Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 143 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Indiana Jones Trilogie Boxset [DVD]

    Indiana Jones Trilogie Boxset [DVD]

    We hebben er lang op moeten wachten, maar eindelijk zijn de drie Indiana Jones films nu verkrijgbaar op DVD!

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Verplichte kost voor de filmliefhebber lijkt me.
    Deze staat hoog op mijn Sinterklaas en/of Kerstlijstje..

  3. #3

    Standaard

    Gisteren aangeschaft en zit nu de bonus disc te bekijken....ziet er allemaal prima uit.
    Dit zijn echt van die films die nooit gaan vervelen!!

    ......kunnen de videos eindelijk de deur uit!!
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  4. #4

    Standaard

    Van de week binnen gekregen en gelijk het eerste deel gekeken!
    Beeld en geluid is indd erg goed voor zo'n oude film, en de films blijven natuurlijk leuk om te zien, !

    Geweldige box,
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  5. #5

    Standaard

    Eergisteren binnengekregen. De box ziet er in ieder geval netjes uit (alhoewel ie wel verdacht veel op The Godfather Trilogy box lijkt..), over de films kan ik nog niet oordelen aangezien ik ze nog niet bekeken heb (uiteraard wel op TV gezien vroeger). Dat ga ik binnenkort dan ook maar eens doen
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #6

    Standaard

    Ik heb de R1, ik heb gisteren de R2 in de winkel zien liggen en zag dat de verpakking anders is.

    De verpakking van de R2 is hetzelfde als the godfather terwijl de R1 gewoon keepcases heeft.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  7. #7

    Standaard

    Mooie, tijdloze films die een uitstekende behandeling hebben gekregen, waardoor we jaren kunnen genieten van deze meesterwerken van Spielberg. Een must have voor de collectie waar het lang op wachten was. Maar nu, eindeloos genieten.

  8. #8

    Standaard

    Waarom is dit eigenlijk geen TOPPER geworden ??

    Had ik eigenlijk wel een beetje verwacht !!

  9. #9

    Standaard

    ..Van de week fijn bij de Makro gehaald Tzt eens lekker genieten :wink:

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Waarom is dit eigenlijk geen TOPPER geworden ??

    Had ik eigenlijk wel een beetje verwacht !!
    Ja, inderdaad. In de recensie wordt hij helemaal opgehemelt.

  11. #11

    Standaard

    Heb hem ook al in bezit, ga ze binnekort maar even kijken

  12. #12

    Standaard

    De regels voor een topper zijn enige maanden geleden aangescherpt en er geldt dat een topper mininmaal vier en een half bolletje moet scoren voor zowel beeld, geluid als ook extra's.
    Eric van Ballegoie

  13. #13

    Standaard

    Deze had voor mij toch echt wel als Topper bestempeld mogen worden!
    Je beschrijft zelf dat het beeld en geluid bijna niet beter kunnen, en het feit dat de inhoud van de extra's erg goed zijn met beelden die je niet van een 20 jaar oude film verwacht, lijkt me meer dan voldoende om 4 en een half bolletje toe te schrijven!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  14. #14

    Standaard

    Jeugdsentiment, heerlijk...
    En staat erg mooi tussen de LOTR ext.editions en the Godfatherbox

  15. #15

    Standaard

    De ondertiteling is geheel in het 2.35:1 frame geplaatst.
    Meestal betekend dit aftrek van punten voor het beeld. Waarom nu niet?

  16. #16

    Standaard

    Schitterende DVD-BOX voor de koude winteravonden die eraan komen. Hoewel een commentaar-track toch wel door mijn gemist wordt.

  17. #17

    Standaard

    Abdolute aanrader voor de filmliefhebber. Ik heb deze box dan ook meteen aangeschaft toen deze in de winkel lag. Must buy.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  18. #18

    Standaard

    Schitterende uitgave van deze toch al niet meer jonge films. Wat ze met het beeld en geluid hebben gedaan, kan echt niet beter. Een absolute must-have voor de fans (zoals ik ).

  19. #19

    Standaard

    Gister gehaald en gelijk vandaag deel 1 gekeken. Jammer van de ondertiteling alleen (of je moet je speler op P&S zetten he Nathan :wink: ). Wat mij betreft een Topper !!!

  20. #20

    Standaard

    Nu alleen nog de oude Star Wars trilogie...

  21. #21

    Standaard

    Jeugdsentiment voor mij. Raiders of the Lost Ark heb ik nooit in de bios gezien. Nu eindelijk eens de kans om deze film in z'n oorspronkelijke formaat te bekijken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    De regels voor een topper zijn enige maanden geleden aangescherpt en er geldt dat een topper mininmaal vier en een half bolletje moet scoren voor zowel beeld, geluid als ook extra's.
    Dan moet Deep Blue Sea ook een topper zijn, maar hier ontbreekt nog steeds het topper-embleem

    Maar goed, ik ben blij dat de films van Indiana Jones eindelijk uit zijn op DVD. Ik zal ze binnenkort eens gaan bekijken, want die box heb ik uiterraard meteen gekocht

  23. #23
    De_Schaduw
    Guest

    Standaard

    Dit wordt dan de eerste negatieve reactie ben ik bang:

    Ik heb 'm gister aangeschaft en gelijk de 3e film (The Last Crusade) bekeken, aangezien ik dat de tofste vind (mede omdat dat de enige Indy film is die ik in de bioscoop heb gezien). Ik moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben van de beeldkwaliteit. In het begin van de film was er behoorlijk wat aliasing te zien. En echt zoveel dat het enorm storend was. Bovendien waren er aardig wat scenes met waar het beeld niet echt scherp was. Extreem was het autoritje vanaf 1u19m46. Let dan vooral op de stropdas van John Rhys-Davies. Kijk naar dat patroontje op die stropdas en zie de vreemde dingen die daarmee gebeuren. Het beeld tijdens die scene wordt niet alleen enorm onscherp, bovendien heeft het ook een ander effect dat misschien het meest lijkt op 'ghosting'.
    Het viel me ook op dat details van voorwerpen en achtergronden wat tegenviel. Misschien dat het op de originele print zo was, maar ik heb het vermoeden dat ze het opknappen overdreven hebben en dat ten koste is gegaan van details in het beeld.
    Aan de kleuren moet ik ook wennen. Ik vond het net of ik naar een jaren 60 film met overdreven onnatuurlijke Technicolor kleuren zat te kijken.

  24. #24

    Standaard

    Ik vind de extra´s flink tegen vallen als ik het zo zie.
    Een foto gallerij op de 4de disc en audio commentaar op iedere disc had makkelijk gekund (Op z´n minst alleen bij de eerste film zoals bij BackToTheFuture ook is gedaan.*) en zelfs een Dts track. Op z´n minst hadden ze nog een franse audio track en Subtitel voor sommige Belgen er op kunnen doen.
    Ook al houd Spielberg niet van Commentaar, Lucas had dat wel kunnen doen.
    Een foto gallerij had ook wel leuk geweest.

    Oke ze gebruiken een 4de disc voor de extra´s,maar gebruik die dan ook goed anders hadden ze het net zo goed over 3 disc´s kunnen verdelen.

    Meschien dat ik hem koop als hij zo rond de € 25,00 gaat zitten.




    * Vond het eigelijk jammer dat deel 1 van LOTR op z´n minst ook niet een audiocommentaar had om een of ander 1x toetelichten zodat een Audiocommentaar track bij deel 1 en 2 niet nodig was/is.

  25. #25

    Standaard

    Ik heb vanmiddag een heel klein stukje van het begin van Raiders... gezien, maar het zag er goed uit.
    Enige minpuntje was dat er wat lichte telecine problemen te zien waren tijdens de openingscredits. Vooral op een TV goed te merken door het onrustige karakter van de titels.

    Verder zag en klonk het heel erg goed. Nu nog tijd vinden om alledrie de films te kijken.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •