Pagina 52 van 66 EersteEerste ... 24248495051525354555662 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 1642 worden weergegeven.
  1. #1276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Eej leuk
    Even handen schudden in de pauze? Leuk om weer een mensen van het forum te ontmoeten.
    We zullen elkaar wel tegenkomen. Zo groot is die concertzaal niet :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #1277

  3. #1278

    Standaard

    Wel vreemd dat de officiele site nog steeds geen foto's en dergelijke van de ROTK: EE dvd online heeft staan

  4. #1279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    9 September 2004 te Amsterdam.
    Een concert van Lord of the Rings Ik ben aanwezig. Erg, heel erg veel zin in. De kosten: totaal 37E50.
    We zitten ergens vrijwel van voren. Lijken vrij goede plekken te zijn.
    Eej. Ga ik ook heen.

    Heeft iemand trouwens ergens een plattegrondje van de zaal kunnen vinden?
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  5. #1280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Wel vreemd dat de officiele site nog steeds geen foto's en dergelijke van de ROTK: EE dvd online heeft staan
    officiele filmsites zijn gewoon bagger. ze maken ze, zetten ze online en meestal doen ze er niets meer mee.

  6. #1281

    Standaard

    als je je verveeld heb ik nog een woordzoeker voor je

  7. #1282

    Standaard release ROTK EE

    misschien al 100x gesteld deze vraag... , maar is er uberhaupt nog 'n datum bekend? ik kan niet wachten... is er al iets bekend?

    groetjes,

    E.
    Vanity is my favourite sin…

  8. #1283

    Standaard Re: release ROTK EE

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Ancalímon
    misschien al 100x gesteld deze vraag... , maar is er uberhaupt nog 'n datum bekend? ik kan niet wachten... is er al iets bekend?

    groetjes,

    E.
    Ik dacht 8 december oftewel 12 december

  9. #1284

    Standaard

    ROTK:EE Street Date: December 14th



    Ringer Spy Celebriel reports that this week's Video Store magazine (9/5 -9/11 2004) contains a 2 page spread confirming the street date for the 4-disc extended edition of Return of the King of December 14. Pre-sell date is September 10.

    The ad notes the inclusion of the "highly anticipated confrontation with Saruman" and the 50 minutes of extended footage.

    Separate from the Extended Edition 4 disc set is the Collector's DVD Gift Set, also with a street date of December 14. This contains the 4-disc Extended DVD edition, Minas Tirth polystone keepsake box, and Bonus DVD, "Creating the Lord of the Rings Symphony" by Howard Shore.

    Extensive TV, radio, and print advertising planned during the holiday shopping period.

    ROTK Extended Edition: DVD suggested retail is $39.99, VHS suggested retail is $24.99
    Collector's DVD Gift Set: Suggested retail is $79.92


    bron: http://www.theonering.net/perl/newsview/8/1094664750

  10. #1285
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Nu nog wachten op een officiële aankondiging van New Line 8)

  11. #1286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    Nu nog wachten op een officiële aankondiging van New Line 8)
    kan nog ff duren volgens mij, ze laten er nog niets over los, ze zouden op ze minst kunnen zeggen waarneer we meer nieuws te horen krijgen

  12. #1287

    Standaard

    Net weer terug van het LotR Concert in A'dam. Concert was mooi en ook leuk. Mooie muziek en Christopher Lee heeft ons een stukje voorgelezen begeleid met muziek. Imponerende stem heeft die man toch. Grappig was ook dat de zaal het volkslied van Mordor (wist niet dat het bestond) mocht meezingen.

    Verder geen bekenden tegengekomen in de zaal, maar het was ook erg druk
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #1288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Ringer Spy Celebriel reports that this week's Video Store magazine (9/5 -9/11 2004) contains a 2 page spread confirming the street date for the 4-disc extended edition of Return of the King of December 14. Pre-sell date is September 10.
    En wat lezen we nu bij Video Store Magazine

    Lord of the Rings Ad Retraction


    Video Store Magazine inadvertently ran an advertisement in the Sept. 5-11, 2004 issue reflecting key dates and content information on behalf of The Lord of the Rings: The Return of the King Special Extended DVD Edition.

    Please note that this version of the advertisement contained premature announcement details, including an incorrect pre-sell date. This advertisement should be disregarded in its entirety and should not be relied upon for accurate date and content information.

    We regret any inconvenience that this may have caused
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  14. #1289

    Standaard

    lekker niet... pffff.... i'm an addict...

    i hatesss it and i wantssss it... when is it released precious....

    sorry... kliet me ff gaan...
    Vanity is my favourite sin…

  15. #1290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Net weer terug van het LotR Concert in A'dam. Concert was mooi en ook leuk. Mooie muziek en Christopher Lee heeft ons een stukje voorgelezen begeleid met muziek. Imponerende stem heeft die man toch. Grappig was ook dat de zaal het volkslied van Mordor (wist niet dat het bestond) mocht meezingen.

    Verder geen bekenden tegengekomen in de zaal, maar het was ook erg druk
    Damn! Alweer een concert gemist! Waarom ontgaan dit soort dingen mij altijd?

  16. #1291

    Standaard

    Het concert was cool. Ik vond alleen de zang niet zo. Die vrouw die zong had niet echt een stem voor deze muziek. In godsnaam - hou nou eens een keer 1 toonhoogte aan!

    Chris Lee rocks.

    - Marc
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  17. #1292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Het concert was cool. Ik vond alleen de zang niet zo. Die vrouw die zong had niet echt een stem voor deze muziek. In godsnaam - hou nou eens een keer 1 toonhoogte aan!

    Chris Lee rocks.

    - Marc
    Ik vond die sopraan ook het minste onderdeel. De eerste keer zagen we haar niet eens staan, omdat wij onder dat balkon zaten...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #1293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik vond die sopraan ook het minste onderdeel. De eerste keer zagen we haar niet eens staan, omdat wij onder dat balkon zaten...
    Ook lullig.

    Ik vond ook de percussie een beetje opgepompt. De Fellowship Theme met snaardrums klonk wel cool, maar die houtblokken in Concerning Hobbits horen daar toch echt niet thuis!

    Johan de Meij's symphonie kende ik nog niet, en vond ik niet zo interessant, maar wel leuk om een keer te horen.

    Shore's stukken waren een beetje aan de korte kant, en de volgorde van TTT sloeg eigenlijk helemaal nergens op (beginnen met Forth Eorlingas?). Ik had ook nog wel een stukje van RotK willen horen.

    Leonard Rosenman's muziek vond ik erg leuk en een goede opening. Ik had nog wel wat meer Rosenman willen horen (misschien toch die film maar eens bekijken...).

    In het begin vond ik het een beetje jammer dat er geen koor was, maar het gebrek aan koor werd goed opgevangen door de aangepaste instrumentatie.

    May It Be vond ik erg mooi zonder zang. Eigenlijk nog beter dan met zang.

    De gedichten en liedjes uit het boek waren een leuke toevoeging, en van passende muziek voorzien.

    En Chris Lee rocks.

    - Marc
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  19. #1294
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    De sopraan die in Antwerpen zong was wel goed ..

  20. #1295

    Standaard

    Well, we're now hearing that New Line HASN'T yet officially announced the street date for The Lord of the Rings: The Return of the King - Special Extended DVD Edition. Earlier today we said that the studio had announced the title for release on 12/14. They had published a 2-page spread in this week's issue of Video Store revealing the street date, SRP and other details. Turns out that the ad got printed prematurely and was retracted. So the street date and other release details are still subject to change. Doh! We've updated the posting below and we'll be sure to let you know when New Line gets their ducks in a row on the release information.
    Bron: www.digitalbits.com.

  21. #1296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    Johan de Meij's symphonie kende ik nog niet, en vond ik niet zo interessant, maar wel leuk om een keer te horen.
    Die vond ik een beetje wisselend. De meeste passages vond ik erg mooi, maar er waren er ook een paar mindere en saaie bij.
    May It Be vond ik erg mooi zonder zang. Eigenlijk nog beter dan met zang.
    Inderdaad erg fraai gedaan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #1297

    Standaard

    May it Be vond ik juist ontzettend tegenvallen. Ik had daar veel meer van verwacht. Maar goed Het gehele concer was ook totaal anders dan ik had verwacht. Dat het niet zoals Antwerpen was wist ik, maar ik had het weer net wat anders in mijn hoofd zitten. Toch was het zeker de moeite waard 8)
    De akoustiek van de ruimte is wel beangstigend mooi zeg Erg mooi. Als je dat thuis voor elkaar krijgt mag je jezelf gelukkig prijzen 8)

  23. #1298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chaos
    De sopraan die in Antwerpen zong was wel goed ..
    Sissel is dat.
    Ik heb toen ook meteen de dag erop een cd van haar besteld. Ik draai hem niet vaak, maar wel af en toe. Gewoon een erg goede stem inderdaad

  24. #1299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    De akoustiek van de ruimte is wel beangstigend mooi zeg Erg mooi. Als je dat thuis voor elkaar krijgt mag je jezelf gelukkig prijzen 8)
    Een van de beste concertzalen in de wereld qua akoestiek, heb ik me laten vertellen...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #1300

    Standaard

    Waar zat je eigenlijk in de zaal?
    We zaten zelf 3e rij van voren vlak bij de ingang.

Pagina 52 van 66 EersteEerste ... 24248495051525354555662 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •