petition.html
    Ik vind eigenlijk dat iedereen die dit leest op dit forum de petitie moet tekenen. Alleen als je het eens bent natuurlijk!

    Het zal idd wel geen zin hebben, maar toch!
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerry2
    Er is een petitie om die scene er terug in te stoppen. Ik betwijfel wel of het iets zal uitmaken, maar het kan in ieder geval geen kwaad. We kunnen tenminste van ons laten horen.

    http://www.petitiononline.com/smanrotk/petition.html
    Ik vind eigenlijk dat iedereen die dit leest op dit forum de petitie moet tekenen. Alleen als je het eens bent natuurlijk!

    Het zal idd wel geen zin hebben, maar toch!
    ze hebben beloofd dat ie al in de EE komt, wat maakt het nou uit


  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerry2
    Er is een petitie om die scene er terug in te stoppen. Ik betwijfel wel of het iets zal uitmaken, maar het kan in ieder geval geen kwaad. We kunnen tenminste van ons laten horen.

    http://www.petitiononline.com/smanrotk/petition.html
    Ik vind eigenlijk dat iedereen die dit leest op dit forum de petitie moet tekenen. Alleen als je het eens bent natuurlijk!

    Het zal idd wel geen zin hebben, maar toch!
    ze hebben beloofd dat ie al in de EE komt, wat maakt het nou uit
    Voor wij die de EE kopen niks. Ik vind het lullig voor de mensen die dat niet doen. Die krijgen een LotR's voorgeschoteld die minder goed is dan hij kan zijn.
    Ik zou het een beetje raar vinden. De grote vijand van the fellowship is in het 3e deel, van wat één film zou moeten zijn, ineens gestorven zonder dat je te zien kreeg op wat voor een manier.
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  6. #106

    Standaard

    Ik heb net getekend. De scene is gewoon belangrijk! Dat het niet past aan het begin van de film oke maar ze kunnen het tog wel ergens tussen stoppen. Ze hebben nog een paar weken.

  7. #107

    Standaard

    Ik heb net op teletekst gelezen dat Christopher Lee razend is dat de scène eruit is gehaald. Hij is van plan om de première te boycotten!...
    There is only one real truth: causality!...

  8. #108
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  9. #109

    Standaard

    "Razend" is toch wel wat overdreven. Hij is vooral teleurgesteld. En dat hij niet naar de première gaat is eigenlijk wel logisch. Als ik mij niet vergis waren Bernard Hill en Karl Urban ook niet op de première van FOTR. Ze deden er immers niet in mee.
    Ik vind het wel heel erg hoe Christopher Lee behandeld is hierbij, hij is het zelf ook maar heel laat te weten gekomen, 2 dagen voordat het nieuws uitkwam had hij nogop een Engelse radiopost zitten zeggen hoe erg hij naar die scene uitkeek.

  10. #110

    Standaard

    Zo heb ook ff getekend , ik hoop dat de scene gewoon in trotk te zien zal zijn .
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  11. #111

    Standaard

    http://www.christopherleeweb.com/mod...rder=0&thold=0

    Er was in het interview idd helemaal geen sprake van boycotten. Christopher Lee heeft enkel gezegd dat hij niet naar de première gaat.

  12. #112
    "There Can Be No Triumph Without Loss ,No Victory Without Suffering ,No Freedom Without Sacrifice"

  13. #113

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WhiteElessar
    Hehe, wel grappig. Zou wel leuk zijn als die scène nog eens op een deleted scènes compilatie te zien zal zijn.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerry2
    "Razend" is toch wel wat overdreven. Hij is vooral teleurgesteld. En dat hij niet naar de première gaat is eigenlijk wel logisch. Als ik mij niet vergis waren Bernard Hill en Karl Urban ook niet op de première van FOTR. Ze deden er immers niet in mee.
    Ik vind het wel heel erg hoe Christopher Lee behandeld is hierbij, hij is het zelf ook maar heel laat te weten gekomen, 2 dagen voordat het nieuws uitkwam had hij nogop een Engelse radiopost zitten zeggen hoe erg hij naar die scene uitkeek.
    Sorry, maar zo stond het op teletekst...
    There is only one real truth: causality!...

  16. #116

    Standaard

    op teletekst stond ook dat er meerdere acteurs zijn weggeknipt, brad dourif en meer???
    wie dan in godsnaam


  17. #117

    Standaard

    Het is allemaal enorm opgeblazen door de media. Het komt allemaal van een interview in de show 'the morning' op ITV.

    Hier staat het interview uitgeschreven:

    " Philip Schofield: Those of us that are huge fans of Lord of the Rings and who admire your performance so much as Saruman, we’re a little bit disappointed to find out, to hear, that er that you’re not in the third film, which is due out very soon. Is that the truth, is that er, this is web chat we’ve picked up and gathered …

    Christopher Lee: Yes, it is true. And the only reason I’m able to say this, is because it was on the internet, and has been for some days. I only heard recently and, as far as I’m concerned I’m only telling you this because it has been revealed on the internet. Somebody talked, it certainly wasn’t me. Of course I am very shocked, but that’s all I can say.

    Philip Schofield: But you did shoot, you shot scenes for it, because there are …

    Christopher Lee: Oh yes. Seven minutes, they’re climactic scenes. But I can’t say anything more, because er, I signed a confidentiality agreement and I honour my words.

    Philip Schofield: But we can say, we can say that er you, I would suspect would be disappointed …

    Christopher Lee: Not just me I don’t think, but if you want to know why, you would have to ask the company New Line or you would have to ask the director Peter Jackson and his associates. Because I still don’t really know, but that’s all I’m allowed to say.

    Philip Schofield: You’re a massive, massive fan of Lord of the Rings, I mean you read the books, is it what every year, you’ve read the books every year, and you initially wanted to be Gandalf, or you went for the part of Gandalf.

    Christopher Lee: Well, when I read the books it was in the middle 50’s and I was 50 years younger, and of course every actor who read those books would have had the same dream. Oh Gandalf, what a wonderful role. And we all dreamt that maybe actually it would be made into a movie, although it was impossible at the time, for technical reasons rather than anything else. And finally when it was made, that was my first dream realised, and secondly that I was in it. Obviously not as Gandalf because I was too old, and erm, that was another dream come true.

    Christopher Lee: … and well The Return of the King of course, I will not be in, but well, er …

    Philip Schofield: Will you go to the premiere?

    Christopher Lee: No, no. What’s the point. What’s the point. And of course the same thing applies I may say to Brad Dourif who plays Wormtongue. He’s out to, and er. So I won’t be going. As I say, what’s the point of going. None at all. "

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    op teletekst stond ook dat er meerdere acteurs zijn weggeknipt, brad dourif en meer???
    wie dan in godsnaam
    Ik heb nog geen berichten gelezen over andere acteurs die er uitgeknipt zouden zijn. Enkel Christopher Lee en Brad Dourif.

  19. #119

    Standaard

    Wanneer is eigenlijk de release datum van de EE in Nederland? de 18de of de 20ste?


  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Wanneer is eigenlijk de release datum van de EE in Nederland? de 18de of de 20ste?
    20!
    There is only one real truth: causality!...

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Wanneer is eigenlijk de release datum van de EE in Nederland? de 18de of de 20ste?
    20!
    En mijn bestelde EE is uit Canada verstuurd, kijken hoe snel ie binnen is
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Wanneer is eigenlijk de release datum van de EE in Nederland? de 18de of de 20ste?
    20!
    En mijn bestelde EE is uit Canada verstuurd, kijken hoe snel ie binnen is
    PlayUsa heeft de mijne gisteren de deur uitgedaan. Ik ben benieuwd....

  23. #123

  24. #124

    Standaard

    Iemand trouwens al wat meer gehoord over een nieuwe trailer? ik dacht dat er nog een super trailer zou komen van 1 minuut nog wat?
    of was dit maar een gerucht?


  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Iemand trouwens al wat meer gehoord over een nieuwe trailer? ik dacht dat er nog een super trailer zou komen van 1 minuut nog wat?
    of was dit maar een gerucht?
    De trailer die ik heb gezien bij Matrix Revolutions van RotK was een vrij lange (dacht idd 1 minuut nog wat ). Bedoel je die?

Pagina 5 van 66 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •