De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pricewatch Losse doosjes

    Graag in deze thread wat prijzen voor losse DVD-doosjes. Bij mij is er regelmatig eentje stuk en ik ben benieuwd waar ik het beste vervanging kan kopen...

  2. #2

    Standaard Re: Losse doosjes

    Aftrap:

    €1,99 voor een 2DVD doosje bij www.dvdzone2.com (excl. verzendkosten)

  3. #3

    Standaard

    Bij opussupplies (www.opus.nl) voor dubbelbox 5-pack betaal je 1,62 excl. verzendkosten. Verder hebben ze nog heel veel varianten.
    StarTrader +41 BronzeTrader +15 DVDcollectie
    - what we do in life echoes in eternity -

  4. #4

    Standaard

    Misschien dat iemand me ook kan vertellen waar ik cd-single doosjes kan halen.
    Dus niet de slimline doosjes waar cd-r's in verkocht worden, zoals die van lifetec, maar waar die ouderwetste cd-singles en het hoesje inpassen.

  5. #5

    Standaard

    Mycom per single-dvddoosje 50 eurocent

  6. #6

    Standaard

    bij de office center 9,00 voor tien stuks doorzichtig
    pc dumpdag 15,00 voor 100 stuks doorzichtig

  7. #7

    Standaard

    Me broer had hem laatst van €0,20. Heb hem gezien. Zag er gewoon goed uit. Normale doosjes.

  8. #8

    Standaard

    Was trouwens in schiedam. Weet de naam niet. Als er iemand echt geinteresseerd is dan kan die me altijd een pm sturen. dan ga ik er ff achteraan welke het was.

  9. #9

    Standaard

    www.opus.nl is een hele goede zaak in dat soort spullen heb er al vaak wat besteld
    [Mijn DVD Collectie]
    [3-Star Trader] & [Silver Trader]

  10. #10

    Standaard

    MM r'dam centrum heeft ze voor 5,49 per 5? liggen.

    zag alleen de prijs niet direct de hoeveelheid lege hoesjes.

  11. #11

    Standaard

    Bij CD Freaks
    100 doosjes voor 20€

    http://shop.cdfreaks.com/index/2/2/0/17
    Where you gonna go, where you gonna run, where you gonna hide?
    Nowhere... 'cause there's no one... like you... left.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WorkForce
    Mycom per single-dvddoosje 50 eurocent
    Ik weet niet of je de computer shop MyCom bedoelt, maar die wisten nergens wat van af... Ben er afgelopen zaterdag geweest. De DVD+R's waren wel redelijk goedkoop moet ik zeggen...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    MM r'dam centrum heeft ze voor 5,49 per 5? liggen.

    zag alleen de prijs niet direct de hoeveelheid lege hoesjes.
    Per 5 klopt idd
    Heeft er trouwens weleens iemand bij CDfreaks besteld? Vind die 100 voor 20 wel aantrekkelijk.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  14. #14

    Standaard

    Lol, ff een oud topic uit de sloot vissen.

    Ik ben op zoek naar dvd hoesjes voor 2dvd's, waar een klaptray in zit. Meestal bestel ik lege dvd boxen bij opus (de premium 1dvd boxen zijn daar van goede kwaliteit), maar ze verkopen daar alleen 2dvd boxen zonder klaptray.

    Weet iemand waar ik ze wel kan krijgen? Ik heb een aantal boxen die aan vervanging toe zijn.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  15. #15

    Standaard

    Iemand een goede tip?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  16. #16

    Standaard

    Bedoel je die doodjes met zo´n los dingetje erin waar precies een dvd inpast? Die je in de rug moet klikken zeg maar?
    Als je wat eerder was geweest :P
    Ik vind die dingen superirritant en lelijk, en heb ze ook allemaal omgewisseld voor doosjes waar je gewoon aan beide kanten een dvd kan stoppen.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Thanks!
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •