Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 67 van 67 worden weergegeven.
  1. #51
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Ik ben ook sinds kort Premium-user.

    Daarnaast was ik vorig jaar vrij actief contributor (ehamstra). Binnenkort ga ik de scanner weer eens laten ratelen om wat nieuwe profiles te updaten.

    Een super programma, met een fantastische achterban, in alle delen van de wereld.

  2. #52

    Standaard

    Ik denk dat je men gewoon moet laten kiezen tussen de Freeware en het betaalde gedeelte. Zodra je een limiet gaat stellen aan het freeware wat dan shareware wordt gaan er minder mensen van DVD-profiler gebruik maken.

  3. #53

    Standaard

    Ik gebruik de gratis versie nu een dikke maand ofzo, en ben daar zeer tevreden over, ik wil wel overstappen naar de Premium versie, maar ik zit met de betaling, ik heb nl geen CC, kun je dan uberhaupt aan de premium versie komen?

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harrie Meester
    Ik gebruik de gratis versie nu een dikke maand ofzo, en ben daar zeer tevreden over, ik wil wel overstappen naar de Premium versie, maar ik zit met de betaling, ik heb nl geen CC, kun je dan uberhaupt aan de premium versie komen?
    Misschien via PayPal? Je kunt via PayPal betalen, maar ik weet niet of PayPal ook andere betaalwijzen kent. Er komt in ieder geval binnenkort een Europese vestiging van PayPal. Anders misschien iemand met een CC lief aankijken.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  5. #55

    Standaard

    hoi weet er iemand of dvdprofiler al aangepast is voor vista ,of zou het zo ook werken op vista

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door demonio
    hoi weet er iemand of dvdprofiler al aangepast is voor vista ,of zou het zo ook werken op vista
    Ja het werkt op Vista.

    Maar goed, Vista lijkt eerst mooit maar heeft nog veel compatibility issues en een paar irritante bugs. Ik ga binnenkort XP er weer opgeooien.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #57

    Standaard

    Bedankt

  8. #58

    Standaard

    Zijn er mensen met de betaalde versie? Ik weet wel ongeveer wat het toevoegt, maar is het ook echt een toevoeging of is het allemaal niet echt nodig wat je er bij krijgt?

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Zijn er mensen met de betaalde versie? Ik weet wel ongeveer wat het toevoegt, maar is het ook echt een toevoeging of is het allemaal niet echt nodig wat je er bij krijgt?
    Ik vind het zelf niet echt veel toevoegen. Je kunt de reclame uitzetten en de afbeeldingen hebben een wat hogere kwaliteit. Weet niet of er nog meer extra opties zijn voor de betaalde versie, maar ik dacht het niet echt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Zijn er mensen met de betaalde versie? Ik weet wel ongeveer wat het toevoegt, maar is het ook echt een toevoeging of is het allemaal niet echt nodig wat je er bij krijgt?
    Belangrijkste reden voor mij is dat je er meer dvd's in kwijt kunt. Voor mensen met een grote verzameling of grote wishlist een must.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Zijn er mensen met de betaalde versie? Ik weet wel ongeveer wat het toevoegt, maar is het ook echt een toevoeging of is het allemaal niet echt nodig wat je er bij krijgt?
    Belangrijkste reden voor mij is dat je er meer dvd's in kwijt kunt. Voor mensen met een grote verzameling of grote wishlist een must.
    Ow ja, dat is ook zo, grens ligt op de 300 toch bij de gratis versie?

    Maar goed, mensen met zoveel DVD's hebben ook wel het geld voor de premium versie :wink:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #62

    Standaard

    Ja dat hoor ik vaker van die aantalbeperking. Zit nu op iets meer als 500 en werkt nog prima. Iemand een idee wat het maximum is dan?

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Ja dat hoor ik vaker van die aantalbeperking. Zit nu op iets meer als 500 en werkt nog prima. Iemand een idee wat het maximum is dan?
    Heb persoonlijk geen idee wat de grens is, maar ik heb de gratis versie, en mijn collectie bevat op dit moment 1481 DVD's. Ik gebruik het programma om de DVD's te archiveren, zodat ik weet hoeveel ik er heb, maar echt veel kijk ik er ook weer niet op. In ieder geval kan hij er dus makkelijk bijna 1500 aan, en wie weet nog wel meer.

  14. #64

    Standaard

    Premium hier, geen reclame waar ik een hekel aan heb en tevens meer mb's opslag aangezien ik de tic heb dat filmtitels in hoofdletters geschreven horen te worden

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RAYMOND1976
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Ja dat hoor ik vaker van die aantalbeperking. Zit nu op iets meer als 500 en werkt nog prima. Iemand een idee wat het maximum is dan?
    Heb persoonlijk geen idee wat de grens is, maar ik heb de gratis versie, en mijn collectie bevat op dit moment 1481 DVD's. Ik gebruik het programma om de DVD's te archiveren, zodat ik weet hoeveel ik er heb, maar echt veel kijk ik er ook weer niet op. In ieder geval kan hij er dus makkelijk bijna 1500 aan, en wie weet nog wel meer.
    Voor mij persoonlijk dan ieder geval geen nut om de premium te nemen.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RAYMOND1976
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Ja dat hoor ik vaker van die aantalbeperking. Zit nu op iets meer als 500 en werkt nog prima. Iemand een idee wat het maximum is dan?
    Heb persoonlijk geen idee wat de grens is, maar ik heb de gratis versie, en mijn collectie bevat op dit moment 1481 DVD's. Ik gebruik het programma om de DVD's te archiveren, zodat ik weet hoeveel ik er heb, maar echt veel kijk ik er ook weer niet op. In ieder geval kan hij er dus makkelijk bijna 1500 aan, en wie weet nog wel meer.
    De beperking is niet het aantal dvds in je collectie maar wel de "bestandsgrootte" van je database. Bovendien heeft dit enkel betrekking op je online lijst. Indien je locks plaatst op de profielen zie je in je online collectie nl. niet de data uit de profiler database maar wel je eigen ingevoerde data. Toen ik rond de 1100 dvds had kon ik niet meer uploaden maar lokaal kon ik zonder problemen dvds bij voegen.

    Om te registreren heb je trouwens geen CC nodig, je kan betalen met een overschrijving.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door candela
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RAYMOND1976
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Ja dat hoor ik vaker van die aantalbeperking. Zit nu op iets meer als 500 en werkt nog prima. Iemand een idee wat het maximum is dan?
    Heb persoonlijk geen idee wat de grens is, maar ik heb de gratis versie, en mijn collectie bevat op dit moment 1481 DVD's. Ik gebruik het programma om de DVD's te archiveren, zodat ik weet hoeveel ik er heb, maar echt veel kijk ik er ook weer niet op. In ieder geval kan hij er dus makkelijk bijna 1500 aan, en wie weet nog wel meer.
    De beperking is niet het aantal dvds in je collectie maar wel de "bestandsgrootte" van je database. Bovendien heeft dit enkel betrekking op je online lijst. Indien je locks plaats op de profielen zie je in je online collectie nl. niet de data uit de profiler database maar wel je eigen ingevoerde data. Toen ik rond de 1100 dvds had kon ik niet meer uploaden.

    Om te registreren heb je trouwens geen CC nodig, je kan betalen met een overschrijving.
    Ik krijg nog elke x de Database uit de profiler database te zien,en heb er dus bijna 1500. Kan nog steeds zonder problemen uploaden!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •