De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard POTC: The Curse of the Black Pearl DVD specificaties

    Have Fun!!!

    8) 8)




    Pirates of the Caribbean - The Curse of the Black Pearl
    Rated PG-13 (Parental Guidance Suggested)

    December 2nd, 2003
    Buena Vista Home Video
    1 (U.S.A., Canada, U.S. Territories)
    Widescreen anamorphic - 2.35:1
    Region 2
    English (Dolby Digital 5.1 EX), French
    English (DTS)
    French
    Widescreen anamorphic 2.35:1


    Color, Closed-captioned
    Commentary by director Gore Verbinski and Star Johnny Depp
    Commentary by producer Jerry Bruckheimer and Stars Keira Knightley And Jack Davenport
    Commentary by writers Stuart Beattie, Ted Elliot & Terry Rossio and Jay Wolpert
    An Epic At Sea: The Making of "Pirates of the Caribbean: The Curse Of The Black Pearl"
    Deleted Scenes
    "Moonlight" Scene Progression
    Image Gallery
    Blooper Reel
    Below Deck: An Interactive History Of Pirates
    DVD bonus material unrated and subject to change
    Widescreen anamorphic format
    Number of discs: 2

    Menu's:















    http://www.comingsoon.net/cgi-bin/im..._Caribbean/DVD Voor als de plaatjes niet werken...
    AMD64™ Opteron™ 146 2.0 Ghz "Sledgehammer" 1Mb L1
    Harman/Kardon HK970 Integrated Stereo Amplifier

  2. #2

    Standaard

    je vergeet dts engels... zie disneysite.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  3. #3

    Standaard ...

    Je hebt gelijk, gefixt!!!

    AMD64™ Opteron™ 146 2.0 Ghz "Sledgehammer" 1Mb L1
    Harman/Kardon HK970 Integrated Stereo Amplifier

  4. #4

    Standaard

    Lijkt me meer een post voor in het regio 1 gedeelte van het forum.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  5. #5

    Standaard

    ohhh nice cover
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  6. #6

    Standaard

    De identieke R2UK-versie komt 'n dag eerder uit: http://www.playserver4.com/play247.a...3&p=57&c=&g=72
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  7. #7

    Standaard

    Can't wait!
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    En een Nederlandse datum ?
    Eerst had ik van verschillende kanten gehoord dat deze waarschijnlijk ook in december uit zou komen, maar vandaag in de rodisc-nieuwsbrief beweerden zei dat hij pas in 2004 uitkomt.

    Dat is dus waarschijnlijk 4 februari.

    Tóch hoop ik echt dat wij hem hier ook in december mogen verwachten.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  10. #10

    Standaard

    Koop de Uk wel bij Ro Disc.

  11. #11

    Standaard

    Nou ja krijgen wij em weer later !!! Het is ook altijd hetzelfde. En de extra's ? Blijven die wel hetzelfde ?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    De identieke R2UK-versie komt 'n dag eerder uit: http://www.playserver4.com/play247.a...3&p=57&c=&g=72
    Weet iemand misschien of deze NL subs meekrijgt?
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  13. #13

    Standaard

    Bij ons wordt natuurlijk de DTS erweer afgehaald ten onwille van die 12 miljoen ondertitels

  14. #14

    Standaard

    Wordt weer een dure dvd tijd.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  15. #15

    Standaard

    waarom weet ik dat ik die dvd MOET[ hebben . Hier zit ik al een tijd op te wachten. vanaf het moment dat ik hem voor het eerst in de bios zag wist ik dat ik deze dvd wilde hebben.
    Klopt het als de verpakking voor mijn gevoel een sleeve is? Of zie ik dat verkeerd?
    En natuurlijk DTS . Kan alleen maar heel veel moois betekenen voor deze dvd. Zelfs in de biso viel het geluid me al enorm op. Heel veel effecten etc. Kan alleen maar geweldig worden op de dvd.
    Waar die het eerste uitkomt koop ik. Daarna zoek ik wel naar de beste uitvoering (8Mile heb ik ook 2 keer tenslotte)
    Mvg,

    Christiaan

    edit: regio 1 is volgens amazon.com gewoon een keepcase . Maar als ik de foto zie gaat het om een sleeve eromheen

  16. #16

    Standaard

    ziet er errug goed uit , ik denk dat ik deze voor een mooie prijs dan ook maar aan ga schaffen.
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  17. #17

    Standaard

    Jazeker!! Deze komt ook in mijn collectie! Leuke film met een geweldige rol van Johnny Depp. Aanschaffen dus!! Nu maar hopen dat de Sint hem voor me mee wil nemen in de Nederlands versie, want als k nog tot Februari mot wachte....

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Bij ons wordt natuurlijk de DTS erweer afgehaald ten onwille van die 12 miljoen ondertitels
    daar zal buena vista wel mee uitkijken hoor, de laatste tijd zijn ze goed bezig, dus die track zal er echt wel bijzitten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •