Pagina 62 van 66 EersteEerste ... 1252585960616263646566 LaatsteLaatste
De resultaten 1.526 tot 1.550 van 1642 worden weergegeven.
  1. #1526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Vorige week tijdens de 2e jaarlijkse LOTR Marathon viel het me voor het eerst op dat in de Fellowship [spoiler:b7830cfe42] Sam tegen Frodo vertelt dat de trollen van Bilbo om hen heen staan en versteend zijn. Dat komt dus uit de hobbit, maar het was me nog nooit opgevallen. [/spoiler:b7830cfe42]

    Ook in de scene wanneer Sam, Frodo en Gollum naar de Black Gate gaan en Sam naar beneden rolt viel me iets nieuws op. [spoiler:b7830cfe42] Wanneer Sam en Frodo onder de cape van Frodo zich verstoppen voor die 2 'bewakers' zie je de ogen van die bewakers. En volgens mij is 1 van de 2 een vrouw, wat me dus ook nog nooit was opgevallen 8) [/spoiler:b7830cfe42]
    Mannen kunnen ook oogschaduw gebruiken hoor :wink:
    I know, maar of de metroseksuele man al in een vergevorderd stadium was in Midden-Aarde weet ik niet :wink: Ik dacht een vrouw te zien :wink:

  2. #1527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Vorige week tijdens de 2e jaarlijkse LOTR Marathon viel het me voor het eerst op dat in de Fellowship [spoiler:5b131ab0df] Sam tegen Frodo vertelt dat de trollen van Bilbo om hen heen staan en versteend zijn. Dat komt dus uit de hobbit, maar het was me nog nooit opgevallen. [/spoiler:5b131ab0df]

    Ook in de scene wanneer Sam, Frodo en Gollum naar de Black Gate gaan en Sam naar beneden rolt viel me iets nieuws op. [spoiler:5b131ab0df] Wanneer Sam en Frodo onder de cape van Frodo zich verstoppen voor die 2 'bewakers' zie je de ogen van die bewakers. En volgens mij is 1 van de 2 een vrouw, wat me dus ook nog nooit was opgevallen 8) [/spoiler:5b131ab0df]
    Mannen kunnen ook oogschaduw gebruiken hoor :wink:
    I know, maar of de metroseksuele man al in een vergevorderd stadium was in Midden-Aarde weet ik niet :wink: Ik dacht een vrouw te zien :wink:
    Zou overigens goed kunnen hoor, er deden zelfs vrouwen met opgeplakte baarden mee. :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #1528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Vorige week tijdens de 2e jaarlijkse LOTR Marathon viel het me voor het eerst op dat in de Fellowship [spoiler:64e17417ea] Sam tegen Frodo vertelt dat de trollen van Bilbo om hen heen staan en versteend zijn. Dat komt dus uit de hobbit, maar het was me nog nooit opgevallen. [/spoiler:64e17417ea]

    Ook in de scene wanneer Sam, Frodo en Gollum naar de Black Gate gaan en Sam naar beneden rolt viel me iets nieuws op. [spoiler:64e17417ea] Wanneer Sam en Frodo onder de cape van Frodo zich verstoppen voor die 2 'bewakers' zie je de ogen van die bewakers. En volgens mij is 1 van de 2 een vrouw, wat me dus ook nog nooit was opgevallen 8) [/spoiler:64e17417ea]
    Lachuh dat je dit nu pas ziet, dat van die vrouw vermoedt ik al sinds de eerste keer, ik weet echter niet of het daadwerkelijk zo is. Dat je dat met die trollen gemist heb zeg, ik vond dit ondanks de korte duur van de scene echt te gek om te zien en horen
    Turn around and feel the vibe.....

  4. #1529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Vorige week tijdens de 2e jaarlijkse LOTR Marathon viel het me voor het eerst op dat in de Fellowship [spoiler:1090c1e118] Sam tegen Frodo vertelt dat de trollen van Bilbo om hen heen staan en versteend zijn. Dat komt dus uit de hobbit, maar het was me nog nooit opgevallen. [/spoiler:1090c1e118]

    Ook in de scene wanneer Sam, Frodo en Gollum naar de Black Gate gaan en Sam naar beneden rolt viel me iets nieuws op. [spoiler:1090c1e118] Wanneer Sam en Frodo onder de cape van Frodo zich verstoppen voor die 2 'bewakers' zie je de ogen van die bewakers. En volgens mij is 1 van de 2 een vrouw, wat me dus ook nog nooit was opgevallen 8) [/spoiler:1090c1e118]
    Lachuh dat je dit nu pas ziet, dat van die vrouw vermoedt ik al sinds de eerste keer, ik weet echter niet of het daadwerkelijk zo is. Dat je dat met die trollen gemist heb zeg, ik vond dit ondanks de korte duur van de scene echt te gek om te zien en horen
    Ja stom is dat he. Ik had het wel eerder gezien natuurlijk, maar het was blijkbaar nooit tot me doorgedrongen. Waar een LOTR marathon al wel niet goed voor kan zijn :wink:

  5. #1530

    Standaard

    voor de fans van LOTR die nog meer willen...

    klik hier
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  6. #1531

    Standaard

    PJ wil graag nog een HD versie uitbrengen

    Question: I understand that you're also thinking of doing a box set for Lord of the Rings on DVD.

    Jackson: Well that's been a plan for a long time. There hasn't been anything announced about it yet. I think they're waiting to do something with the high-definition release, because I always assessed that the natural time for that box set would be when, when you release the films in HD, and I don't know what their plans are with that. So we're not working on anything at the moment but I know that there is an idea is in the background, yeah.

    Bron: Kongisking.net
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  7. #1532

    Standaard

    The folks over at Home Media Retailing have received details on new releases of Peter Jackson's Lord of the Rings trilogy. The Fellowship of the Ring, The Two Towers and The Return of the King will each arrive in newly packaged two-disc “Limited Edition” sets, along with an exclusive new behind-the scenes documentary. Each set will carry both the theatrical and extended versions of the film (via seamless branching), while disc two features an intimate, never-before-seen documentary created by Costa Botes. The feature-length documentaries, with more than 300 minutes of never-before-available footage, focus on a number of complexities and circumstances and affected the making of the movies. The discs will be available to own from the 29th August, priced at around $28.98 a piece.

  8. #1533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    The Fellowship of the Ring, The Two Towers and The Return of the King will each arrive in newly packaged two-disc “Limited Edition” sets ... Each set will carry both the theatrical and extended versions of the film (via seamless branching), while disc two ... et cetera
    Bij de extended editions was de film alleen al uitgesmeerd over 2 schijven. En nu willen ze de theatrical cut èn de extended cut op één schijf proppen?

    Heb je een concrete link naar de bron?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #1534

    Standaard

    Artwork is in ieder geval vreselijk lelijk :P

  10. #1535

    Standaard

    lekker nog maar meer uitbuiten en uitmelken die hap...

  11. #1536
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  12. #1537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    The Fellowship of the Ring, The Two Towers and The Return of the King will each arrive in newly packaged two-disc “Limited Edition” sets ... Each set will carry both the theatrical and extended versions of the film (via seamless branching), while disc two ... et cetera
    Bij de extended editions was de film alleen al uitgesmeerd over 2 schijven. En nu willen ze de theatrical cut èn de extended cut op één schijf proppen?
    Dat doen ze via seamless branching, dus dat is niet het probleem, maar nog extra's erbij stoppen word proppen.

  13. #1538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    The Fellowship of the Ring, The Two Towers and The Return of the King will each arrive in newly packaged two-disc “Limited Edition” sets ... Each set will carry both the theatrical and extended versions of the film (via seamless branching), while disc two ... et cetera
    Bij de extended editions was de film alleen al uitgesmeerd over 2 schijven. En nu willen ze de theatrical cut èn de extended cut op één schijf proppen?
    misschien lukt het als ze de vier commentaartracks laten vallen, en ook maar een ipv drie geluidstracks?

  14. #1539

    Standaard

    Ben benieuwd wat hier nou uiteindelijk van waar is ..

  15. #1540

    Standaard

    Comingsoon.net meldt hetzelfde

    Home Media Retailing reports that New Line Home Entertainment will release two-disc "Limited Edition" sets of "The Fellowship of the Ring," "The Two Towers" and "The Return of the King" with an exclusive behind-the-scenes documentary on August 29:

    For each film, disc one presents both the theatrical version of the film and its extended edition through seamless branching, while disc two features an intimate, never-before-seen documentary created by Costa Botes. The feature-length documentaries, with more than 300 minutes of never-before-available footage, focus on a number of complexities and circumstances and affected the making of the movies.

  16. #1541

    Standaard

    Nou ik zal hem niet halen. Ik heb pas de special extended box gehaald

  17. #1542

    Standaard

    Het staat ook op LotR.net. Op de site van A-Film is nog niets te vinden.
    Of ik hem koop zal voornamelijk van de prijs afhangen.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  18. #1543

    Standaard

    Ik vraag me af hoe die fims in hun volle lengte op 1 disc passen. Als er seamless branching toegepast wordt moet er nog steeds 3,5 uur of meer op 1 disc gepropt worden en dat kan toch niet zonder kwaliteitsverlies??

  19. #1544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    The Fellowship of the Ring, The Two Towers and The Return of the King will each arrive in newly packaged two-disc “Limited Edition” sets ... Each set will carry both the theatrical and extended versions of the film (via seamless branching), while disc two ... et cetera
    Bij de extended editions was de film alleen al uitgesmeerd over 2 schijven. En nu willen ze de theatrical cut èn de extended cut op één schijf proppen?
    Dat doen ze via seamless branching, dus dat is niet het probleem, maar nog extra's erbij stoppen word proppen.
    Ik vraag me af of dat wel kan. De EE was toch gewoon op plaatsen iets anders gemonteerd, en is er aparte muziek geschreven voor de nieuwe stukken. Hoe kan dit dan door seamless branching opgelost worden?
    Turn around and feel the vibe.....

  20. #1545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rohim
    Ik vraag me af hoe die fims in hun volle lengte op 1 disc passen. Als er seamless branching toegepast wordt moet er nog steeds 3,5 uur of meer op 1 disc gepropt worden en dat kan toch niet zonder kwaliteitsverlies??
    geen dts meer?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  21. #1546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    The Fellowship of the Ring, The Two Towers and The Return of the King will each arrive in newly packaged two-disc “Limited Edition” sets ... Each set will carry both the theatrical and extended versions of the film (via seamless branching), while disc two ... et cetera
    Bij de extended editions was de film alleen al uitgesmeerd over 2 schijven. En nu willen ze de theatrical cut èn de extended cut op één schijf proppen?
    Dat doen ze via seamless branching, dus dat is niet het probleem, maar nog extra's erbij stoppen word proppen.
    Ik vraag me af of dat wel kan. De EE was toch gewoon op plaatsen iets anders gemonteerd, en is er aparte muziek geschreven voor de nieuwe stukken. Hoe kan dit dan door seamless branching opgelost worden?
    Ja dat snap ik ook niet, helemaal hetzelfde lijkt inderdaad niet mogelijk.
    Word toch lastig alles op 1 disc proppen, alleen dolby digital track ?

  22. #1547

    Standaard

    Volgens mij bedoelen ze seamless bankfilling......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #1548

    Standaard

    Mij zou het logischer lijken dat het hier om HD-DVD of BlueRay zou gaan. Wat de EE's betreft, buiten de nieuwe scènes, welke scène heeft niet een iets andere framing gekregen of is er gebruik gemaakt van een andere take? Dat maakt namelijk ineens véééél data om op een gewone dvd te proppen.

  24. #1549

    Standaard

    deze versies zullen ook door a-film worden uitgebracht, ergens in september, althans volgens deze link :

    http://www.a-film.be/nieuws.php?id=130

    wat ik wel fijn vindt is dat je hiermee de extended versions kan kijken zonder van schijf te moeten wisselen, want geef toe, de schijfwissels in TTT en ROTK vallen wel heel ongelukkig - hopelijk lijdt de beeldkwaliteit niet onder het samenpersen van die langere versie op een disc

  25. #1550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank33_98
    deze versies zullen ook door a-film worden uitgebracht, ergens in september, althans volgens deze link :

    http://www.a-film.be/nieuws.php?id=130

    wat ik wel fijn vindt is dat je hiermee de extended versions kan kijken zonder van schijf te moeten wisselen, want geef toe, de schijfwissels in TTT en ROTK vallen wel heel ongelukkig - hopelijk lijdt de beeldkwaliteit niet onder het samenpersen van die langere versie op een disc
    Vind het lastig te zeggen wat ze precies bedoelen, maar als ze de EE op een DVD 18 zetten schiet je er weinig mee op... Hoef je geen disc te wisselen, maar hem om te draaien.

    Of zou het zo zijn dat kant A de normale en kant B de EE is? :S
    Vaag...

Pagina 62 van 66 EersteEerste ... 1252585960616263646566 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •