De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Verschillende bestanden op 1 dvd

    als ik een avi bestand, mp3 of jpg bestand brand op een cd kan ik het zonder probleem bekijken op mijn dvd.. Maar als ik een avi, mp3 EN jpg bestand op 1 cd brand kan ik alleen, of de avi, of de mp3, of de jpg bestanden afspelen... Hoe zorg je dat je toch verschillende soorten bestanden kan afspelen op je dvd speler?

  2. #2

    Standaard

    Uit je verhaal maak ik op dat je een (stand-alone?) DVD speler hebt die raad weet met MP3, AVI's en JPG bestanden. Blijkbaar gaat ie als ie een JPG ziet meteen in een fotostand en 'ziet' geen andere bestandsformaten meer. Zo ook voor de MP3 en AVI's. Misschien een idee om de verschillende bestanden in een aparte subdirectory te stoppen?
    Echt heel veel vertrouwen heb ik er niet in dat het zal werken. Kijk eens of er op de website van de fabrikant iets over staat (FAQ) of wellicht is er een firmware update...

    En je kunt het natuurlijk ook aan de producent/distributeur vragen via email.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  3. #3

    Standaard

    heb inderdaad een stand alone dvd en ik heb ook al geprobeerd om subdirectory's aan te maken maar dan ziet hij nog steeds maar 1 soort bestand... maarja bedankt voor je hulp

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •