Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 123 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    vraag me toch af of iedereen wel duidelijk de berichten leest, bij dvd concurrent is ie nog steeds het goedkoopst.

    mvg. Tim.
    Inderdaad, en daar heb ik hem dus ook maar alvast besteld. Samen met wat andere titels, om de verzendkosten te drukken. :wink:
    Mijn DVD's
    StarTrader

  2. #27

    Standaard

    Ik hoop dat albert heijn met een leuke airmiles aanbieding komt (net als Signs en Road to perdition).
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  3. #28

    Standaard

    Ik wacht wel op de MM prijs!
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  4. #29

    Standaard

    Ik ben niet echt vertrouwen in de MM, vooral niet MM Arena. De laatste tijd zijn er nog maar weinig interresante acties en voor die ene euro die goedkoper bent ben je er minstens een paar kwijt aan benzinekosten.
    Mediamarkt heeft een laagste prijs garantie, maar aangezien hij bij de FRS minimaal 29,99 euro is (of 36,99....beetje vage zooi daarzo) is dat ook niet echt een motivatie om te gaan stunten voor de MM.
    The Greatest Trick The Devil Ever Pulled Was Making The World Believe He Doesn´t Exist

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...lias=don-chris

  5. #30

    Standaard

    ...just wait and see...
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  6. #31

    Standaard

    weet iemand of hij al echt bij blokker te koop is? want het klinkt nogal ongeloofwaardig....

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bartjuh
    weet iemand of hij al echt bij blokker te koop is? want het klinkt nogal ongeloofwaardig....
    Bij ons Dordrecht nog niet, ben gisteren nog bij de Blokker geweest. Of het moet al uitverkocht zijn
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Loef
    DAD is inmiddels toch weer 29,99 bij de FRS... besluiteloos mannetje die Hans v. B....
    Vanessa kreeg dus toch die 10% korting weer op behandelingen.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bartjuh
    weet iemand of hij al echt bij blokker te koop is? want het klinkt nogal ongeloofwaardig....
    Bij ons Dordrecht nog niet, ben gisteren nog bij de Blokker geweest. Of het moet al uitverkocht zijn
    Ja ik kan dr gewoon niet bij dat ie 25 april al te koop was bij blokker.. Maar ik ga vandaag ff kijken en ik zal het hier posten.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter_P
    Die Another Day S.E. net gekocht voor 16,99 euro bij MM-Rijswijk
    en er liggen er genoeg "Stapels".
    dan heb jij mazzel gehad bel ik net naar Rijswijk, hebben ze het weer uit de winkel gehaald Nu gaan ze het gewoon vanaf 6 Mei verkopen wel voor de prijs van 16.99 Euro
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  11. #36

    Standaard

    Weet iemand iets over MM groningen????

  12. #37

    Standaard

    dan heb jij mazzel gehad bel ik net naar Rijswijk, hebben ze het weer uit de winkel gehaald Nu gaan ze het gewoon vanaf 6 Mei verkopen wel voor de prijs van 16.99 Euro
    Dat heb ik dan zeker

    Maar waarom eerst stapels neerleggen dan ze weg halen om ze pas 6 mei er weer neer te leggen.
    MM leuke aanbiedingen maar je krijgt geen hoogte van ze.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter_P
    dan heb jij mazzel gehad bel ik net naar Rijswijk, hebben ze het weer uit de winkel gehaald Nu gaan ze het gewoon vanaf 6 Mei verkopen wel voor de prijs van 16.99 Euro
    Dat heb ik dan zeker

    Maar waarom eerst stapels neerleggen dan ze weg halen om ze pas 6 mei er weer neer te leggen.
    MM leuke aanbiedingen maar je krijgt geen hoogte van ze.
    Is zker vreemd. Ik las jouw bericht. En heb ze gelijk gebeld, omdat ik niet in Rijswijk woont. De verkoper zei dat het foutje was dat ze al verkocht werden en hebben het toen uit de winkel gehaald. Ik heb wel een paar daagjes geduld, voor zo'n mooie prijs
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  14. #39

    Standaard

    Ok nu word het helemaal vreemd! Ik bel naar MM Groningen en vraag aan de verkoper of ze Die Another Day al hebben liggen. En hij wil niet zeggen of ze m al verkopen of niet dan moet ik zelf maar komen kijken!!!

    Ik vind dit toch echt belachelijk! :x

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door beuker
    en jahoor hans is in een goede bui free record shop biedt dad nu voor €25,95 als we ff wachten krijgen we de film daar gratis
    Das geinig Ik had nog een paar uur geleden gekeken. Toen was die €29,95. Dit is ook een DVD waar gestunt gaat worden (denk ik).

  16. #41

    Standaard

    Ik wilde hem eigelijk bij Play gaan bestellen, maar ik denk dat ik nog maar een paar dagen wacht. Want ik denk dat de prijs nog wel flink zal zakken de komende dagen!!!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bartjuh
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bartjuh
    weet iemand of hij al echt bij blokker te koop is? want het klinkt nogal ongeloofwaardig....
    Bij ons Dordrecht nog niet, ben gisteren nog bij de Blokker geweest. Of het moet al uitverkocht zijn
    Ja ik kan dr gewoon niet bij dat ie 25 april al te koop was bij blokker.. Maar ik ga vandaag ff kijken en ik zal het hier posten.
    Ik heb hem sinds de 28ste en ja van Blokker (aangezien mijn tante daar werkt komt het mij vaak mooi uit om een DVDtje te bemachtigen voor een daadwerkelijke release datum, had ook Star Wars Episode II ruim voor de release datum in mijn bezit)

    Heb zelfs wat plaatjes gemaakt van de DVD in dit topic:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...r=asc&start=35
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door beuker
    en jahoor hans is in een goede bui free record shop biedt dad nu voor €25,95 als we ff wachten krijgen we de film daar gratis
    Das geinig Ik had nog een paar uur geleden gekeken. Toen was die €29,95. Dit is ook een DVD waar gestunt gaat worden (denk ik).
    Laten we het hopen dat ze net zo gaan stunten als bij Hp 2,€ 17,99 zou niet slecht zijn.
    Hp 2 bleef eerst ook lang steken op € 24,99 voor dat het € 22,99 werd en zelfs op de 17de april naar € 17,99 sprong.
    Hij blijft nu op zo'n een euro duurder steken dan € 24,99,dus meschien moeten we € 18,99 neer leggen en daarna € 23,99.

    Gewoon ff geduld tot dinsdag/woensdag...

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door beuker
    en jahoor hans is in een goede bui free record shop biedt dad nu voor €25,95 als we ff wachten krijgen we de film daar gratis
    Das geinig Ik had nog een paar uur geleden gekeken. Toen was die €29,95. Dit is ook een DVD waar gestunt gaat worden (denk ik).
    Laten we het hopen dat ze net zo gaan stunten als bij Hp 2,€ 17,99 zou niet slecht zijn.
    Hp 2 bleef eerst ook lang steken op € 24,99 voor dat het € 22,99 werd en zelfs op de 17de april naar € 17,99 sprong.
    Hij blijft nu op zo'n een euro duurder steken dan € 24,99,dus meschien moeten we € 18,99 neer leggen en daarna € 23,99.

    Gewoon ff geduld tot dinsdag/woensdag...
    17 a 18 euro zou ik een mooie prijs vinden, zeker mooi genoeg om hem te kopen.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spikey

    Vanaf vandaag al te koop bij MM RIJSWIJK (bij de info balie)
    voor de prijs van EUR 16,99

    gelijk meegenomen natuurlijk ! !
    Bericht verplaatst uit een nieuw gestart topic.

  21. #46

    Standaard

    Ik was op 25 april bij de blokker. Er stond bij dvd van de maand. Tevens hadden zij ook The big fat greek weding al. Toen ik bij de kassa was heb ik tegen haar gezet dat de release datum 6 mei was. toen ik dat vertelde belde ze maar naar een andere werknemer. Die zei dat het wel oke was.

    Dit was de blokker in Drachten.

  22. #47

    Standaard

    Als er iemand naar die MM moet en er eentje wil meebrengen (voor de verloofde hè)... dan hoor ik het graag! 8)

  23. #48

    Standaard

    <knip>
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  24. #49

    Standaard

    was net naar de mm in rijswijk in rijswijk geweest en ze hadden hem idd verstopt in de info balie thnx voor de tip

    en dat voor 16,99 ben ik blij dat ik hem niet besteld had bij dvdconcurent

  25. #50

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •