Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 123 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Zojuist MM Rijswijk gebeld: "een aantal Parttimers heeft een vergissing gemaakt: ze zijn te vroeg verkocht...."

    Ook na enig aandringen: je hoeft er in ieder geval vandaag niet naar toe....
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Zojuist MM Rijswijk gebeld: "een aantal Parttimers heeft een vergissing gemaakt: ze zijn te vroeg verkocht...."

    Ook na enig aandringen: je hoeft er in ieder geval vandaag niet naar toe....
    Hetzelfde hebben ze net ook tegen mij verteld Ronald. Gisteren een vergissing gemaakt en vandaag weer :wink: De enigste troost is dat de film vanaf woensdag voor 16.99 Euro wordt verkocht, dus dat maakt een heel hoop goed
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door beuker
    edit

    en dat voor 16,99 ben ik blij dat ik hem niet besteld had bij dvdconcurent
    Ik denk dat dat het beste, gewoon afwachten met (top)titels. Is nu al meerdere malen aangetoond, dat MM behoorlijk stunt met bepaalde titels op de dag van de release. Het enigste voordeel van preorderen is misschien dat je een bepaalde titel wat eerder in huis heb, maar daar staat dan wel een prijskaartje tegenover. Ik denk dat a.s woensdag niet alleen Rijswijk de film voor 16.99 aanbiedt, maar ook Rotterdam en Den-Haag
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Zojuist MM Rijswijk gebeld: "een aantal Parttimers heeft een vergissing gemaakt: ze zijn te vroeg verkocht...."

    Ook na enig aandringen: je hoeft er in ieder geval vandaag niet naar toe....
    Hetzelfde hebben ze net ook tegen mij verteld Ronald. Gisteren een vergissing gemaakt en vandaag weer :wink: De enigste troost is dat de film vanaf woensdag voor 16.99 Euro wordt verkocht, dus dat maakt een heel hoop goed
    Ik kom net uit MM Rijswijk en heb er eentje meekregen voor €16.99
    Ligt achter de infobalie en ik heb het gevraagd aan een van de jongere medewerkers. :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Zojuist MM Rijswijk gebeld: "een aantal Parttimers heeft een vergissing gemaakt: ze zijn te vroeg verkocht...."

    Ook na enig aandringen: je hoeft er in ieder geval vandaag niet naar toe....
    Hetzelfde hebben ze net ook tegen mij verteld Ronald. Gisteren een vergissing gemaakt en vandaag weer :wink: De enigste troost is dat de film vanaf woensdag voor 16.99 Euro wordt verkocht, dus dat maakt een heel hoop goed
    Ik kom net uit MM Rijswijk en heb er eentje meekregen voor €16.99
    Ligt achter de infobalie en ik heb het gevraagd aan een van de jongere medewerkers. :wink:
    Als het zo doorgaat hebben ze woensdag niks meer :wink:
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Ook na enig aandringen: je hoeft er in ieder geval vandaag niet naar toe....
    Blijkbaar is dat nog niet doorgedrongen tot iedere medewerker
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #57

    Standaard

    je moet echt vragen bij de dvd info balie daar staat een aziatische jongen die gaf hem aan mij ook mee veel succes
    denk dat als je belt ze nee zeggen omdat ze je dan niet vertrouwen

    gaat hier dus om de mm in rijswijk

  8. #58

    Standaard

    Ik was rond de klok van 13.00 uur bij de MM Rijswijk Op het grote scherm stond de film aan. Dus ik naar die luisterbalie. (ik wist natuurlijk al dat ze 'm verkochten)

    Ik zeg "Die Bond film, waar ligt die in de winkel ? "

    En toen pakte die gozer achter die balie die film en kon ik 'm meenemen. Inderdaad voor € 16,99

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door beuker
    je moet echt vragen bij de dvd info balie daar staat een aziatische jongen die gaf hem aan mij ook mee veel succes
    Daar kreeg ik hem dus ook van mee
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #60

    Standaard

    Net bij twee blokkers geweest, en gevraagd naar 'Die Another Day', maar met een gespannen gezicht kwamen de dames uit het magazijn, met de medeling dat 007 volgende week werd verkocht.
    Bij doorvragen werd duidelijk dat ze bang zijn voor boetes
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  11. #61

    Standaard Re: blokker en MM groningen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suave
    Bij MM Groningen komt ie pas binnen over 1-2 dagen. Prijs is geheim. Ze willen er "MEGA mee gaan stunten" aldus MM Groningen.
    zal ook wel 16,99 zijn das een super prijs voor een nieuwe dubbel dvd

  12. #62
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Geldt die 16,99 ook voor MM arena?

  13. #63

    Standaard Re: blokker en MM groningen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door beuker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door suave
    Bij MM Groningen komt ie pas binnen over 1-2 dagen. Prijs is geheim. Ze willen er "MEGA mee gaan stunten" aldus MM Groningen.
    zal ook wel 16,99 zijn das een super prijs voor een nieuwe dubbel dvd
    dat vroeg ik de goede man, echter hij zei dat het geen 16,99 zou zijn....

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Weber
    Geldt die 16,99 ook voor MM arena?
    Ben ik ook benieuwd naar. Ik bewtijfel het.

  15. #65

    Standaard

    Ahum ik heb vanmiddag in Rijswijk zelfs 2 exemplaren van Die Another Day mee gekregen voor €16,99 per stuk. Eén voor mij en één voor een goede vriend.
    Maar ja ik ben er ook bijna kind aan huis
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  16. #66

    Standaard

    MM Groningen zal hem wel tegen 18 a 19 euro aanbieden denk ik net als Harry Potter. Gister nog geen DAD gezien in Groningen . We zullen zien

  17. #67

    Standaard

    Mijn vraag of iemand hem voor me wil kopen blijft... (Tim verjaart nl volgende zondag en dat hij een MP3 speler krijgt weet hij al, maar dit zou een verrassing zijn :wink: )

    Dus PM me gerust

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ricardo Mulder
    MM Groningen zal hem wel tegen 18 a 19 euro aanbieden denk ik net als Harry Potter. Gister nog geen DAD gezien in Groningen . We zullen zien
    ja denk ik ook, weet iemand of de MAKRO of Lukas (in groningen) nog gaan stunten??

  19. #69

    Standaard

    MM Groningen heeft ze vast al wel binnen.. vandaag is het koopzondag in Groningen en ze doen Die Another Day dan vast al wel te koop. Tenminste zo'n voorgevoel heb ik. Ik ga vandaag zeker ff kijken en als ie dr wel ligt post ik dit met de prijs.

  20. #70

    Standaard

    Hoop dat je het nog voor sluitingstijd kunt posten dan kan ik er ook een ophalen Als de prijs er na is uiteraard. Ben benieuwd.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ricardo Mulder
    Hoop dat je het nog voor sluitingstijd kunt posten dan kan ik er ook een ophalen Als de prijs er na is uiteraard. Ben benieuwd.
    dat geldt ook voor mij!!

  22. #72

    Standaard

    Nou ik was bij de MM Groningen en ik heb ze niet in de verkoop zien liggen.. maar er lagen bij de balie wel een stapeltje met DVD's waarvan ik bijna zeker weet, dat dat de dvd's waren van Die Another Day. En ze waren er prijsstickertjes aan het opplakken. Toen ik vroeg naar de prijs kreeg ook ik te horen dat het een speciale stuntprijs zou worden. En toen ik vroeg of die lager zou zijn dan de 16,99 van MM Rijswijk kreeg ik als antwoord ja.. dus maybe ook 14 euro voor Die Another Day?????

  23. #73

    Standaard

    hoop dat het gaat gebeuren 14 euro's zal heel erg leuk zijn voor de nieuwe DAD film zal woensdag zekers even gaan kijken als die uitkomt. Vlak voor openingstijd als dat gaat lukken

  24. #74

    Standaard

    Weet iemand of ie al te koop is bij de MediaMarkt Rotterdam Centrum en zoja voor hoeveel????

    Bedankt!!

  25. #75

    Standaard

    Ik heb een paar dagen geleden een mailtje gestuurd naar de Frs over de prijs:

    Met de Harry Potter dvd hebben julie de eerste drie dagen een flinke stunt gemaakt zijn julie dat ook van plan met de Die Another Day Se dvd. Ik heb op diverse winkels op internet en in gewone winkels gezien dat de prijs flink onder julie gaat liggen. Zo vragen julie € 25,99 en de diverse media markten gaan € 16,99 vragen dat is een verschil van maar liefst € 9,00 die julie duurder zijn. Andere winkels zoals Blokker gaan € 2 tot € 3 onder julie prijs liggen.

    Hun reactie:

    Hallo M,

    Onze prijs maken we bekend op de dag van release. Verder geldt het volgende:

    Let op! Dit product is nog niet gereleased maar je kan het nu wel al bestellen! Wij zorgen ervoor dat het product op de dag van de release op je deurmat ligt.
    De prijs voor deze Pre-Order geldt alleen voor bestellingen via internet en niet in onze winkels. Bovendien is deze prijs niet geldig in combinatie met andere kortingen.
    Als de prijs, inclusief eventuele speciale kortingen, aan de kassa in onze winkels op de releasedatum lager is dan deze Pre-Order prijs ontvang je een digitale tegoedbon t.w.v. het verschil.
    Pre-Orders kunnen helaas niet afgehaald worden in onze winkels maar worden rechtstreeks aan je verzonden.
    De releasedatum is onder voorbehoud en kan buiten onze invloed wijzigen. We zullen op de site altijd de laatst bekende datum tonen. Bedankt voor je begrip.

    Vragen of opmerkingen? Op onze site kun je voortaan via de “CONTACT” button bovenaan de site via e-mail contact met ons opnemen.

    Graag willen we je wel verzoeken eerst even te kijken bij de meestgestelde vragen en de helppagina’s voor een mogelijk antwoord op je vraag. De meeste antwoorden kun je daar direct terugvinden zonder dat je op een antwoord van ons hoeft te wachten. Lekker snel dus!

    Met vriendelijke groet,

    FREE RECORD SHOP


    Een andwoord van niks dus.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •