De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Marmitek EasyTouch35

    Heb een kleine vraag over deze afstandbediening i.v.m. het regiovrij maken van een yamaha s-530.

    Met zo'n All4one afstandbediening kan het, is er misschien iemand die weet of het met deze afstandsbediening ook kan? aangezien deze ab er toch stukken mooier uitziet, een touchscreen heeft en ook meteen dat Marmitek X-10 heeft.

    Greetz

    Thomas

  2. #2

    Standaard Re: Marmitek EasyTouch35

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AirWave
    Heb een kleine vraag over deze afstandbediening i.v.m. het regiovrij maken van een yamaha s-530.

    Met zo'n All4one afstandbediening kan het, is er misschien iemand die weet of het met deze afstandsbediening ook kan? aangezien deze ab er toch stukken mooier uitziet, een touchscreen heeft en ook meteen dat Marmitek X-10 heeft.

    Greetz

    Thomas
    Thomas,

    Snap niet zo goed wat je bedoelt. Ik heb zo'n All-for-one, bedoel je nou dat je hiermee een dvd-speler regiovrij kunt maken??? Dat is althans hoe ik jouw stukje uitleg...

    Groet van Arno
    Sony STR-DB 840 QS ......... Sony DVP-NS 930V QS ......... Sony CDP-XB 740 QS ......... B&W VM-1 (5x) ......... REL Q150E ......... Philips 24 PW 9553 ......... One For All Kameleon

  3. #3

    Standaard

    Met zo'n one4all kun je bijv een philips dvd723 regio vrij maken enzo en ook de yamaha s-530, daar hebben ze het over een magic toets die erop zit. gevolgd door een code die je met je ab gwn in kunt vullen.

    die van one4 all is geloof ik deze ab:


    Maar kan dat dus ook met die marmitek?
    Heb ergens gelezen dat ie een RC6 signaal moet kunnen uitzenden, dan zou het kunnen, maar daar weet ik het fijne niet van.

    Greetz

    Thomas

  4. #4

    Standaard

    Hmm, ik wist niet eens dat ik dat met die magic-toets van m'n Kameleon kon.
    Heb je al op www.remotecentral.com gekeken of je daar iets kunt vinden over de ab en/of functie?

    Arno
    Sony STR-DB 840 QS ......... Sony DVP-NS 930V QS ......... Sony CDP-XB 740 QS ......... B&W VM-1 (5x) ......... REL Q150E ......... Philips 24 PW 9553 ......... One For All Kameleon

  5. #5

    Standaard

    Dat is het probleem dus, ik kan er nergens wat over vinden, alleen een gebruiksaanwijzing en wat kleine dingetjes op de site van Marmitek zelf.

  6. #6

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •