De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Ik heb Kuzco!!!!!!

  1. #1

    Standaard Ik heb Kuzco!!!!!!

    Jaaaaa, eindelijk heb ik hem!!! Na de film 5 keer in de bioscoop gezien te hebben kan ik hem nu eindelijk thuis kijken!!!

    De DVD begint weer met die vreselijke trailers, maar voor de rest is hij erg mooi! Het beeld is erg goed (maar net niet zo goed als Tarzan of Fantasia 2000), leuke extra's (sjieke verwijderde scene) en leuke menu's. Bovendien is het hoesje mooi en is de chapterindex weer een mini boekje met mooie plaatjes, in plaats van het voddeltje papier van de 4 releases voor Sneeuwwitje. Ze hebben dus van hun fouten geleerd, nu nog die verschrikkelijke trailers weg en het is helemaal perfect!!!

    Het enige wat ik nog kan zeggen is: BOOM BABY

  2. #2

    Standaard Re: Ik heb Kuzco!!!!!!

    Ik neem dus aan dat je de NL versie hebt, want alle Amerikaanse Disney´s die ik heb die hebben geen trailers aan het begin, alleen in het menu.
    Maar Buena Vista Europa zal het wel weer beter weten.

    Ik zit er aan te denken om de Amerikaanse S.E. DVD van The Emperor´s New Groove (ik krijg dat Keizer Kuzco nog steeds niet uit mijn strot) te kopen. Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij de film? Want ik ken hem eerlijk gezegd niet.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door (Disney)Tom Houben
    De DVD begint weer met die vreselijke trailers, maar voor de rest is hij erg mooi!

  3. #3

    Standaard Re: Re: Ik heb Kuzco!!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij de film? Want ik ken hem eerlijk gezegd niet.
    Het is een supermelige film over een arrogante keizer die door Yzma in een lama wordt veranderd. Kronk is haar hulpje en die is zooo ontzettend dom, dat is echt geweldig.
    Het is een film met erg veel droge humor (zoiets als the naked gun). Het is echt een aanrader!!!

  4. #4

    Standaard

    Ik heb hem inmiddels al 3 maanden... in de special edition versie, die volgens mij weer niet in Nederland uitkomt.

    Vind de film absoluut leuk... zeker het extra commentaar vanuit de hoofdpersoon.. helemaal anders, maar wel Disney...

    Kan niet wachten tot atlantis in januari mijn kant komt opzeilen..

    Groet Bjorn

  5. #5

    Standaard Disney

    Disney gaat een speciale box uitbrengen, voor meer info kijk op www.dvd-palace.de

  6. #6

    Standaard Re: Disney

    Citaat Oorspronkelijk gepost door paul knieriem
    Disney gaat een speciale box uitbrengen, voor meer info kijk op www.dvd-palace.de
    WOW!!! Taran en de Toverketel, The Adventures of Ichabod and Mr. Toad, de 3 Caballeros...WOW...hopelijk komen deze ook in Nederland uit!!!!!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •