Pagina 3 van 17 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 422 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Vanmorgen aangetekend verstuurd, met ultimatums (of is het ultimati???) voor levering en terugbetaling.

    Ben benieuwd.

    Als ... ze het terug storten (hard hoofd in als jullie ook al zolang wachten) dan ga ik kijken voor de MArantz DV6400 vM.

    gr.

    AB

  2. #52

    Standaard

    Beste Hifiklapper,

    U geeft aan voor verdere oplossingen gezorgd te hebben...?

    Wat zijn die dan?

    Verder: wacht niet lang bij annulering met terug storten (binnen 3 a 4 werkdagen lijkt mij acceptabel). Degene die betaald hebben, lopen ook nog rente mis.

    Zoals ik al eerder aangaf , vanmorgen aangetekend de annulering verstuurd, en mijn rechtsbijstandsverzekering heb ik ook al op de hoogte gebracht, en die stellen ook , iets langer, maar binnen 5 werkdagen moet het geld terug gestort kunnen worden.

    Het was beter geweest als u zo snel mogelijk open kaart had gespeeld door meldingen op uw eigen site. Misschien dat u dan klanten had misgelopen, maar dat lijkt mij te verkiezen boven het feit dat er nu veel kwaad bloed wordt gezet, en nog veel meer klanten weglopen en prospects niet meer durven te bestellen. Hopelijk een wijze les voor u, en het is jammer want opzich hebben jullie een mooi productenpakket!!!!!!

    mvgr.

    AB

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door adb
    Beste Hifiklapper,

    -verhaal-

    AB
    Hier sluit ik me graag bij aan.
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  4. #54

    Standaard Re: Hifiklapper

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hifiklapper
    Er zijn met bepaalde artikelen wat leveringsproblemen de klanten zijn hiervan volledig op de hoogte.
    In mijn geval is dit niet correct. Ik heb nooit een levertermijn opgekregen. Toen ik na een aantal weken eens belde met hoe het er voor stond, kreeg ik te horen dat mijn order waarschijnlijk aan het einde van de week kon verwachten. Sindsdien word ik aan het lijntje gehouden en dat vind ik niet netjes.
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  5. #55

    Standaard

    Wat een kletspraat van die Hifiklapper zeg, het is gewoon een ordinaire oplichter en dan heeft ie ook nog het gore lef om hier te reageren met een totaal nietszeggend geleuterverhaal.

    Wat mij betreft melden bij Radar of Kassa of een andere consumenten organisatie om ze zo kapot te laten gaan, meer verdienen ze niet in mijn ogen.

    Vuile oplichters!




    Hehe, zo dat moest even, en ik heb er niet eens iets besteld :wink:
    Groeten,

    Jeroen
    grindtegel@yahoo.com

  6. #56

    Standaard

    Net e-mail gehad dat de order is gannuleerd.

    Goed nu nog maar zien dat ik mijn 940 euro terug krijg.

    gr.

    AB

  7. #57

    Standaard

    Volgens mij ben ik de enige die een positieve ervaring heeft met Hifiklapper. Ik heb in december 2003 een receiver en dvd-speler besteld en netjes binnen 10 dagen geleverd gekregen. Maar toen bestond Hifiklapper ook nog niet zo lang en deden ze misschien iets meer hun best om bestellingen correct af te handelen...

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door adb
    Net e-mail gehad dat de order is gannuleerd.

    Goed nu nog maar zien dat ik mijn 940 euro terug krijg.

    gr.

    AB
    Mijn order is op 7 april geanuleerd en heb nog steeds niets terug ontvangen.

    volgens de kvk word de onderneming gedreven voor rekening van:
    Drees, Wilhelmus Albertus,
    geb. 27-02-61 , Enschede
    adres: Grienderwaard 10, 8223CW Lelystad

  9. #59

    Standaard

    He Patrick, jij komt ook uit Enschede, da's toevallig.
    Groeten,

    Jeroen
    grindtegel@yahoo.com

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door grindtegel
    He Patrick, jij komt ook uit Enschede, da's toevallig.
    Misschien dat ik daarom een betere service heb gehad dan de meeste anderen :P

  11. #61

  12. #62
    Junior Member Avatar van backie9
    Registratie datum
    Nov 2003
    Woonplaats
    verhuist naar Veenendaal

    Standaard

    Die vent die via internet spelcomputers verkocht, die ook 's door Peter R. de Vries is bezocht moest je toch ook vooruit betalen? En dan stuurde hij ook nooit iets meer op. En dan liet ie zich falliet verklaren. Hhehehehehe kwam ook uit Lelystad. Ander naampie zelfde koppie?

    K zou maar oppassen..........................................
    In bezit van:
    YAMAHA RX-V440 (topart tech) Yamaha S 540 DVD, PANASONIC QUINTRIX BREEDBEELD.

  13. #63

    Standaard

    gisteren meldign gedaan naar www.kieskeurig.nl. dit is de reactie:


    Beste Jeroen,

    Hartelijk dank voor je reactie.

    Wij hebben inderdaad wel klachten over Hifiklapper ontvangen. Het gaat
    echter altijd om producten waarvan de levering op zich laat wachten......
    Om een bedrijf meteen als oplichter te bestempelen gaat wel ver. Wij zijn
    van mening dat dit zeker geen schoonheidsprijs verdient maar volgens onze
    informatie zijn alle klachten tot op heden naar tevredenheid afgehandeld;
    of het nu gaat om alsnog leveren of om het terugstorten van het betaalde
    bedrag.

    Met Hifiklapper zijn wij overeengekomen dat er alleen producten op
    KIESKEURIG worden vermeld die goed leverbaar zijn. Alle winkels op
    Kieskeurig.nl worden grondig gecontroleerd en moeten aan diverse eisen
    voldoen, voordat zij op onze site vermeld kunnen worden en vermeld te
    kunnen blijven. Deze aspecten breiden wij nog steeds uit. De winkels worden
    hier ook regelmatig op gecontroleerd door, onder andere, de KIESKEURIG
    Mystery Shopper.

    Wij houden dit bedrijf zeker streng in de gaten.

    Met vriendelijke groeten,

    Janet Sellis
    Groeten,

    Jeroen
    grindtegel@yahoo.com

  14. #64

    Standaard

    Hoe gaat het bij jullie met de afhandeling? Ik ben er niet echt over te spreken. Ze blijven tijd rekken en houden zich van de domme. Per aangetekende brief heb ik ze namelijk een uiterste levertermijn opgegeven die vorige week verstreken is. Kreeg ik in de week dat die termijn zou verstrijken opeens een mailje van ze dat mijn order de week erop (deze week dus) geleverd zou worden. Natuurlijk heb ik ze laten weten dat ik dan afzag van de order omdat ze zich niet aan de levertermijn gehouden hebben. Waarop ik een mailtje terug kreeg dat ze uit mijn brief opmaakte dat de uiterste levertermijn deze week pas zou verstrijken. Dit is pertinent onjuist en ook een rechtenstudente erkende dat mijn brief glashelder was wat dat betreft. Dus of ze zijn daar gewoon ontzettend dom of ze houden je aan het lijntje en hoopt dat je alsnog het product afneemt (ik vermoed het laatste).

    Gisteren krijg ik opeens een mailtje van hen dat ze deze week een groter order binnenkrijgen en dat ze meteen contact opnemen zodra die binnen is. Terwijl ik GVD heel duidelijk was geweest in die brief en we er vorige week nog email contact over gehad hebben, dat ik er geen prijs meer op stel (verwijsend naar die termijn die ik in mijn brief genoemd heb). Ze blijven het gewoon proberen dus nogmaals een mailtje teruggestuurd en ze gewezen op die brief.

    De uiterste termijn van terugbetaling verloopt eind van de week. Ik vermoed het ergste..

    /Edit: ze hebben na mijn laatste mailtje de order genanuleerd, nu is het wachten op mijn geld
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  15. #65

    Standaard

    Nog steeds geen geld en Hifiklapper reageerd ook niet meer op mijn mailtjes. Deze week heb ik een afspraak voor rechtshulp.
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpion69
    Nog steeds geen geld en Hifiklapper reageerd ook niet meer op mijn mailtjes. Deze week heb ik een afspraak voor rechtshulp.
    Pfffffffff............... :x
    Arrivederci

  17. #67

    Standaard Niet op vakantie

    Ik kan door de Hifiklapper dit jaar niet op vakantie. Ik deed mijn bestelling, maar na twee maanden was hij nog steeds niet geleverd. Ik heb 'm toen maar geanneleerd. Nu -4 maanden verder- heb ik mijn geld nog steeds niet terug. Elke keer als ik mail krijg ik de melding "we storten het geld in de loop van volgende week op uw rekening". Elke keer dat bericht, nooit mijn geld. En dit jaar dus geen vakantie mogelijk. Ik kan er wel om janken, had ik maar nooit iets bij de Hifiklapper besteld.

    IK HEB DE SPULLEN UITEINDELIJK NA HET ANNULEREN BIJ BCC GEKOCHT. WAS NOG 50 EURO GOEDKOPER OOK. ELKE EURO KUN JE MAAR 1 KEER UITGEVEN, VANDAAR DAT IK NU THUIS ZIT.

  18. #68

    Standaard

    hifiklapper => kl*tenklapper

    Sorry, ik kon het niet laten...

    Ik volg bovenstaand relaas met belangstelling, iemand zijn geld teruggekregen?
    *** Star-trader / SafeTrader

  19. #69

    Standaard

    kan niet anders concluderen dat het een stelletje beunhazen zijn.

    ik kan begrip opbrengen voor het feit dat een levering 'iets' langer kan duren, want ze hebben goede prijzen (m'n bestelde denon receiver is zo'n 130 euro goedkoper dan in de goedkoopste winkel), maar telefonisch beweren dat het produkt op voorraad is, om dan na een directe spoedoverschrijving van mijn kant vrolijk de volgende dag te vertellen dat hij nu uitverkocht is, en me dan de komende 2 maanden aan het lijntje te houden met dezelfde lulsmoesjes van volgende week komt er een bestelling binnen, ligt aan de leverancier, blablabla, is op z'n zachts uitgedrukt een verdachte zaak.

    lijkt me gewoon dat ze wachten tot ze een x-aantal bestellingen binnen hebben, om pas daarna grootscheeps het artikel te bestellen. en intussen fijn rente trekken....

    ben inmiddels overgegaan tot het sturen van een (verplichte) aangetekende brief waarin ik de order opzeg. en dan waarschijnlijk nog zo'n 2 maanden wachten op m'n geld.
    kortom; zo'n 6 euri voor een spoedoverschrijving en nog 5 voor een aangetekende brief armer, maar weer een ervaring rijker: hifiklapper is HELEMAAL niets!!!!

    en het lef van ze om zelf op dit forum nog een gunstige draai aan de zaak te geven...pffft.

  20. #70

    Standaard

    Het is misschien handig deze verhalen ook op http://www.tweakers.net/shopsurvey te vermelden zodat een hoop mensen zien wat voor een zaak dit is

  21. #71

    Standaard Re: Niet op vakantie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ylichtenberg
    Ik kan door de Hifiklapper dit jaar niet op vakantie. Ik deed mijn bestelling, maar na twee maanden was hij nog steeds niet geleverd. Ik heb 'm toen maar geanneleerd. Nu -4 maanden verder- heb ik mijn geld nog steeds niet terug. Elke keer als ik mail krijg ik de melding "we storten het geld in de loop van volgende week op uw rekening". Elke keer dat bericht, nooit mijn geld. En dit jaar dus geen vakantie mogelijk. Ik kan er wel om janken, had ik maar nooit iets bij de Hifiklapper besteld.
    Dit kan ik dus effe niet rijmen. Als je het artikel wél geleverd had gekregen was je toch ook het geld kwijt geweest en had je het dus ook niet meer uit kunnen uitgeven voor je vakantie? Een beetje krom door de bocht dus om Hifiklapper hier de schuld van te geven, of zie ik hier iets over het hoofd?

    Neemt niet weg natuurlijk dat die Hifiklapper dit allemaal lezende een waardeloze zaak is met een nog waardelozere service! Ga zo door Hifiklapper echt super wat jullie leveren (not)! Wat mij betreft zal ik hier van me leven nooit iets bestellen, géén haar op m`n hoofd die er aan denkt!

    Ik hoop écht voor iedereen hier op een goede afloop met die kl*te firma!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  22. #72

    Standaard

    Ik heb ook geen goed woord over voor hifiklapper.

    het verhaal van ylichtenberg over het niet op vakantie kunnen kan ik best snappen.
    Stel dat hij wel alvast bij een andere firma de spullen gehaald heeft, omdat er toch snel terug betaald ging worden?
    heb je toch 2 keer de uitgaven gedaan en dan kan het best dat je niet veel meer over houdt voor de vakantie.
    HT: Horen, Zien en Beleven

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rtoonen
    Ik volg bovenstaand relaas met belangstelling, iemand zijn geld teruggekregen?
    Nee ik w8 nu al 2 maanden op mijn geld en op mijn mailtjes wordt niet eens gereageerd. Ik heb ondertussen programma's als Kassa en nog een aantal consumentenprogramma's ingelicht en ben met een advocaat om de tafel gaan zitten. Dat eist enige voorbereiding dus daar zijn we nog mee bezig.

    Ik raad trouwens iedereen aan hun ervaringen ook te melden bij kieskeurig.nl! Je kan ze bereiken op sales@kieskeurig.nl
    Rotel ra-01
    Marantz cd5400 OSE
    Philips dvd 763 SA
    Dali Ikon 6

  24. #74

    Standaard

    Ik wacht ook al meer dan twee maanden op mijn geld, na het inmiddels bekende gezeik met de levering die niet kon plaatsvinden.

    Alle mede-gedupeerden die dit op een effectieve manier willen aanpakken, kunnen mij mailen; met z'n allen aangifte doen van oplichting van oplichting is voldoende voor een strafrechterlijke vervolging van Hifiklapper, waarbij de rechter zal oordelen dan Hifiklapper onmiddelijk alle schuldeisers moet betalen.

    Mailen dus, want alleen als je dit met z'n allen doet komt het voor oplichting in aanmerking (anders zal worden gezegd dat het een incident is).

  25. #75

    Standaard Re: Niet op vakantie

    Ik heb mijn spullen uiteindelijk bij BCC gekocht. Was nog 50 euro goedkoper ook! Vervolgens dacht ik mijn geld terug te krijgen, ruim voor de zomervakantie, maar dat is niet gebeurd. En een euro kun je maar 1 keer uitgeven, vandaar dat ik nu thuis zit.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door ylichtenberg
    Ik kan door de Hifiklapper dit jaar niet op vakantie. Ik deed mijn bestelling, maar na twee maanden was hij nog steeds niet geleverd. Ik heb 'm toen maar geanneleerd. Nu -4 maanden verder- heb ik mijn geld nog steeds niet terug. Elke keer als ik mail krijg ik de melding "we storten het geld in de loop van volgende week op uw rekening". Elke keer dat bericht, nooit mijn geld. En dit jaar dus geen vakantie mogelijk. Ik kan er wel om janken, had ik maar nooit iets bij de Hifiklapper besteld.
    Dit kan ik dus effe niet rijmen. Als je het artikel wél geleverd had gekregen was je toch ook het geld kwijt geweest en had je het dus ook niet meer uit kunnen uitgeven voor je vakantie? Een beetje krom door de bocht dus om Hifiklapper hier de schuld van te geven, of zie ik hier iets over het hoofd?

    Neemt niet weg natuurlijk dat die Hifiklapper dit allemaal lezende een waardeloze zaak is met een nog waardelozere service! Ga zo door Hifiklapper echt super wat jullie leveren (not)! Wat mij betreft zal ik hier van me leven nooit iets bestellen, géén haar op m`n hoofd die er aan denkt!

    Ik hoop écht voor iedereen hier op een goede afloop met die kl*te firma!

Pagina 3 van 17 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •