Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 123 van 123 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Keyser Soze
    Er lagen er vandaag in ieder geval nog erg veel. Enkele honderden schat ik, in zo'n grote stelling aan de wand naast het plasma scherm waarop DAD ook vertoond wordt.

    Het is wel zo dat ik vanmiddag bijna iedereen met 1 of 2 exemplaren (max 2 per klant) naar buiten zag lopen, dus dat kan snel gaan...

    Ik had zelf ook niet verwacht dat MM Arena 'm voor € 16,- zou aanbieden. Meestal liggen ze qua prijs boven de ander MM vestigingen.

    Wie weet zijn ze hun leven aan het beteren :wink:
    Zal ongetwijfeld komen door hun eigen prijsgarantie (MM Almere)

  2. #102

    Standaard

    Zojuist even langs de ArenA geweest, en inderdaad: € 16,-. Verbaasde me inderdaad ook, maar goed, maakt de aanbieding alleen maar mooier En anders was Almere met € 16,- ook nog te doen geweest. Maar die gaat pas morgen open

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Heb hem net bij Vend Kalverstraat gekocht voor € 14,00 + 1099 Airmiles ipv € 17,00 + 1299 Airmiles
    De prijs zonder airmiles is nu € 24,99 ipv € 29,99

    In V&D Gouda zei het kassameisje dat de Air Miles-actie afgeblazen was omdat het de eerste dag van verkoop was (wat mij niet echt een geldige reden lijkt maar dat terzijde) en dat ze al heel veel mensen had moeten teleurstellen. Erg raar, zeker als je ziet dat anderen de DVD wel meekregen voor € 14,99 + 1099 Air miles.

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Loef
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Heb hem net bij Vend Kalverstraat gekocht voor € 14,00 + 1099 Airmiles ipv € 17,00 + 1299 Airmiles
    De prijs zonder airmiles is nu € 24,99 ipv € 29,99

    In V&D Gouda zei het kassameisje dat de Air Miles-actie afgeblazen was omdat het de eerste dag van verkoop was (wat mij niet echt een geldige reden lijkt maar dat terzijde) en dat ze al heel veel mensen had moeten teleurstellen. Erg raar, zeker als je ziet dat anderen de DVD wel meekregen voor € 14,99 + 1099 Air miles.
    Alle V&D's zijn toch hetzelfde, had je moeten vragen of ze even wilde nakijken of het echt zo was d.m.v. scannen of iets dergelijks....

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PJ van der Holst
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Loef
    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Heb hem net bij Vend Kalverstraat gekocht voor € 14,00 + 1099 Airmiles ipv € 17,00 + 1299 Airmiles
    De prijs zonder airmiles is nu € 24,99 ipv € 29,99

    In V&D Gouda zei het kassameisje dat de Air Miles-actie afgeblazen was omdat het de eerste dag van verkoop was (wat mij niet echt een geldige reden lijkt maar dat terzijde) en dat ze al heel veel mensen had moeten teleurstellen. Erg raar, zeker als je ziet dat anderen de DVD wel meekregen voor € 14,99 + 1099 Air miles.
    Alle V&D's zijn toch hetzelfde, had je moeten vragen of ze even wilde nakijken of het echt zo was d.m.v. scannen of iets dergelijks....
    Ik denk dat morgen nog even langs ga bij de V&D...

  6. #106

    Standaard

    ik heb hem vanmiddag bij de frs gehaald met 10% korting cjp pas kwam die uit op 23,39 dus ook nie verkeerd voor een nieuwe dvd waarom is er bij ons in de buurt geen mediamarkt :x
    tom

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The force is strong
    waarom is er bij ons in de buurt geen mediamarkt :x
    tom
    Tja, wat is dichtbij? Ik woon ook niet echt vlakbij A'dam (kilometer of 30 denk ik). Maar voor zo'n prijs wip ik wel even langs

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ricardo Mulder
    Vandaag net opgehaald hier in Groningen MM 19.99 euro's helaas dus geen 16,00 euro hier
    Vreemd, ik dacht gehoord te hebben dat de MM in Groningen ook zou gaan stunten.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ricardo Mulder
    Vandaag net opgehaald hier in Groningen MM 19.99 euro's helaas dus geen 16,00 euro hier
    Voor de liefhebbers van Bond hier een leuke pagina van bond modelauto's ben namelijk ook modelauto's verzamelaar http://members.lycos.nl/ricardomulder/bond.htm
    off topic: idd wel een coole site van je ricardo....

  10. #110

    Standaard

    dat was dus de grote stunt in Groningen staat in alle lokale kranten nou ja beter dan 24 euro ben weer blij en het is een goed film

  11. #111

    Standaard

    Laat de MM Alkmaar maar snel komen, kunnen we hier ook genieten van stuntprijzen......

    Maar helaas, 2004 pas.....

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PJ van der Holst
    Laat de MM Alkmaar maar snel komen, kunnen we hier ook genieten van stuntprijzen......

    Maar helaas, 2004 pas.....
    Same here: MM Utrecht!

    Hoog Catherijne wordt het Walhalla van de DVD-liefhebbers:

    2X FRS, 1X MM, 1X Bart S. 1X V&D 1X Blokker

    Nu nog een Makro en we zijn compleet!

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arvid
    Citaat Oorspronkelijk gepost door PJ van der Holst
    Laat de MM Alkmaar maar snel komen, kunnen we hier ook genieten van stuntprijzen......

    Maar helaas, 2004 pas.....
    Same here: MM Utrecht!

    Hoog Catherijne wordt het Walhalla van de DVD-liefhebbers:

    2X FRS, 1X MM, 1X Bart S. 1X V&D 1X Blokker

    Nu nog een Makro en we zijn compleet!
    MM Utrecht komt als het goed is in Juni/Juli. Lees verder maar bij aanbiedingen de V&D thread.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  14. #114

    Standaard

    Volgens de berichten is er over anderhalf jaar ongeveer ook een MM in Zoetermeer!!!!

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jvanhens
    Die another day is nu the koop bij de mediamarkt voor 17 euro.
    Ja leuk, maar WELKE mediamarkt???

  16. #116

    Standaard

    dit wil je niet geloven....ik naar mm almere (was in de buurt dus ik denk ach ja) kom ik zaterdagmiddag.....geen DAD meer te bekennen. Nergens staat een bord dat ze zijn uitverkocht, iedereen op de dvd afdeling liep te zoeken, je hoorde tientallen mensen vloeken....

    Ik stap op een verkoper af die 4 gangpaden verder loopt en vraag of ze uitverkocht zijn, hij: "helaas meneer, totaal uitverkocht, maar u heeft geluk!" ik: "he?" Hij: "ik vind er net nog 1 hier...." RULE! dus toch de moeite waard geweest. Op weg naar de kassa wel 15 mensen die aan me vroegen waar ie lag....(niet meer dus...) <GRIN>

    MM rules...

  17. #117
    deSnurf
    Guest

    Standaard

    Maar het kan nog goedkoper!!!

    bij de Makro: 10,71 Euro incl BTW!

    www.makro.nl -> folder -> allemaal nullen invullen als nummer -> dvd's
    et voila!

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deSnurf
    Maar het kan nog goedkoper!!!

    bij de Makro: 10,71 Euro incl BTW!

    www.makro.nl -> folder -> allemaal nullen invullen als nummer -> dvd's
    et voila!
    Volgens mij is dat de video :wink: Maar het is nog vroeg
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  19. #119
    deSnurf
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door deSnurf
    Maar het kan nog goedkoper!!!

    bij de Makro: 10,71 Euro incl BTW!

    www.makro.nl -> folder -> allemaal nullen invullen als nummer -> dvd's
    et voila!
    Volgens mij is dat de video :wink: Maar het is nog vroeg

    helemaal gelijk, ik schrok al dat ik 5 Euro teveel had uitgegeven bij de mediamarkt!!! hehehe

  20. #120

    Standaard

    Ik vind het raar dat prijzen per MediaMarkt verschillen. Nou ben ik benieuwd hoeveel het nou bij MM Amsterdam kost...17 euro lijkt me?
    \ /
    \ /
    \ /
    \/

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rocketjohnnie
    Ik vind het raar dat prijzen per MediaMarkt verschillen. Nou ben ik benieuwd hoeveel het nou bij MM Amsterdam kost...17 euro lijkt me?
    Dat is niet met zekerheid te zeggen. Aangezien MM Arena vaak het duurste van allemaal is, zal hij waarschijnlijk duurder zijn. Ga maar uit van €20, dan valt het misschien nog mee. :wink:
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  22. #122

    Standaard

    weet iemand hoe ik goedkoop in het bezit kan komen van de hele reeks "James Bond" films.

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kuiper
    weet iemand hoe ik goedkoop in het bezit kan komen van de hele reeks "James Bond" films.
    Tadaa! Maak de volgende keer even gebruik van de zoekfunctie, dan kom je ook een heel eind.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •