De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard soundtracks lion king

    weet er iemand v buiten hoeveel soundtracks the lion king heeft?

    ik heb al:

    circle of life
    i just cant wait to be king
    can you feel the love tonight
    hakuna matata
    in the jungle
    this land

    zijn er nog?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #2

    Standaard

    er zijn er hoop op cd
    natuurlijk lion king met de muziek van elton john en tim rice en de score van hans zimmer met o.a hakuna matata en circle of live
    als 2e de Rhythm of the pride lands met muziek van lebo m en hans zimmer geinspireerd op de film lion king , en het voor de film geschrapte warthog rhapsody.
    de lion king 2 soundtrack met o.a he lives in you en we are one.
    de lion king collection met nrs van lion king 1 en 2 gezongen door artiesten o.a tina turner en wes
    de lion king musical original broadway cast recording. met de nrs van de musical.
    dat was het volgens mij wel
    er zal voor lion king 1 1/2 wel weer een nieuwe bijkomen
    mooie muziek trouwens zowel de afrikaanse als pop songs.
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  3. #3

    Standaard

    bedankt
    enorm mooie muziek trouwens

    edit: hoe noemt dat liedje dat scar zingt ?? ben ik die ook niet vergeten?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #4
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank
    edit: hoe noemt dat liedje dat scar zingt ?? ben ik die ook niet vergeten?
    Het liedje dat Scar zingt heet Be Prepared.

    Ik vind trouwens dat je het woord soundtracks verkeerd gebruikt. In je post geef je immers aan op zoek te zijn naar liedjes uit of ingeinspireerd door The Lion King.

  6. #6

    Standaard

    Je hebt tegenwoordig ook "The Morning Report"

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank
    edit: hoe noemt dat liedje dat scar zingt ?? ben ik die ook niet vergeten?
    Het liedje dat Scar zingt heet Be Prepared.

    Ik vind trouwens dat je het woord soundtracks verkeerd gebruikt. In je post geef je immers aan op zoek te zijn naar liedjes uit of ingeinspireerd door The Lion King.
    mijn excuses 8)
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •