Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 71314151617
De resultaten 401 tot 422 van 422 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Ik begrijp dus dat ik de curator moet bellen?

    Kan ik dan nog op de lijst komen?

    mvg

    Zebbie

  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zebbosma
    Ik begrijp dus dat ik de curator moet bellen?

    Kan ik dan nog op de lijst komen?

    mvg

    Zebbie
    Zou ik maar wel doen ja. Misschien sta je al op de lijst, maar je weet het nooit.

  3. #403

    Standaard

    Zoals beloofd houd ik dit forum op de hoogte over mijn reilen en zeilen aangaande Hifiklapper.
    Inmiddels heeft de rechter op 22 december uitspraak gedaan:

    De kantonrechter: wijst - onder verwijzing naar de dagvaarding - de eis toe, omdat deze niet onrechtmatig of ongegrond voorkomt, met dien verstande dat .. [...] veroordeelt gedaagde partij tot betaling van de proceskosten, die aan de zijde van de eisende partij tot aan deze uitspraak worden begroot op de bedragen ..[...] verklaart dit vonnis uitvoerbaar bij voorraad.
    Fijn om te winnen, maar mijn geld heb ik dus nog niet terug. Inmiddels wel een brief ontvangen van Westmaas - Bosma Advocaten dat zij de uitspraak van de kantonrechter hebben ontvangen.

    Ik houd je op de hoogte.

  4. #404

    Standaard

    Heeft iemand nog ooit iets gezien qua geld of wat dan ook??? Of is die .... ondertussen alweer een nieuwe zaak begonnen waarin hij verder gaat met z;n zwendel???

  5. #405

    Standaard

    Ik kreeg een PM dat Hifiklapper verder is gegaan als http://hifishopnederland.nl/. De website heeft inderdaad veel weg van hifiklapper, maar het zou me verbazen als die Wim Drees weer zo snel een nieuwe zaak zou kunnen opzetten met zijn verleden. Misschien die in ongenade gevallen compagnon van hem. In ieder geval weer hetzelfde concept: geen rembours, alleen vooruitbetalen. Als inderdaad dezelfde figuur er weer achter zit (wie heeft zin om dat te checken bij de KvK?) lijkt het me handig om daar nog eens een berichtje aan Tros Radar aan te wijden.

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marksmit
    Ik kreeg een PM dat Hifiklapper verder is gegaan als http://hifishopnederland.nl/. De website heeft inderdaad veel weg van hifiklapper, maar het zou me verbazen als die Wim Drees weer zo snel een nieuwe zaak zou kunnen opzetten met zijn verleden.
    Het op http://www.hifiklapper.nl vermelde adres is exact hetzelfde als het bezoekadres van hifishopnederland.nl:

    Leo XIII straat 10
    3551VS Utrecht

  7. #407

    Standaard

    Ja het lijkt er wel erg veel op.
    Zelfs uitgebreid , beertenders en senseoos aan de man brengen zo kun je een grotere groep bereiken en oplichten.
    Het bedrijf is volgens mij hetzelfde.
    Eenieder hier is dus gewaarschuwd!!
    and if I claim to be a wise man it surely means that I don't know!!!

  8. #408
    Ronald Molenaar
    Guest

    Standaard

    Geachte Mevrouw/ Mijnheer,

    Via via kwamen wij op dit forum terecht en tot onze grote schrik worden wij er van verdacht/beschuldigd samen te zweren met de heer Drees.
    Dit is echter absoluut niet het geval. Gaarne zal ik jullie onze kant van het verhaal vertellen.

    Omstreeks juli vorig jaar zijn wij benaderd door de firma Organised Electronis / Hifiklapper. Deze vroegen ons om een site voor hun te ontwikkelen. Er zouden wat problemen zijn met de vorige/huidige webontwikkelaar.

    Hier zijn wij op in gegaan en waren begonnen met het ontwikkelen van een webshop. Echter de shop begon vorm te krijgen maar de betalingen blijven achterwegen. Wij werden ook aan het lijntje gehouden, met mooie verhalen dat de betaling onderweg was, geld kwam niet binnen van klanten, etc. Het kwam bij ons zo over dat dhr. Drees gedupeerd werd. We hoefden ons absoluut geen zorgen te maken. Alles zou geregeld worden.

    Maar zoals de meeste van jullie konden ook wij naar onze centen fluiten. Wij zijn voor duizenden euro’s het schip in gegaan.

    Aangezien wij uren hebben gespendeerd met/bij Hifi-klapper zijn wij ook in contact gekomen met leveranciers e.d. hebben ook veel geleerd van de producten. Verder hebben wij zelf al geruime tijd ervaring/kennis van ict en audio/visuele producten en het internet.

    Daarom hadden wij besloten om ons werk niet verloren te laten gaan en zelf een site te maken met wit/bruin en grijs goed.

    Helaas worden wij nu van oplichtingpraktijken beschuldigd, en worden wij hier zwaar door gedupeerd.

    Wij kunnen u ervan verzekeren dat zowel HifiShop Nederland alsmede Capri Nederland BV totaal losstaan van Hifi-klapper en beide zwaar gedupeerd zijn.

    Wij hopen op een rectificatie en een eerlijke kans. Zoals eerder gezegd zijn wij ook voor duizenden euro’s gedupeerd door de heer Drees (Organised Electronic / Hifi-klapper)

    Wij hopen dat we dit misverstand voor eens en altijd de wereld uit kunnen helpen.

    Wij zijn ingeschreven in de KVK te Utrecht onder nummer 30202966

    Mocht u vragen hebben kunt u ons ten aller tijden mailen of bellen

    Ronald@hifishopnederland.nl
    06-24855380

    Met vriendelijke groet,

    Ronald Molenaar

    HifiShop Nederland

  9. #409

    Standaard

    Allemaal heel leuk zo'n brief, maar ik denk dat niemand met een beetje verstand ooit meer iets koopt bij een online winkel met het woord hifi er in.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  10. #410

    Standaard

    Ze zouden eventuele verdenking kunnen wegnemen door onder rembours te leveren, maar dat doen ze niet. Heeft iemand nog info opgevraagd bij de KvK?

  11. #411

    Standaard

    Ik heb al tijden niets meer gehoord van de zaak tegen Hifiklapper. Ga mij er binnenkort weer tegen aan bemoeien. Curator bellen en ook mijn rechtbijstandverz..

    Ten tijden dat hifiklapper uit de lucht ging heb ik de KvK-gegevens van het bedrijf opgevraagd. Ik heb ze zelfs - verschillende keren - gebeld, maar helaas werd er nooit opgenomen.
    Op de site van het bedrijf stond destijds ook dat ze waren aangesloten (of iets in die bewoording) bij een internationale onderneming. Via google kwam ik op één link. Wel erg magertjes, en was er geen verband met iets dat ook maar op Nederland leek.
    Ben na het lezen van de algemene voorwaarden maar gestopt met verder zoeken en ben ik ervan uitgegaan dat de heer Drees en deze onderneming elkaar van vroeger kennen.

    Verder zal het mij een worst zijn wat het bedrijf doet of niet doet.

    Ik ben inmiddels (zeer) wantrouwend geworden van bedrijven waar het niet mogelijk is je spullen te halen en/of niet willen leveren onder rembours. Bedankt, Drees.

  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Molenaar
    Geachte Mevrouw/ Mijnheer,

    Via via kwamen wij op dit forum terecht en tot onze grote schrik worden wij er van verdacht/beschuldigd samen te zweren met de heer Drees.
    Dit is echter absoluut niet het geval. Gaarne zal ik jullie onze kant van het verhaal vertellen.

    Omstreeks juli vorig jaar zijn wij benaderd door de firma Organised Electronis / Hifiklapper. Deze vroegen ons om een site voor hun te ontwikkelen. Er zouden wat problemen zijn met de vorige/huidige webontwikkelaar.

    Hier zijn wij op in gegaan en waren begonnen met het ontwikkelen van een webshop. Echter de shop begon vorm te krijgen maar de betalingen blijven achterwegen. Wij werden ook aan het lijntje gehouden, met mooie verhalen dat de betaling onderweg was, geld kwam niet binnen van klanten, etc. Het kwam bij ons zo over dat dhr. Drees gedupeerd werd. We hoefden ons absoluut geen zorgen te maken. Alles zou geregeld worden.

    Maar zoals de meeste van jullie konden ook wij naar onze centen fluiten. Wij zijn voor duizenden euro’s het schip in gegaan.

    Aangezien wij uren hebben gespendeerd met/bij Hifi-klapper zijn wij ook in contact gekomen met leveranciers e.d. hebben ook veel geleerd van de producten. Verder hebben wij zelf al geruime tijd ervaring/kennis van ict en audio/visuele producten en het internet.

    Daarom hadden wij besloten om ons werk niet verloren te laten gaan en zelf een site te maken met wit/bruin en grijs goed.

    Helaas worden wij nu van oplichtingpraktijken beschuldigd, en worden wij hier zwaar door gedupeerd.

    Wij kunnen u ervan verzekeren dat zowel HifiShop Nederland alsmede Capri Nederland BV totaal losstaan van Hifi-klapper en beide zwaar gedupeerd zijn.

    Wij hopen op een rectificatie en een eerlijke kans. Zoals eerder gezegd zijn wij ook voor duizenden euro’s gedupeerd door de heer Drees (Organised Electronic / Hifi-klapper)

    Wij hopen dat we dit misverstand voor eens en altijd de wereld uit kunnen helpen.

    Wij zijn ingeschreven in de KVK te Utrecht onder nummer 30202966

    Mocht u vragen hebben kunt u ons ten aller tijden mailen of bellen

    Ronald@hifishopnederland.nl
    06-24855380

    Met vriendelijke groet,

    Ronald Molenaar

    HifiShop Nederland
    Niet al te slim om dan hetzelfde concept te handhaven en ook nog eens dezelfde leveringsvoorwaarden te hanteren.
    Want daar zat namelijk de grootste pijn .
    Ook hier geen enkele garantie dat ik uberhaupt wat geleverd krijg.
    Als je al serieus genomen wil worden begin dan maar eens op zijn minst onder rembours te leveren.
    Nee, dit verhaal is niet al te sterk ,sorry hoor.
    Veel succes (denk het niet!)
    and if I claim to be a wise man it surely means that I don't know!!!

  13. #413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marksmit
    Ik kreeg een PM dat Hifiklapper verder is gegaan als http://hifishopnederland.nl/. De website heeft inderdaad veel weg van hifiklapper, maar het zou me verbazen als die Wim Drees weer zo snel een nieuwe zaak zou kunnen opzetten met zijn verleden.
    Het is nog steeds kinderlijk eenvoudig om na een faillisement onder een andere bedrijfsnaam een "doorstart" te maken. These things happen all the time. Zolang de gehanteerde constructie goed in elkaar zit is dit echt geen probleem.

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Molenaar
    Hier zijn wij op in gegaan en waren begonnen met het ontwikkelen van een webshop. Echter de shop begon vorm te krijgen maar de betalingen blijven achterwegen. Wij werden ook aan het lijntje gehouden, met mooie verhalen dat de betaling onderweg was, geld kwam niet binnen van klanten, etc. Het kwam bij ons zo over dat dhr. Drees gedupeerd werd. We hoefden ons absoluut geen zorgen te maken. Alles zou geregeld worden.

    Maar zoals de meeste van jullie konden ook wij naar onze centen fluiten. Wij zijn voor duizenden euro’s het schip in gegaan.
    Ik heb een aantal jaren als webdesigner/ontwikkelaar gewerkt voor verschillende bedrijven. Bij al die bedrijven werd zonder uitzondering als volgt gewerkt: 50% aanbetaling bij acceptatie van project en start van werkzaamheden, 50% bij oplevering van de site en na goedkeuring van de klant.

  15. #415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Molenaar
    Aangezien wij uren hebben gespendeerd met/bij Hifi-klapper zijn wij ook in contact gekomen met leveranciers e.d. hebben ook veel geleerd van de producten. Verder hebben wij zelf al geruime tijd ervaring/kennis van ict en audio/visuele producten en het internet. Daarom hadden wij besloten om ons werk niet verloren te laten gaan en zelf een site te maken met wit/bruin en grijs goed.

    Dit is echt triest hoor. Hoe verzin je het? Je was al bezig met een website voor de verkoop van audio en video, de afnemer betaalt niet en dus begin je zelf maar een webwinkel onder de naam www.hifishopnederland.nl ? Hahahaha, hoe ongeloofwaardig kun je zijn, wat een basis om een webwinkel te beginnen!!! Het bouwen van de website was zeker meer werk dan het runnen van een fatsoenlijke winkel? Dat doe je er zeker even bij??? Dat is nog eens humor zeg. Alleen hoop ik niet dat mensen in deze grap trappen. Koop hier beslist niks. Ik denk dat de heer Drees hier wél achter zit. Of die vage compagnon van hem. Feit blijft dat de leveringsvoorwaarden extact hetzelfde zijn als bij de hifiklapper. Ook al zouden ze er niks mee te maken hebben, de bedrijfsvoering is exact hetzelfde als die van de Hifiklapper. NOOIT, maar dan ook NOOIT er iets kopen bij de hifi shop nederland.

  16. #416

    Standaard

    Jongens, hoe is dit verhaal eigenlijk afgelopen vraag ik me af???
    Hebben de gedupeerden nu eindelijk hun geld terug of eindelijk hun spullen geleverd? Heeft Radar na de eerste uitzending hier nog aandacht aan besteed zoals ze zeiden?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  17. #417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Jongens, hoe is dit verhaal eigenlijk afgelopen vraag ik me af???
    Hebben de gedupeerden nu eindelijk hun geld terug of eindelijk hun spullen geleverd? Heeft Radar na de eerste uitzending hier nog aandacht aan besteed zoals ze zeiden?
    Hifiklapper is failliet, spullen zal niemand daarna meer gekregen hebben, en geld terug zeer waarschijnlijk ook niet. Ik ben wel benieuwd of iemand nog iets van de opbrengst van de verkoop van de boedel heeft gekregen.

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marksmit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Jongens, hoe is dit verhaal eigenlijk afgelopen vraag ik me af???
    Hebben de gedupeerden nu eindelijk hun geld terug of eindelijk hun spullen geleverd? Heeft Radar na de eerste uitzending hier nog aandacht aan besteed zoals ze zeiden?
    Hifiklapper is failliet, spullen zal niemand daarna meer gekregen hebben, en geld terug zeer waarschijnlijk ook niet. Ik ben wel benieuwd of iemand nog iets van de opbrengst van de verkoop van de boedel heeft gekregen.

    Van een schuld van 1150 Euro heb ik via mijn deurwaarder 70 Euro teruggekregen.

    De deurwaarder heeft 750 Euro opbrengst kunnen vorderen. Daar gaan de kosten het deurwaarders kantoor vanaf, waarna 70 Euro voor mij overbleef.

    Dhr Drees blijft persoonlijk aansprakelijk, dit betekent dat als de naam Drees bij een of andere onderneming opduikt hij alsnog een vordering van mij kan verwachten.

  19. #419

    Standaard

    Voor mij is het geheel nog niet afgelopen. Zoals je hebt kunnen lezen heb ik de rechtzaak tegen hifiklapper gewonnen en is de hele handel failliet. Het laatste bericht dat ik van mijn advocaat heb gekregen is dat zij van de curator te horen heeft gekregen dat de verkoop van het onroerend goed nogal moeizaam verloopt (het huis van Drees????). Anyway, nog geen euro gezien maar nog steeds hoop.

    Als ik definitief bericht heb ontvangen laat ik weer van mij horen.

    Gr. Marco

  20. #420

    Standaard

    Onlangs weer bericht ontvangen van de curator. Er zit nog geen voortgang in de verkoop het onroerend goed.

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ruvo Bekijk bericht
    Van een schuld van 1150 Euro heb ik via mijn deurwaarder 70 Euro teruggekregen.

    De deurwaarder heeft 750 Euro opbrengst kunnen vorderen. Daar gaan de kosten het deurwaarders kantoor vanaf, waarna 70 Euro voor mij overbleef.

    Dhr Drees blijft persoonlijk aansprakelijk, dit betekent dat als de naam Drees bij een of andere onderneming opduikt hij alsnog een vordering van mij kan verwachten.
    Helaas wordt je op je wenken bediend......

    www.audiostunter.nl

  22. #422

    Standaard

    Audiostunter.nl.... GVD!!! Zijn die gasten Drees/Driessen/Molenaar nu weer wat begonnen om mensen te tillen? Ze zijn nu wel slimmer om valse adressen te gebruiken maar dezelfde ratten hebben het eerder voor elkaar gekregen!

    Heeft iemand zijn geld al terug ?
    zie ook http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=19963.200

    Bellen met
    Audiostunter
    Hollandse Hout 72
    8244 GC Lelystad


    Contact
    Tel: 06-23368123
    Fax:


    Bank

    ABN-AMRO Lelystad

    Rekeningnummer: 43.71.58.829

    IBAN: NL 47 ABN 170437158829
    BIC/SWIFT: ABNANL2A

    Kamer van Koophandel

    Kamer van Koophandel Lelystad
    Nummer: 39098641

    Ronald Molenaar, HifiShop Nederland
    Wij zijn ingeschreven in de KVK te Utrecht onder nummer 30202966
    Mocht u vragen hebben kunt u ons ten aller tijden mailen of bellen
    Ronald@hifishopnederland.nl
    06-24855380

    Laatst aangepast door HBoer : 02-12-2008 om 20:10

Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 71314151617

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •