De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.

Discussie: EAN code vraag

  1. #1

    Standaard EAN code vraag

    waar kan ik vinden waar deze ean code mee overeenstemt ?

    Streepjescode (EAN) : 8712155089060

    dank u !!!

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij is dat de ean code van een zak lays paprika chips!

    en als je het over dvd's hebt, kan je in dvd-profiler de ean code ingeven en zal de juiste titel naar voren moeten komen.

  3. #3

    Standaard

    huh
    hoe doe ik dat ?
    ik snap niets van die ean codes namelijk

  4. #4

    Standaard

    Dvd profiler is een programma om je dvd collectie te beheren en online te laten zien. zie o.a. mijn signature en van vele anderen.(www.dvdprofiler.com)

    in dvd profiler kan je een dvd titel toevoegen op basis van de eancode, hierin typ je de eancode 712155089060 In, en je moet volgens mij altijd het eerste cijfer, in de geval de 8 weglaten.

    herkent dvd-profiler de code dan kan hij aan je database worden toegevoegd en zal hij automatisch aangeven wat de titel is, plus plaatje en omschrijving etc...

  5. #5

    Standaard

    en er is geen andere manier om dat te doen ?

  6. #6

    Standaard

    Nee. Tenminste, er zal ongetwijfeld software bestaan waarmee je aan hand van de EAN Code kunt achterhalen om welke titel het gaat, maar DVD Profiler is gewoon een ontzettend handig programma...

  7. #7

    Standaard Re: EAN code vraag

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ldtje
    waar kan ik vinden waar deze ean code mee overeenstemt ?

    Streepjescode (EAN) : 8712155089060

    dank u !!!
    Ben je gestalkt door een dvd en die heeft dit nummer op je nummerweergave achtergelaten??? Beetje vreemde vraag namelijk... je hebt alleen een streepjescode ergens gevonden?
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  8. #8

    Standaard

    De meeste DVD's hebben 2x6 cijfers EAN en een paar 2x5 zoals je die invoert in DVD profiler.

    Dit nummer bestaat uit 13 cijfers. Het eerste cijfer ('8') moet je dan niet invullen in de profiler.

    87 is de begin EAN code voor Nederland.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  9. #9

    Standaard

    beetje erg vreemde vraag maar ging toch kijken in de dvdprofiler en hij kent hem niet. Wisten we al maar dacht toch ff proberen...

    Ik neem aan dat je toch wel weet dat als je en ean hebt waar het van is...

    Kijk al had je iets en je wilt daar het ean van weten kan ik me nog wel invinden maar zo niet

  10. #10

    Standaard

    Het volgende nummer:
    8712155000003

    is van:
    Weton-wesgram B.V.
    Alexander Bellstraat 11
    NL-3261 LX OUD BEIJERLAND
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  11. #11

    Standaard

    Hee, daar woon ik ^_^
    (en nee, niet op dat adres)
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  12. #12

    Standaard

    het zit zo
    ik kreeg "jungle book" van disney aangeboden met die ean code en nu wou ik eens kijken welke dat was en zo ...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    De meeste DVD's hebben 2x6 cijfers EAN en een paar 2x5 zoals je die invoert in DVD profiler.

    Dit nummer bestaat uit 13 cijfers. Het eerste cijfer ('8') moet je dan niet invullen in de profiler.

    87 is de begin EAN code voor Nederland.
    dit klopt het is
    (volgens mij) een eancode van een woning.

    iedere pand (woning/winkel/fabriek) heeft een EAN Code dit dient voor
    grote bedrijven (Nuon/Essent enz) voor het interne afwerking van de
    administratie bij deze bedrijven

    87 is inderdaad voor nederland
    de volgende 5 voor welke regio
    dan weer 5 voor de gegevens van de gebruikers van het betreffende pand
    en de laatste is voor wat voor soort stroom

  14. #14

    Standaard

    hoe gek
    want vandaag ging ik in een wikel ook nog kijken voor de disney alladin en ja ze hadden er nog 1, maar die zat vol krassen en de ean code die erachter op stond was heel anders dan de ean code die ik ooit zal voor alladin ... en toch was het de goede alladin van disney gek gek die ean codes

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •