Pagina 2 van 163 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 4055 worden weergegeven.
  1. #26
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Zojuist weer eens naar route 666 gekeken.
    Goede film maar het verhaal is niet zo ijzer sterk.
    Desondanks hebben ze er een heel mooi geheel van weten te maken.
    Vrijwel geen saaie momenten in de film ,die overigens nog geen 1½ uur duurt, en dus blijft boeien tot het einde.
    Minpunt is wel dat het geluid enkel in DD 2.0 is.
    Al met al zeker de moeite waard

  2. #27

    Standaard

    Vandaag Sudden Impact, The Dead Pool en Beverly Hills Cop 3 gezien.

    * Sudden Impact vond ik absoluut een van de mindere Dirty Harry films.
    Leuk, maar de andere delen zijn beter.
    * The Dead Pool vind ik op zich wel aardig. Leuker dan deel 4 - Sudden
    Impact. Alleen een beetje kort naar mijn mening en "the villain" kwam
    uiterlijk niet echt op mij over als een psycho.
    * Leuke film, maar geen echte opvolgeer van BHI en BHII. Er moet
    absoluut een vierde deel komen, die het een en ander recht breit.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  3. #28

    Standaard

    Heb vanavond gekeken naar Dune:
    Een film met enkele, voor die tijd, visuele hoogstandjes en een indrukwekkende cast. En ondanks de wat lange zit toch een boeiende film
    Turn back the clock, and you're history. (Timecop)

    Mijn lijstje

  4. #29

    Standaard

    Gisteren Unspeakable gehuurd.....ik kan maar 1 ding hierover zeggen:Crap!!!

    Beroerd geacteerd, waardeloos verhaal, slechte soundtrack....echt de afknapper van week.

    Een afrader!!!!!

    P.S. De film alleen gehuurd omdat ik de rest al gezien had.
    Ach ja....shit happens
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  5. #30

    Standaard

    Van 't weekend Escaflowne uitgekeken. Leuke fantasy anime met een goed verhaal en interessante karakters. [spoiler:1b938e6271]De slechterik Dilandau vond ik er als een meisje uit zien. Blijkt ie vlak voor het eind ook de in Dilandau getransformeerde Serena, zus van de goederik Allen te zijn.[/spoiler:1b938e6271]

    Gisterenavond een paar extra's van the Lion King. De virtuele safari vond ik een leuk idee, waar je zelf kunt kiezen welke kant je op gaat. Timon en Pumba zijn altijd leuk .
    Alleen hadden de keuzes wat uitgebreider moeten zijn i.p.v. dat beide keuzes die je kunt maken weer op dezelfde weg uitkomen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #31

    Standaard

    Gisteravond The Core gekeken. Erg vermakelijke SF! Beetje ala Armageddon, maar dit keer met minder bekende en onbekende acteurs. Ik heb afentoe op het puntje van mijn stoel gezeten in ieder geval.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  7. #32

    Standaard

    gisteren naar one hour photo gekeken.
    Ik vind Robin Williams toch stukken beter spelen in serieuze rollen!
    Hij zet zijn rol in deze topper echt prachtig neer!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  8. #33

    Standaard

    zojuist 8 Mile gekeken [thanks Idtje! ]

    Blijft een erg vette film vind ik, goed acteerwerk van Eminem en een vette soundtrack! Beetje een moderne versie van Purple Rain...
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  9. #34

    Standaard

    Vanochtend tijdens het studeren geluisterd naar Bon jovi: Crush Tour Live op dvd. Goede muziekdvd, met een mooi 5.1 geluid.

    En zojuist tijdens het eten naar filmpje 6 tot en met 9 gekeken van de Animatrix. Eigenlijk waren ze stuk voor stuk een stuk minder dan de eerste vijf films en vielen ze me dus best tegen. Vooral World Record kon me totaal niet boeien.

  10. #35

    Standaard

    Spartacus : een goeie klasieker, goed verhaal en een goeie sfeer.

    Het posten van dit bericht duurde zeker 2 minuten, Zonder OHT!!!
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  11. #36

    Standaard

    Gisteren een echt filmdagje gehouden. Eerst:

    The 10th Kingdom - Heerlijke fantasyfilm waarin diverse sprookjes worden gebruikt. De wereld van de sprookjes zoals wij die kennen is jaren geleden als we in het 4e koninkrijk terecht komen. Prins Wendell zal tot koning worden gekronigd maar zijn stiefmoeder zit hem dwars. Verwijzingen naar diverse sprookjes zijn aan de orde van de dag. Assepoester, Sneeuwwitje, Repelsteeltje. Etc..trollen, elfjes, goblins...je kunt het zo gek niet bedenken. 7 uur plezier

    The Shield - 4 Afleveringen gekeken van deze harde maar erg goede politieserie over een keiharde politieagent van een "Strike team" die de straten schoon houdt van drugsdealers en daarbij behoorlijk met de wetten speelt.

    Kortom puik DVD dagje gisteren...
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  12. #37

    Standaard

    Cidade de Deus (City of God) Meesterlijke film uit Brazilië, absolute aanrader

  13. #38

    Standaard

    Afgelopen 2 dagen wat Simpsons afleveringen gekeken weer. Ik vlieg er doorheen dus die volgende box mag van mij al komen
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #39

    Standaard

    Gister heb ik naar 2 Fast 2 Furious zitten kijken. Het is niet zo'n leuke film als de eerste (de chemie tussen de spelers ontbreekt nogal) maar toch een vermakelijke film die ik in 1 ruk uitgekeken heb 8).
    De auto's zijn als vanouds weer prachtig om te zien (vooral de skyline al heb ik de voorkeur voor de evo7). Die auto's zorgen gewoon voor veel spektakel. Al is de openingsscene ongeloofwaardig
    Mvg,

    Christiaan

  15. #40

    Standaard

    Weer wat afleverinkjes van Buffy vandaag. En wel de volgende:
    Aflevering 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 en 19 van Season 4. En zoals gewoonlijk heb ik weer genoten
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  16. #41

    Standaard

    Snake Eyes
    Redelijke thriller met Nic Cage en Gary Sinise. Het eindigt nogal abrubt en teleurstellend helaas.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #42

    Standaard

    dvd.nl

    bij vlagen traag, maar ook wel eens zijn snelle momenten.

    (sorry.....ff een geintje....zal het niet meer doen)
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  18. #43

    Standaard

    Gelukkig zijn er toch nog crews met humor :P :wink: , moet gewoon kunnen toch .

    Maar uhm, ik heb net ff deadline gekeken, kort, maar wel leuk in elkaar gezet .
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  19. #44

    Standaard

    Lion King nog maar eens. De schitterende muziek draagt goed bij aan de sfeer. Dit gebeurt hier veel meer dan bij andere Disneys.

    Ook nog de personality profile test gedaan. Omdat er geen gekke hyena bij zat, kwam ik er als een Rafiki uit. :wink:
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  20. #45

    Standaard

    Gisteravond heb ik samen met m'n vriendin gekeken naar Maid in Manhattan.
    Ondanks de vele slechte dingen die ik erover hoorde vonden we het een aardige film errug standaard verhaal maar iig [spoiler:07c9341dad]een happy end[/spoiler:07c9341dad] en daar houd ik van !
    En combineer dat met een JLo..hmm.

    Deze gaat zeker niet de ruil in !
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  21. #46

    Standaard

    North by Northwest uit 1959. Natuurlijk ontbreekt het tempo uit de hedendaagse films, maar ik vond het prima vermaak

  22. #47

    Standaard

    Once Upon A Time In The West, heerlijke western. Spijtig genoeg is het western genre helemaal van de aardbol verdwenen

  23. #48

    Standaard

    Sixth sense deluxe gekeken. Kon me echt niks meer herinneren. Het einde was zelfs onverwachts. Volgens mijn heb ik toendertijd deze film met 1 oog gekeken ofzo.

  24. #49

    Standaard

    Dazed and Confused

    Prima blinde aanschaf! Ontzettend vermakelijke, leuke film. Echt een verassing, want zoveel heb ik hier op 't forum over deze film niet gelezen, maar 't heeft goed uitgepakt.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  25. #50

    Standaard

    The LiongKing Megabox regio 1 Wat is het toch een ontzettend goede film gebleken. De enige en laatste keer dat ik hem gezien heb was ten tijde van de release volgens mij. En ik ben dolblij dat ik hem weer opnieuw gezien heb. Dit is gewoon 1 van de weinige films die me ook echt daadwerkelijk wat doet . En dan in zo'n prachtige uitgave, nee, niets beter dan dat bijna op gebied van dvd's .

Pagina 2 van 163 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •