Pagina 1 van 17 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 422 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard HiFi-Klapper, iemand ervaring mee ?

    Hoi,

    Heeft iemand ervaring met de site Hifiklapper.nl ? Ze zijn op dit moment het goedkoopst met o.a. Yamaha apparatuur en ik zit te denken om daar een dvd-speler en receiver te bestellen.

    Je kunt echter alleen betalen door vooraf geld over te maken en ik heb de indruk dat het om een vrij nieuw bedrijfje gaat.

    Ik kwam op deze site via kieskeurig.nl, dus dat zou toch al enige mate van betrouwbaarheid moeten geven.

    Heeft iemand ervaringen met deze site ?

    Groeten, Patrick

  2. #2

    Standaard

    Ik zit met precies hetzelfde 'probleem' ik ga een yamaha receiver en dvd speler aanschaffen en die zijn daar idd erg goedkoop.
    Ik heb veel op internet aangeschaft maar ik ben sowieso al wat huiverig om die apparatuur nu op internet te gaan bestellen.
    Ik zag dus ook dat je vooraf moest betalen en dat is voor mij de hoofdreden om er niet wat te bestellen.
    Ook al is het een betrouwbare zaak, kunnen ze ja toch altijd aan het lijntje houden als de apparatuur er niet is na een tijdje wachten en daar heb ik een hekel aan want dan kan je ook niet meer naar een ander gaan terwijl je dat wel kan als je onder rembours besteld.

  3. #3

    Standaard

    I.i.g verkopen ze niet bepaald de meest lullige merken, dus ik acht ze wel iets hoger dan de typische dozenschuiver in een garage met een email-adres. Anderszijds, ze geven zelf aan niet over een winkelruimte te beschikken. Rembours doen ze niet aan, dus ik vind het een beetje link om daar een stel Martin Logans icm met ElectroCompaniet versterking te bestellen. Voor dat soort spul ga je toch liever naar een bekende dealer met luisterruimte lijkt mij..

  4. #4

    Standaard

    Ik heb ook een probleempje.
    Denk erover om de REL Q150 aan te schaffen en die is bij de hifiklapper maar liefst 280 eurootjes goedkoper dan bij de lokale hifi boer.
    En wat doe je in zo'n geval????
    Well, i be G** damned, a cop when you need one!! T3

  5. #5

    Standaard

    Ik vind dat er maar weinig bedrijfgegevens op de site staan van "Hifiklapper" zoals een adres.
    (of ik kijk niet goed)

  6. #6
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DAYWALKER
    En wat doe je in zo'n geval????
    Praatje maken met je lokale hifi leverancier om dat verschil aanzienlijk kleiner te maken. :wink:

  7. #7

    Standaard

    Hifiklapper 39064504 0000
    Dukaatpassage 141 -143, 8232GE Lelystad Hoofdvestiging


    Even op www.kvk.nl gezocht

  8. #8

    Standaard

    Ik heb pasgeleden mijn spul besteld bij HifiKlapper en heb alles keurig netjes geleverd gekregen.

  9. #9

    Standaard

    Je kunt wel afdingen in een winkel maar helemaal zakken met de prijs tot de prijs van een internetshop dat doen ze nooit.
    Daar kunnen ze niet mee concureren zeggen ze dan en kraken die winkels dan af m.b.t. de service en zo. Maar je hebt ook genoeg internet winkels die de spullen netjes afleveren en net zo veel gewone winkels die een belabberde service geven, en dan meestal als je al betaald hebt natuurlijk.
    En dan die prijs van die sub met die 280 eurootjes verschil was al in de aanbieding bij de hifi boer, dus daar zullen ze niet zo ver onder gaan zitten lijkt me. Beetje huiverig ben ik er wel voor want het gaat niet om een dvd-tje wat je besteld maar om iets meer euro's
    Well, i be G** damned, a cop when you need one!! T3

  10. #10

    Standaard

    Ik wist van tevoren ook niet zeker of ik het wel moest doen maar ik het de "gok" toch gewaagd en het is me goed bevallen.

    Nadeel is wel dat je van tevoren het geld over moet maken. Het duurt dan nog engeveer een week voordat je je spullen binnen hebt.

    Ik heb er een Yamaha receiver en dvd-speler besteld voor een kleine 1000 euro totaal.

  11. #11
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DAYWALKER
    Je kunt wel afdingen in een winkel maar helemaal zakken met de prijs tot de prijs van een internetshop dat doen ze nooit.
    Dat kan je ook niet verwachten natuurlijk dat ze zover kunnen zakken met hun prijs.

  12. #12

    Standaard

    Dus wat doen we dan.
    Elkaar via forums op de hoogte houden over prijzen, service e.d. en dan mooi bij de beste webwinkel bestellen.
    En dan maar hopen dat de winkeliers dat in de gaten krijgen en hun toch al erg hoge prijzen laten zakken

    Bedankt iedereen voor je reacties over deze webshop, ik weet het nou wat ik ga doen :wink:
    Well, i be G** damned, a cop when you need one!! T3

  13. #13

    Standaard

    Ik vertrouw niet echt winkels die niet onder rembours verkopen, die hun adres niet op hun site vermelden en die niet een normale telefoonnummer heeft waarbij je niets extra's hoeft bij betalen.

  14. #14

    Standaard

    gevonden bij kamer van koophandel: ( www.kvk.nl ) als je zoekt op hifiklapper

    Naam: Organized Electronics
    Vestigingsadres: Dukaatpassage 141 -143
    Vestigingsplaats: 8232GE Lelystad
    KvK-inschrijfnummer: 39064504 0000
    Soort inschrijving: Hoofdvestiging

    telefoonnr: 0320-224885 (van www.kpn.com)

    Dan heb je in ieder geval een adres. Of het in geval van oplichting een echt adres is moet je je natuurlijk afvragen.

    Extra info is ook te krijgen op de site, maar daar moet je voor betalen. Volgens mij krijg je dan ook namen van eigenaars enzo te zien.

    Kijk als je wilt kom je er wel achter. Of het met buitenlandse bedrijven ook zo makkelijk gaat weet ik niet.
    Is that a goddamn?
    (Beavis & Butthead do America - vraag aan de gids als B&B de Hoover Dam bezoeken )
    Me duvudus - Mijn thuis!!!!

  15. #15

    Standaard

    Nou ik heb ze een mailtje gestuurd met een klein beetje technische vraag, maar erg snel zijn ze niet met reageren (althans voor een webshop). Het is nu 3 dagenverder en nog geen antwoord

    [edit] toch een reactie, waarschijnlijk werken ze in het weekend en op maandag niet , maar helaas nog geen antwoord [/edit]

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DAYWALKER
    Ik heb ook een probleempje.
    Denk erover om de REL Q150 aan te schaffen en die is bij de hifiklapper maar liefst 280 eurootjes goedkoper dan bij de lokale hifi boer.
    En wat doe je in zo'n geval????
    Ook een kijkje nemen op www.svsubwoofers.com Is al veel over geschreven. Zeker aantrekkelijk met die lage dollar!

  17. #17

    Standaard

    Dit bedrijf is als eenmanszaak gestart in 1998 onder een andere naam. Toen is het een VOF geworden en toen weer een eenmanszaak onder de huidige naam. Wel steeds hetzelfde adres e.d. (Bron = Kvk)

    tip: laat ze een machtiging sturen om het koopbedrag van je rekening af te schrijven. Als je binnen 4 weken je spullen niet hebt kun je betaling altijd nog storneren. Dat kan niet als je het geld zelf hebt overgemaakt.
    Denon DVD 2200, Yammie RXV 692 RDS
    2 x B&W 603 front / 2 x B&W 601 rear, 1 x B&W Center / 1 x B&W ASW 650, 2 x B&W back speakers 100 w

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    en hoe was de ervaring met deze shop
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Renique
    :
    tip: laat ze een machtiging sturen om het koopbedrag van je rekening af te schrijven. Als je binnen 4 weken je spullen niet hebt kun je betaling altijd nog storneren. Dat kan niet als je het geld zelf hebt overgemaakt.
    Dat klopt. Bij een automatische machtiging is het mogelijk om de betaalde som te retourneren in een bepaald termijn d.m.v. gele machtigingsformulier als ik me niet vergis. Dus mocht de leverancier in verzuim treden, dan kan je het geld als nog terugkrijgen. Wel is het verstandig om dit zwart op wit te zetten. Dan heeft de verkopende partij vertrouwen dat hij het geld mag houden na aflevering van het product en de kopende partij loopt geen risico dat de verkopende partij ervan door gaat.

    Dit lijkt mij de veiligste manier om een transactie doen.

    Misschien iemand anders nog suggesties???

    groeten,

    Michael

  21. #21

    Standaard

    Ik woon zelf in Lelystad en kom vaak bij deze winkel Organized Electronis,ze waren/zijn bezig met hun winkel te verbouwen.
    Misschien dat ze hierdoor de webshop iets minder aandacht hebben gegeven,en de zaak heeft maar twee mensen in de winkel dus denk dat ze het erg druk hebben.

    Grtz

    Dchris
    http://www.denniskoppen.nl

    "When this baby reaches 88 miles per hour, you're gonna see some serious sh*t" - Doc. Emmet L. Brown "Back to the Future"

  22. #22

    Standaard

    Zelf heb ik ook ervaring met hifiklapper.
    Ik had er een sub besteld, vooraf betaald en die had men niet meer op voorraad.
    Toen hebben we wat op en neer gemailt en gebeld omdat ik de indruk kreeg dat men mij aan het lijntje hield.
    Het was net een type wat blijkbaar door hen niet meer te leveren was.
    Toen heb ik maar de order geanuleerd en men heeft gewoon de reeds betaalde som netjes terug gestort.
    Ook moet ik er bij zeggen dat er op de mail en telefoontjes goed werd gereageerd.
    Dit is zo'n 2 maanden geleden dus van nu weet ik 't niet.
    Al met al toch niet zo'n negatieve indruk van hun.
    Well, i be G** damned, a cop when you need one!! T3

  23. #23

    Standaard

    De internet bedrijven hebben weinig apparatuur in voorraad. Zij lopen hierdoor weining voorraad risico's. Mocht je een product bestellen, dan doen zij deze in de bestelling bij de leverancier. En de wachttijd kan verschillen. Je hebt uiteindelijk geld teruggekregen, dus is er sprake van een degelijke zakenman. Ze hebben immers netjes op de gesprekken en e-mails gereageerd.

    Het is verstandig om vooraf een levertijd af te spreken wanneer je internet aankopen gaat doen. Dan weet je in iedergeval dat je aan het lijntje wordt gehouden wanneer het product nog steeds niet wordt geleverd.

    Michael

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DAYWALKER
    Zelf heb ik ook ervaring met hifiklapper.
    Ik had er een sub besteld, vooraf betaald en die had men niet meer op voorraad.
    Toen hebben we wat op en neer gemailt en gebeld omdat ik de indruk kreeg dat men mij aan het lijntje hield.
    Dat zelfde idee dat ze me aan het lijntje hebben, heb ik dus ook. Heb al meer dan een maand geleden betaald en nog niets in huis. Elke keer weer beloftes dat er een levering van Onkyo komt maar dan OF zit mijn bestelling er niet tussen OF Onkyo heeft volgens hun de levering weer uitgesteld. Nu zouden ze morgen een levering binnen krijgen van Onkyo en de mijne zou er tussen moeten zitten. Ik ben benieuwd..
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  25. #25

    Standaard

    Ik zou dan, zoals ik had gedaan, eerst een keer bellen en afspreken dat als hij er niet bij zit dat dan de bestelling maar geanuleerd moet worden.
    Ze stuurden mij ook meteen het geld terug op de rekening.
    Zie het maar als hun verlies, als je goed rond zoekt vind je nog wel meer adresjes die rond dezelfde prijs zitten met hun spullen.

    Ik heb toen die sub toch maar wel in een winkel gekocht maar dat had net zo goed weer een webshop kunnen zijn, maar de prijs was gewoon beter in die winkel.
    Overigens wel iets duurder dan hifi klapper.

    Als je dit zo hoort dan zou je denken dat die klappers van hun maar losse flodders zijn

    Of zou 't iets te maken hebben met het feit dat we uit Eindhoven komen
    Well, i be G** damned, a cop when you need one!! T3

Pagina 1 van 17 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •