Pagina 163 van 163 EersteEerste ... 63113153159160161162163
De resultaten 4.051 tot 4.055 van 4055 worden weergegeven.
  1. #4051

    Standaard

    Confessions of a dangerous mind. Goed regiedebuut van George Clooney met een meesterlijke Sam Rockwell! Goede soundtrack ook trouwens.

  2. #4052

    Standaard

    El Cid.
    Grootse Spektakelfilm uit de jaren 60 met veel romantiek en drama. Eigenlijk heel bijzonder dat toen alles zonder CGI gefilmd werd. Alle sets en figuranten zijn echt!. Prachtige rollen van Charlton Heston en Sophia Loren, en de muziek van Miklos Rozsa is werkelijk prachtig.
    Een van mijn favoriete films.

  3. #4053

    Standaard

    Freddy vs Jason voor het eerst gezien. Zeer gaaf! Beter dan de films die ze apart gemaakt hebben. Vooral de commentaar track van de 2 helden was erg leuk! Wie zou dit gevecht nou winnen? Deze vraag hield ons als natie lang bezig en het antwoord is [spoiler:8cca373c42]koop de DVD[/spoiler:8cca373c42]
    Good morning. You are one day closer to the end of the world. You have been warned
    DVD+Wishlist.

  4. #4054

    Standaard

    For richer or poorer

    DVD
    Een r1 titel met dts. Nu heb ik thuis de mogelijkheid niet de film met dts te bekijken, dus daar heb ik nu geen gebruik van gemaakt. Het eerste minpunt dat ik tegenkwam was het ontbreken van ook elk ondertitelspoor. Niet eens captioned-ondertioteling. Toen ik op de menu-knop duwde voor het bekijken van ondertiteling viel me eveneens op dat er geen enkele extra's op de dvd aanwezig zijn. Deze titel is niet op r2 verkrijgbaar dus ik was blij dat ik heb op regio 1 kon bemachtigen.

    Film
    De film was me al bekend. Een komisch verhaal. Groot pluspunt is de bijrol van Larry Miller, die weer een erg grappig personage neerzet. Voor de rest bevat de film de nodige humor. De rollen van Tim Allen en Kirstie Alley zijn geen topprestaties, maar wel voldoende. Wat wel leuk is dat wanneer de film is afgelopen, er nog een complicatie van bloopers is.

    DVD: 5 (vanwege geen extra's en geen ondertiteling)
    Film: 6.5
    [/u]

  5. #4055

Pagina 163 van 163 EersteEerste ... 63113153159160161162163

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •