Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 67 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ook premium, goede software verdient dat er betaalt voor wordt en die 25 dollar/euro maakt nu ook niet meer uit als je de 1000en euros aan dvds die hier staan daar tegenover zet.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door UltraSub
    Stelling:DVDProfiler stopt met de freeware version Is dat goed of slecht voor Profiler? Ik denk dat het helemaal niet zo slecht zou zijn. Denk dat heeel veel mensen gaan registreren
    Ik denk dat dat best nog wel eens tegen kan vallen. We hebben natuurlijk geen enkel zicht op hoeveel Premium Users er zijn, maar ik weet nog zo net niet of iedereen zomaar gaat betalen.
    Als je al ziet dat men via hack&crack sites al cracks heeft voor Shareware van $10 moet je je toch afvragen of mensen zich wel realiseren dat ze er zelf voor zorgen dat een hoop mensen niet eens meer zin hebben om iets te gaan ontwikkelen omdat het uiteindelijk toch niet gewaardeerd word. Ja...zolang het gratis is vindt iedereen het geweldig en zodra er een prijskaartje tevoorschijn komt is het ineens niets meer. Men tikt dan liever zelf alles van de hoes over in een Excel spreadsheet dan $25 te pellen voor dat vreselijk handige programma. Misschien is dat wel de Nederlandse mentaliteit, want ik heb de indruk dat men bijvoorbeeld in de VS iets makkelijker betaalt voor dergelijke software.

    Zoals ik al zei: mijn criterium is bruikbaarheid, tijdsbesparing en frequentie van gebruik. En natuurlijk speelt de prijs ook een rol. Er zijn bijvoorbeeld lui die software voor de Palm maken en daar idiote prijzen voor vragen.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  3. #28

    Standaard

    Ik heb sinds september 2002 een premium licentie. In bovenstaande
    commentaren zijn alle argumenten om over te stappen al gegeven,
    en ik sluit mij daarbij aan.
    Het stoppen van de free ware versie is m.i. geen goede zaak.
    Het zou beter zijn de free ware versie aan een tijdslimiet te koppelen
    (zoals bijv. DVDregionfree) zodat je er een maand mee kunt stoeien.
    Mocht je na die maand geen licentie aanschaffen dan werkt de boel
    gewoon niet meer. Dan ligt de keuze bij jezelf.

  4. #29

    Standaard

    En dan krijg je dus heeeeeel precies wat Mike al omschreef: dat iedereen op internet even een crack gaat halen en hem "registreerd" zonder er voor te betalen. Dat werkt helaas niet: een maand op proef gebruiken.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjekster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Howitt
    Heb ook de premium editie , gewoon om de makers ervan te steunen en uiteraard de hoge resolutie en geen reclame etc.
    Even offtopic: Ik dacht dat ik jou naam zag staan bij de bijdragen van Profiler, bij vertalers ofzo. Klopt dat?
    Yep, dat klopt helemaal Wel leuk om je eigen naam daar te zien staan, ze vroegen destijds enkele mensen om mee te helpen aan de vertaling en zodoende hebben ze oa. mijn naam bij de credits gezet.
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  6. #31

    Standaard

    Ik heb al geruime tijde de premium versie met veel plezier. De nieuwe versie van 2.20 due ik nu hebben ziet er weer heel goed uit. Waarom wel hiervoor betalen, omdat ik de mensen achter het programma steun om een goed programma op te zetten. En vergeet één ding niet, de servercapaciteit die ze beschikbaar stellen is voor hen niet gratis.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #32

    Standaard Re: DVD Profiler: Free of Premium?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjekster
    Ik was benieuwd of er mensen zijn die de premium versie van DVD profiler hebben aangeschaft. Graag zou ik dan ook willen weten waarom ze dat gedaan hebben. Is dat voor de hogere kwaliteit hoesafbeeldingen, of bijvoorbeeld voor de oneindige online profiellijst? (Iets voor Ronald of Edwin bijvoorbeeld :P)
    Dat laatste punt speelde bij mij zeker een rol in mijn eindoordeel, maar was niet de hoofdreden aangezien ik de grens nog niet had/heb bereikt... Waar ligt die eigenlijk??
    Die online-covers zijn ook wel erg handig. Maar uiteindelijk scan (en upload) ik alles zelf omdat het toch een mooier resultaat (minder compressie) oplevert. Op dit moment heb ik een paar maanden (tig DVD's) achterstand met het scannen en kom er achter dat er nu een aantal titels al een paar maanden geen online-cover hebben. Blijkbaar was/ben ik, vooral wat de pre-80's betreft, één van de belangrijkste uploaders...

    Ik verdien zelf voor een deel mijn brood met programmeren en besef me dus maar al te goed hoeveel tijd en stress er in een dergelijke programma/database/webserver combinatie gaat zitten. Om die reden heb ik, na ruim een jaar gratis gebruik, met genoegen die 25 dollar overgemaakt.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    En dan krijg je dus heeeeeel precies wat Mike al omschreef: dat iedereen op internet even een crack gaat halen en hem "registreerd" zonder er voor te betalen. Dat werkt helaas niet: een maand op proef gebruiken.
    Dan moeten ze mischien de max. database lengte op bijv. 75 leggen. Dan heb je redelijk lang de tijd gehad om het te proberen. Je bent aardig met je hobby van DVD's verzamelen bezig en wellicht dat mensen dan eerder bereid zijn te betalen dan na 1 maand gebruik en misschien 3 DVD's te hebben gekocht.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrokenTable
    Dan moeten ze mischien de max. database lengte op bijv. 75 leggen.
    Al dat soort systemen, feature limit, time limit, nag screens zijn allemaal al een keer bedacht en stoppen de mensen echt niet op een crackje te zoeken. Al zou het maar $5 kosten. Kijk maar naar het downloaden van van alles en nog wat. Met de komst van Internet lijkt men te denken dat alles maar gratis moet zijn omdat je het gewoon kunt downloaden. Lekker makkelijk dus...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  10. #35

    Standaard

    Ben overgegaan op PRemium omdat ie na 800 stuks begon te stagneren en er niets meer bij wilde laden
    Ben nog niet zo kapot over de kwaliteit van sommige hoesjes maar dat kan ook aan de scan ervan liggen
    Vind zelf degene die op DVDEmpire staan wel erg fraai

  11. #36

    Standaard

    Ik heb ook de premium aangeschaft. Ik heb er toch voldoende plezier van om de aanschaf te rechtvaardigen voor mezelf.
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  12. #37

    Standaard

    Een programma als dit verdient het om (financieel) gesteund te worden...dat zal ik dan ook zeer binnenkort gaan doen.
    Was namelijk eerst zelf begonnen met bouwen van een dvd-database, maar na het zien van dit programma ben ik maar snel gestopt...

  13. #38

    Standaard

    Ik heb de premium aangeschaft. Kostprijs 1DVD-tje, dus niets op m'n totale collectie.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  14. #39

    Standaard

    Ik heb gisterenavond eindelijk doorgezet en ben ook voor de premium versie gegaan !!

    Hoe lang duurt het voordat je bericht terug krijgt met de code ?
    Heb betaald met een creditcard, en bij share it stond bij payment - confirmed met groen vinkje.
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  15. #40

    Standaard

    Ik heb sinds kort ook de betaalde versie omdat ik niet meer kon uploaden vanwege het overschrijden van het maximaal aantal MB's. Er zit dus een beperking in de gratis versie.

    Verder zie ik niet zoveel verschil. Ik heb ook alle afbeeldingen opnieuw gedownload en zie niet echt veel verschillen. Als degene die de afbeelding heeft geupload een slechte afbeelding heeft gebruikt blijft dit ook in de premium versie nog steeds een slechte afbeelding.

    Ik ben overigens wel blij dat ik de profiler nu ongelimiteerd kan gebruiken en dat is me wel € 25 waard.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HdeB
    Verder zie ik niet zoveel verschil. Ik heb ook alle afbeeldingen opnieuw gedownload en zie niet echt veel verschillen. Als degene die de afbeelding heeft geupload een slechte afbeelding heeft gebruikt blijft dit ook in de premium versie nog steeds een slechte afbeelding.
    Ik weet niet welke DVD's je in je collectie hebt, maar de meeste die ik heb, hebben toch echt veel betere scans. Bij de free versie is tekst op bijv. de achterkant van een case niet te lezen, terwijl dit met de premium scans wel goed te lezen is.

  17. #42

    Standaard

    Zijn de highquality scans ook te zien op je online profile, dus voor iedereen die je profile bekijkt?
    Daar ben ik weer!
    Moderator edit: Ik dacht het niet!

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrokenTable
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HdeB
    Verder zie ik niet zoveel verschil. Ik heb ook alle afbeeldingen opnieuw gedownload en zie niet echt veel verschillen. Als degene die de afbeelding heeft geupload een slechte afbeelding heeft gebruikt blijft dit ook in de premium versie nog steeds een slechte afbeelding.
    Ik weet niet welke DVD's je in je collectie hebt, maar de meeste die ik heb, hebben toch echt veel betere scans. Bij de free versie is tekst op bijv. de achterkant van een case niet te lezen, terwijl dit met de premium scans wel goed te lezen is.
    Ik heb alleen bij een paar dvd's gekeken waar ik de kwaliteit slecht van vond en die zijn niet of nauwelijks verbeterd. Maar dat is niet voldoende om een goed beeld te krijgen en een betrouwbaar oordeel te geven. Ik zal vanavond nog eens goed kijken hoe het nu precies zit met de kwaliteit van de afbeeldingen.

    Het zou fraaier zijn als je je eigen afbeeldingen zou kunnen uploaden. Je kunt wel uploaden naar de algemene database, maar het duurt weken voordat het te downloaden is.
    Stiekum had ik gehoopt dat je in de premium versie je eigen afbeeldingen zou kunnen uploaden......helaas

  19. #44

    Standaard

    Ik heb de gratis versie. Ik weet niet eens hoeveel je moet betalen voor de premium versie, en heb daar eerlijk gezegd ook geen zin in. Mijn coverscans zijn allemaal goed, omdat ik ze zelf inscan en dan gebruik in het programma. Je hebt alleen dan niet de mooie scans op je site.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Ik weet niet eens hoeveel je moet betalen voor de premium versie.
    Het kost éénmalig € 22,27 (excl. btw) en daarmee steun je natuurlijk ook het programma.

    Ik heb mijn key binnen.
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HdeB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrokenTable
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HdeB
    Verder zie ik niet zoveel verschil. Ik heb ook alle afbeeldingen opnieuw gedownload en zie niet echt veel verschillen. Als degene die de afbeelding heeft geupload een slechte afbeelding heeft gebruikt blijft dit ook in de premium versie nog steeds een slechte afbeelding.
    Ik weet niet welke DVD's je in je collectie hebt, maar de meeste die ik heb, hebben toch echt veel betere scans. Bij de free versie is tekst op bijv. de achterkant van een case niet te lezen, terwijl dit met de premium scans wel goed te lezen is.
    Ik heb alleen bij een paar dvd's gekeken waar ik de kwaliteit slecht van vond en die zijn niet of nauwelijks verbeterd. Maar dat is niet voldoende om een goed beeld te krijgen en een betrouwbaar oordeel te geven. Ik zal vanavond nog eens goed kijken hoe het nu precies zit met de kwaliteit van de afbeeldingen.

    Het zou fraaier zijn als je je eigen afbeeldingen zou kunnen uploaden. Je kunt wel uploaden naar de algemene database, maar het duurt weken voordat het te downloaden is.
    Stiekum had ik gehoopt dat je in de premium versie je eigen afbeeldingen zou kunnen uploaden......helaas
    Wat is het probleem dat anderen een weekje moeten wachten op jouw scans? Je hebt ze zelf toch al in je programma?

  22. #47

    Standaard

    Ik ga pas betalen voor Profiler op het moment dat ze de software ook geschikt maken om te werken onder Mac OS X

    Nu heb ik gewoon een filemaker-database gemaakt.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrokenTable
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HdeB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrokenTable
    Citaat Oorspronkelijk gepost door HdeB
    Verder zie ik niet zoveel verschil. Ik heb ook alle afbeeldingen opnieuw gedownload en zie niet echt veel verschillen. Als degene die de afbeelding heeft geupload een slechte afbeelding heeft gebruikt blijft dit ook in de premium versie nog steeds een slechte afbeelding.
    Ik weet niet welke DVD's je in je collectie hebt, maar de meeste die ik heb, hebben toch echt veel betere scans. Bij de free versie is tekst op bijv. de achterkant van een case niet te lezen, terwijl dit met de premium scans wel goed te lezen is.
    Ik heb alleen bij een paar dvd's gekeken waar ik de kwaliteit slecht van vond en die zijn niet of nauwelijks verbeterd. Maar dat is niet voldoende om een goed beeld te krijgen en een betrouwbaar oordeel te geven. Ik zal vanavond nog eens goed kijken hoe het nu precies zit met de kwaliteit van de afbeeldingen.

    Het zou fraaier zijn als je je eigen afbeeldingen zou kunnen uploaden. Je kunt wel uploaden naar de algemene database, maar het duurt weken voordat het te downloaden is.
    Stiekum had ik gehoopt dat je in de premium versie je eigen afbeeldingen zou kunnen uploaden......helaas
    Wat is het probleem dat anderen een weekje moeten wachten op jouw scans? Je hebt ze zelf toch al in je programma?

    Ja daar heb je gelijk in. Ik heb ze wel op mijn PC, maar ik vind het leuk staan als de online versie op internet ook allemaal de juiste plaatjes heeft....misschien een tik van me ?!

  24. #49

    Standaard

    hi
    hoe werkt het dan
    moet je eerst premium downloaden en dan de registratie sleutel met cc kopen?
    of eerst kopen daarna krijg je een link waar je hem vandaan ken halen???

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogiers
    hi
    hoe werkt het dan
    moet je eerst premium downloaden en dan de registratie sleutel met cc kopen?
    of eerst kopen daarna krijg je een link waar je hem vandaan ken halen???
    Ik hed eerst de freeware-versie, heb gister de betaling gedaan via cc en vandaag de nieuwe code via email verkregen.
    Dan unlocked het programma zodat je betere scans en geen reclame meer hebt.

    Ook gelijk de nieuwe update gehaald.
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •