De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Rambo box

  1. #1

    Standaard Rambo box

    Ik kan hem nergens vinden, een box met alle delen van Rambo.
    Bestaat die wel?
    My DVD Collection
    Laatste aankoop: xXx, American Pie, American Pie 2, Top Gun...

  2. #2

    Standaard

    bestaat zeker wel,op regio1

    mooie tinnen box als 4disc uitgevoerd,alle delen DTS en geen subs.

    laatste keer besteld op deepdiscountdvd,die heeft em echter nie meer in de collectie zitten...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #3

    Standaard

    Ok bedankt, weet ik tenminste dat ik niet voor nop loop te zoeken.

    Als iemand weet waar ik hem kan vinden hou ik me aanbevolen!
    My DVD Collection
    Laatste aankoop: xXx, American Pie, American Pie 2, Top Gun...

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Ik heb hem (R1 versie) deze week nog binnen gekregen via dvdboxoffice.com

  6. #6

    Standaard

    Komt er ook nog een met Nederlanse ondertiteling?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #7

    Standaard

    Ik zoek deze ook! En dan de Regio 2 met NL ondertiteling. De Amerikaanse en Franse uitgaven zien er erg mooi uit qua features (beeld en geluid), extra's en verpakking.

    Heeft duidelijk meer te bieden dan de Rocky box.

    Als Stallone nou maar geen Rocky 6/Rambo 4 gaat maken, krijgen we weer een nieuwe box. :wink:
    Hein

  8. #8

    Standaard Rambo

    Ik heb onlamgs Email contact gehad met iemand van RCV en die vertelde mij dat hun bezig zijn om de rechten voor Nederland aan te kopen maar waneer hij uitomt ???????? tot die tijd heb ik op Ebay duitsland een nieuwe R2 box gekocht die hetzelfde is als de UK versie,het beeld is best te pruimen alleen is het geluid in dolby Prologic,daarnaast heb ik ook de Tinnen R1 box gekocht,dus die hou ik erbij voor mijn volgende regiovrij speler. Ik heb het eerst moeten doen met Amerikaanse cd-i films en later nog is bij Kwantum de VHs triology gekocht maar waneer die DVD's nou eens komen voor NL Who Knows er gaan nog zelfs geruchten dat Stallone in gesprek is met Miramax voor Rambo 4 die waarschijnlijk in Irak zal afspelen,maar of Rambo tegen pensioen leeftijd nog kan???
    Hello! My name is Jack Carter,and you don't want to know me! "Stallone in Get Carter"

  9. #9

    Standaard Rambo

    Ik heb onlangs Email contact gehad met iemand van RCV en die vertelde mij dat hun bezig zijn om de rechten voor Nederland aan te kopen maar waneer hij uitomt ???????? tot die tijd heb ik op Ebay duitsland een nieuwe R2 box gekocht die hetzelfde is als de UK versie,het beeld is best te pruimen alleen is het geluid in dolby Prologic,daarnaast heb ik ook de Tinnen R1 box gekocht,dus die hou ik erbij voor mijn volgende regiovrij speler. Ik heb het eerst moeten doen met Amerikaanse cd-i films en later nog is bij Kwantum de VHs triology gekocht maar waneer die DVD's nou eens komen voor NL Who Knows er gaan nog zelfs geruchten dat Stallone in gesprek is met Miramax voor Rambo 4 die waarschijnlijk in Irak zal afspelen,maar of Rambo tegen pensioen leeftijd nog kan???
    Hello! My name is Jack Carter,and you don't want to know me! "Stallone in Get Carter"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •