Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 123 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard

    R1 of R2?

  2. #2

    Standaard

    was de regio 1 niet al uit?

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry
    R1 of R2?
    R2, maar er staat niet bij vermeld of NL ondertiteling aanwezig is.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    was de regio 1 niet al uit?

    mazzel,niels
    Op play is die nog niet te krijgen, en nog niet te pre orderen!

    De regio 2 versie staat verder nog niks bijzonders bij vermeld, behalve dat je hem al kunt bestellen voor over 5 maanden! Vind het wel een beetje overdreven maar goed!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  5. #5

    Standaard

    voor zon slechte film is dat idd wel heel erg overdreven.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  6. #6

    Standaard

    en een 2 disc versie lijkt me stug aangezien alle andere se delen 1 disc zijn maar ja je weet nooit he

  7. #7

    Standaard

    Wat ik wel erg jammer vindt is dat de rug van de DVD blijkbaar dus niet doorloopt met het OO7 logo.
    Ook de kleur is heel anders dan de andere 19, ik vind hem er echt niet tussen passen.
    Jammer heb je zo'n mooie monsterbox gekocht en heb je ruimte voor DVD nr 20, zorgen ze dat het artwerk weer niet klopt
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Wat ik wel erg jammer vindt is dat de rug van de DVD blijkbaar dus niet doorloopt met het OO7 logo.
    Ook de kleur is heel anders dan de andere 19, ik vind hem er echt niet tussen passen.
    Jammer heb je zo'n mooie monsterbox gekocht en heb je ruimte voor DVD nr 20, zorgen ze dat het artwerk weer niet klopt
    heb je helemaal gelijk in, heb de box overigens zelf niet hoor.....maar wellicht dat er ook nog een 'standaard'versie van Die Another Day komt, maar tja die wil je waarschijnlijk niet dan.

  9. #9

    Standaard

    Dom dat ze het hoesje niet angepast hebben heb nu 18 delen, The Living Daylights nog steeds niet in mij bezit ben benieuwd wanneer die weer uit komt trouwens. Maken ze voor deel 20 een compleet andere lay out lekker is dat.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ricardo Mulder
    Dom dat ze het hoesje niet angepast hebben heb nu 18 delen, The Living Daylights nog steeds niet in mij bezit ben benieuwd wanneer die weer uit komt trouwens. Maken ze voor deel 20 een compleet andere lay out lekker is dat.
    The Living Daylights komt, als het goed is, in september weer opnieuw uit. Ik weet niet of dit ook de Nederlandse release betreft, maar die zal dan ongetwijfeld 'n maandje later aankomen.
    Ik neem aan dat, zoals eerder gezegd, Die Another Day ook als 'standaard' special edition uitkomt, zodat-ie mooi in de box past.

    Vraag me af wat ze met de vólgende Bond-films gaan doen. 't Logo door laten lopen als kogel?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Wat ik wel erg jammer vindt is dat de rug van de DVD blijkbaar dus niet doorloopt met het OO7 logo.
    Ook de kleur is heel anders dan de andere 19, ik vind hem er echt niet tussen passen.
    Jammer heb je zo'n mooie monsterbox gekocht en heb je ruimte voor DVD nr 20, zorgen ze dat het artwerk weer niet klopt
    heb je helemaal gelijk in, heb de box overigens zelf niet hoor.....maar wellicht dat er ook nog een 'standaard'versie van Die Another Day komt, maar tja die wil je waarschijnlijk niet dan.
    Ja dan kan je beide versies aanschaffen, ik vind het artwork er wel mooi uitzien nu.
    Maar ja het past niet echt in de box
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    Citaat Oorspronkelijk gepost door marsie030
    Wat ik wel erg jammer vindt is dat de rug van de DVD blijkbaar dus niet doorloopt met het OO7 logo.
    Ook de kleur is heel anders dan de andere 19, ik vind hem er echt niet tussen passen.
    Jammer heb je zo'n mooie monsterbox gekocht en heb je ruimte voor DVD nr 20, zorgen ze dat het artwerk weer niet klopt
    heb je helemaal gelijk in, heb de box overigens zelf niet hoor.....maar wellicht dat er ook nog een 'standaard'versie van Die Another Day komt, maar tja die wil je waarschijnlijk niet dan.
    Ja dan kan je beide versies aanschaffen, ik vind het artwork er wel mooi uitzien nu.
    Maar ja het past niet echt in de box

    dat is dan zeker , denk dat ik gewoon voor de 'standaard' ga, zie nog wel

  13. #13

    Standaard

    Precies hetzelfde als bij de oude VHS boxsets... Ook alle delen aangeschaft met dezelfde hoesjes en toen kwam Tomorrow Never Dies met een compleet andere hoes... Balen, staat juist zo mooi in de kast

  14. #14

    Standaard

    Nou ja dan maar even wachten. Vind extra's toch niet belangrijk. (gaat me meer om de film) Heb liever een leuke set in de kast staan.

  15. #15

    Standaard

    De hoes kan je omdraaien zodat ie mooi doorloopt met de rest van de serie, heb ik ergens anders op deze pagina gelezen ( dacht op de home-page tussen de nieuwskoppen ).

    Dus wees gerust.

    Als je de rest van de serie niet hebt, is die andere hoes wel mooier trouwens vind ik.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door etterletter
    De hoes kan je omdraaien zodat ie mooi doorloopt met de rest van de serie, heb ik ergens anders op deze pagina gelezen ( dacht op de home-page tussen de nieuwskoppen ).

    Dus wees gerust.
    De play.com versie? daar had ik het namelijk over.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  17. #17

    Standaard

    Dat weet ik niet , ik denk dat het artikel gewoon over ne NL release gaat.

  18. #18
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Dit zal gewoon het geval zijn met elke release in eender welk land ... aangezien de covers overal ter wereld identiek waren van layout en dus enkel de taal verschillend was ...

  19. #19

    Standaard

    De Benelux en Engeland krijgen alle bij de zelfde versie.
    met een verschil van de vertaling van de cover en het 13 jaar en ouder logo. (de Engelsen hebben meestal 13 jaar en ouder bij Bond films)

    Zo word Regio 4 gelijk aan Regio 1 en die kan je niet omdraaien en bevat niet de doco "from script to screen" deze is apart gemaakt voor alleen Regio 2.

    Meer inofrmatie over de Regio 2 en 4 uitgaven.

    http://www.jamesbond.com/dvd-vhs/dad/us/

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Schrijver
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Loef
    Die another day SE is nu bij de FRS opeens 37 euro!!! Wat een lijers...
    Nu weer 34,99 (niet dat dat niet duur is...).
    Nu weer 36,99
    Vanessa's facelift blijkt opeens toch duurder uit te vallen.. dus Breukhoven denkt ook: laten we de consumenten maar naaien om het voorhoofd van mijn vrouw nog verder achter d'r oren te trekken....

  21. #21
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Loef
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Schrijver
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Loef
    Die another day SE is nu bij de FRS opeens 37 euro!!! Wat een lijers...
    Nu weer 34,99 (niet dat dat niet duur is...).
    Nu weer 36,99
    Vanessa's facelift blijkt opeens toch duurder uit te vallen.. dus Breukhoven denkt ook: laten we de consumenten maar naaien om het voorhoofd van mijn vrouw nog verder achter d'r oren te trekken....
    Wat voor gelul is me dit nu ?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Loef
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Schrijver
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Loef
    Die another day SE is nu bij de FRS opeens 37 euro!!! Wat een lijers...
    Nu weer 34,99 (niet dat dat niet duur is...).
    Nu weer 36,99
    Vanessa's facelift blijkt opeens toch duurder uit te vallen.. dus Breukhoven denkt ook: laten we de consumenten maar naaien om het voorhoofd van mijn vrouw nog verder achter d'r oren te trekken....
    Wat voor gelul is me dit nu ?
    Vanessa blijkt redelijk veel invloed op Mr Breukhoven te hebben, Hans :wink:
    in het verleden is er al eens een prijzenoorlog uitgebroken omdat Vanessa zich beledigd voelde door een andere winkelketen
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door don-chris
    Mensen, ik heb zo het idee dat ik de goedkoopste heb gevonden: www.dvdconcurent.nl ......22,95 + 2,50 verzendkosten, dus 25,45.
    Toch een stuk goedkoper dan zaken als de FRS (die toch wel bekend staat als 1 v/d goedkoopste). Aangezien ik geen superstunt van Mediamarkt Arena verwacht die onder deze prijs ligt heb ik em al besteld.
    Voor de liefhebbers zou ik zeggen: "grijp je kans!""
    juist ... i rest my case

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Schrijver
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Loef
    Die another day SE is nu bij de FRS opeens 37 euro!!! Wat een lijers...
    Nu weer 34,99 (niet dat dat niet duur is...).
    Nu weer 36,99
    He lache met die gasten van frs.nl Op de homepage van frs.nl staat (vandaag). Reserveer nu:
    Lord Of the Rings: The Two Towers €27,99
    Die Another Day €29,99

    En als je naar de pagina van DAD gaat blijkt het (toch) €36,99 te zijn.
    Faceliften zijn zeker gevoelig voor dagprijzen oid.
    Kijk wel wat DAD gaat kosten bij MM Arena (en anders wordt het Play).

  25. #25

    Standaard

    vraag me toch af of iedereen wel duidelijk de berichten leest, bij dvd concurrent is ie nog steeds het goedkoopst.

    mvg. Tim.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •