Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 52 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Re: Star Trek Deep Space Nine Seizoen 1

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    GBP 58,99 (Ongeveer 95 Euro) bij Play.com. Prijs is inclusief verzenden.
    Dat is vanaf 24 mrt 2003..... dus nog ff geduld.
    een link naar play : play st:ds9-s1
    En reken er maar op ( hoop er op ) dat Media markt goedkoper gaat worden.

  2. #2

    Standaard

    De hieronder onstane OT-discussie is verplaatst naar de Star Trek DS9 op DVD! thread.
    Geen discussies in de Pricewatch a.u.b.!

  3. #3

    Standaard

    Zou me niets verbazen als Discovery weer 124,95 euro voor een ST box season box durf te vragen... het kan altijd duurder

  4. #4

    Standaard

    Apart zeg. Ik had begrepen dat hij pas de 27e uit zou komen. Heeft iemand hem al bij de MM zien liggen?
    Enemies make dangerous friends

  5. #5

    Standaard

    Wow, wil deze erg graag hebben maar wacht ook ff op de MM, als weet hoeveel die kost laat het ons weten !!!!!!!!!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ohjajoh!?
    Ben ff naar de winkel van Rodisc gegaan en daar was ie ook 79,99, bij MM kregen ze hem morgen pas, zo lang :wink: kon ik niet meer wachten.
    Mooie box met leuke extra features maar waarom zo veel verschil met TNG dat snap ik ff niet. Misschien dat seizoen 2 t/m 7 duurder worden en deze als lokkertje word gebruikt, wat ik niet hoop.

  7. #7

    Standaard

    Ik ben net naar de MM Arena geweest. Daar ligt hij voor €99,99. Een erg hoge prijs , zeker gezien ST:TNG voor dezelfde prijs daar ligt (daar is de inkoopsprijs een stuk hoger van) en gezien het feit dat hij bij een aantal winkels voor €79,99 te koop is.
    De verkoper wilde wel wat met de prijs doen maar dan moest ik een aantal winkels noemen waar ik hem lager had gezien. Ik noemde in mijn haast de FRS (moest aan EVO denken), DVDoutlet.nl en ... toen was de verkoper al verdwenen om het te controleren. Even later kwam hij terug met een printout van de FRS. "€99,- jij kan hem voor €89,99 meekrijgen". Ik vroeg hem ook naar dvdoutlet te kijken maar helaas kwam er een collega van hem erbij staan (die nooit een cent van de prijs af wil halen) en toen verdween de welwillendheid bij de verkoper als sneeuw voor de zon. Ik moest maar een lijstje presenteren met prijzen. Ik wees op de pricewatch van het forum hier 8) maar dat vonden ze niet voldoende. "Als iedere klant dat gaat doen hier....". Dat ik niet iedere klant was maakte niets uit: €89,99 of anders geen koop was het credo. "Dan geen koop". Ook een voorstel om hem dan voor €85,- mee te geven haalde niets uit.

    Helaas kan ik dus geen DS9 vanavond kijken, maar aan de andere kant weet ik dat ik hem wel ergens goedkoper kan halen en dat scheelt weer . Zaterdag komt het Makro-krantje uit en volgende week houdt de MM Arena heropening daar ze bijna klaar zijn met de verbouwing aldaar. En anders bestel ik hem wel bij Rodirect voor €82,45 (incl. verzending).

    Mocht iemand hem overigens bij een andere MM voor een lager bedrag hebben gezien dan €89,- dan verneem ik dat toch erg graag.

    Indien een van de medewerkers van de MM Arena dit leest: kom op jongens en meiden! Een beetje soepeler met de prijzen omgaan kan geen kwaad hoor. Als ik verkoper daar was geweest zou ik hem voor €85,- meegegeven hebben.
    Enemies make dangerous friends

  8. #8

    Standaard

    Bij Ro-direct is tie niet meer te bestellen

  9. #9

    Standaard

    Ze hebben hem gewoon bij rodirect uit de catalogus gehaald. Vanmiddag stond hij er nog in. Het was dus een lokkertje !?!
    Enemies make dangerous friends

  10. #10

    Standaard

    LOL bij de MM Arena doen ze al moeilijk bij een prijs lager dan €89,99 en jij haalt hem bij een andere vestiging voor €74,99. Eigenlijk zou ik weer langs de Arena moeten gaan en hen dat onder de neus wrijven.... misschien ga ik dat wel doen.
    Enemies make dangerous friends

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek
    Zojuist bij de MM in Den Haag gekocht. Prijs: 74,99. Te verwachte prijs, ben er erg tevreden mee. Net een aflevering gekeken, allemaal weer erg netjes gedaan door Paramount. 8)
    Morgen ook maar halen. Hoop wel dat het geen dag prijs is want met vorige boxen van StarTrek verschilde de prijs weleens dag op dag bij MM. (van 79, 89 naar 99?!)

  12. #12

    Standaard

    :x Nu breekt mijn klomp :x. Ik ga morgen naar de MM Arena want dit is te gek voor woorden. Ik had natuurlijk al ervaring met het belachelijke prijsbeleid van de MM maar dit is van de zotte. Meer dan €25,- verschil tussen de Arena versus Groningen en Den Haag. Zij hebben daar wat uit te leggen .

    NB Bedankt medeforumleden . Ik hou jullie op de hoogte.
    Enemies make dangerous friends

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door T'Pol
    Ze hebben hem gewoon bij rodirect uit de catalogus gehaald. Vanmiddag stond hij er nog in. Het was dus een lokkertje !?!
    Sorry!
    De titel is helaas vroegtijdig uitverkocht, waardoor deze automatisch van de site gehaald wordt. We bieden tenslotte alleen titels aan, die we uit voorraad kunnen leveren.
    We verwachten ze morgen weer te hebben voor dezelfde prijs.

    Excuses voor het ongemak.


    Ro-Robert

    Ro-Direct etc...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ro-Robert
    Citaat Oorspronkelijk gepost door T'Pol
    Ze hebben hem gewoon bij rodirect uit de catalogus gehaald. Vanmiddag stond hij er nog in. Het was dus een lokkertje !?!
    Sorry!
    De titel is helaas vroegtijdig uitverkocht, waardoor deze automatisch van de site gehaald wordt. We bieden tenslotte alleen titels aan, die we uit voorraad kunnen leveren.
    We verwachten ze morgen weer te hebben voor dezelfde prijs.

    Excuses voor het ongemak.


    Ro-Robert

    Ro-Direct etc...
    Gaat het volgende seizoen voor dezelfde prijs over de toonbank?

  15. #15

    Standaard Prijzen boxen DS9

    Alle DS9-boxen hebben een adviesprijs van € 99,99 vanuit Paramount. Je ziet nu bijna hetzelfde als bij de TNG-boxen dat de prijzen € 20,00 tot € 25,00 lager gaan liggen. (met als mooie treffer die van de MM Groningen en Den Haag).

    Henk

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door "Rob Technoid
    Gaat het volgende seizoen voor dezelfde prijs over de toonbank?
    In principe wel. Tenzij de inkoopprijs drastisch verandert. Voor zover ik weet, heeft Paramount echter alle Deep Space Nine Box-Sets voor een gelijke verkoopprijs aangekondigd.

    Ro-Robert

  17. #17

    Standaard

    He leuk Robert van Ro-disc op het forum !!
    Kan altijd erg genieten en lachen om je commentaar in de nieuwsbrief bijv over communistisch Columbia
    Al is het wat rustig in de nieuwsbrief de laatste tijd hehe

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    He leuk Robert van Ro-disc op het forum !!
    Kan altijd erg genieten en lachen om je commentaar in de nieuwsbrief bijv over communistisch Columbia
    Al is het wat rustig in de nieuwsbrief de laatste tijd hehe
    Ik ben bang, dat achter de schermen de strijd onverbiddelijk hard doorgaat en altijd door zal blijven gaan. Het hoort er blijkbaar bij in deze handel. We blijven in ieder geval ons best doen, voor zover het kan :wink:

    Ro-Robert

  19. #19

    Standaard

    Net nog even langs geweest met een prijsoverzicht bij de MM Arena . Dit leverde echter niets op. Het maakt de MM Arena namelijk niets uit wat andere vestigingen doen qua prijs: "de verschillende MM kopen namelijk afzonderlijk in". Nou ja prima. Ik neem dan niet meer de moeite om nog langs de MM te gaan voor DVD's aangezien zelfs mijn lokale platenboer de box voor €89,99 aanbiedt.

    Ro-Robert: Sorry voor mijn te haastig getrokken conclusie. Zou het niet verstandiger zijn als jullie per dvd de voorraad vermelden (is gemakkelijk te implementeren in een database aangedreven website). Je hebt dan bijvoorbeeld een veld levertijd met een stuk of vier mogelijkheden:

    Direct uit voorraad leverbaar;
    Is binnen 1-7 dagen weer op voorraad;
    Levertijd is langer dan een week;
    Uitverkocht niet meer leverbaar;

    Op dit moment denk ik dat je het gevaar loopt dat mensen ofwel denken dat jullie met "lokkertjes" werken danwel bepaalde DVD's niet kunnen leveren.
    Enemies make dangerous friends

  20. #20

    Standaard Re: Vaak is het Noorden toch beter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door h.kruse
    Vanmiddag bij de MM in Groningen voor 73,99 opgehaald. Scheelt toch al weer een Eurotje, en ons Noorderlingen bin zuunig... :wink:

    Henk
    Jesus, waarom is die MM in Rotterdam Centrum zo traag met het leveren van die nieuwe dvd's

    En nou nog maar afwachten op de prijs, ze zijn niet altijd eensgezint met de andere MM's!
    "Have a Twinkee, snapperhead."

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door T'Pol
    Ro-Robert: Sorry voor mijn te haastig getrokken conclusie. Zou het niet verstandiger zijn als jullie per dvd de voorraad vermelden (is gemakkelijk te implementeren in een database aangedreven website). Je hebt dan bijvoorbeeld een veld levertijd met een stuk of vier mogelijkheden:

    Direct uit voorraad leverbaar;
    Is binnen 1-7 dagen weer op voorraad;
    Levertijd is langer dan een week;
    Uitverkocht niet meer leverbaar;

    Op dit moment denk ik dat je het gevaar loopt dat mensen ofwel denken dat jullie met "lokkertjes" werken danwel bepaalde DVD's niet kunnen leveren.
    Ik ben bang, dat ons bestand met meer dan 30.000 verschillende DVD's onhandelbaar groot geworden is om bij elke titel een verwachte levertijd te kunnen plaatsen. Bovendien is de levertijd bij (voornamelijk Nederlandse) distributeurs erg onbetrouwbaar. Hier komt nog bij, dat vele DVD's sterk onderheving zijn aan prijsveranderingen (met name ook import DVD's). Bij binnenkomst van de DVD kan die dus afwijken met wat hij op hij ooit op de site stond. Het is nu vaak zo, dat het lager uitkomt, maar dan zijn de huidig vermelde prijzen van niet-voorradige titels in ons systeem dus te hoog en dat geeft ook geen gunstig beeld.
    Hier komt ook nog bij, dat we vaak via een omweg bestellen om goedkoper uit te zijn dan rechtstreeks bij de uitgever.

    Deep Space Nine van Paramount is zo'n geval. Het merendeel bestellen we niet bij Paramount, omdat ze te duur voor ons zijn.

    We zijn wel aan het bekijken om aantrekkelijke voornoteringen in te voeren. Dan blijft het aantal in de gaten te houden titels beperkt.
    We hebben dan wel weer het probleem voor de financiele afhandeling.

    Ro-Robert

  22. #22

    Standaard

    Tja voor 30.000 artikelen de status in vullen.. dan ben je wel even bezig . Misschien nog een paar ideeën (ik heb niet zoveel te doen vandaag ) Zou je dan niet ipv:

    Er zijn geen artikelen gevonden. Het kan zijn dat uw gewenst artikel (nog) niet in ons assortiment voorkomt of dat het artikel (tijdelijk) is uitverkocht.
    beter iets een aangepaste versie van je net geantwoord hebt kunnen vermelden:

    Ik ben bang, dat ons bestand met meer dan 30.000 verschillende DVD's onhandelbaar groot geworden is om bij elke titel een verwachte levertijd te kunnen plaatsen. Bovendien is de levertijd bij (voornamelijk Nederlandse) distributeurs erg onbetrouwbaar. Hier komt nog bij, dat vele DVD's sterk onderheving zijn aan prijsveranderingen (met name ook import DVD's). Bij binnenkomst van de DVD kan die dus afwijken met wat hij op hij ooit op de site stond. Het is nu vaak zo, dat het lager uitkomt, maar dan zijn de huidig vermelde prijzen van niet-voorradige titels in ons systeem dus te hoog en dat geeft ook geen gunstig beeld.
    Hier komt ook nog bij, dat we vaak via een omweg bestellen om goedkoper uit te zijn dan rechtstreeks bij de uitgever.
    Het verschaft de bezoeker veel meer informatie en in mijn geval zou ik jullie site dan ook meer in de gaten gaan houden.

    Een ander idee is wellicht de titel wel in site op te nemen maar niet de prijs te vermelden. In plaats daarvan kun je een aangepaste versie van bovenstaande quote laten verschijnen.

    Oh ik zie net dat onder op de homepage staat:

    Is de DVD die u zoekt uitverkocht of kunt u deze niet vinden op onze website?
    Dan is het mogelijk dat deze DVD vroegtijdig uitverkocht is of nog bij ons binnen moet komen.
    Wilt u weten, wanneer de DVD weer uit voorraad leverbaar is of wanneer Ro-Direct een toekomstige DVD uit voorraad kan leveren?

    Vul dan een aanvraagformulier in en u krijgt ter informatie een mailtje, wanneer de DVD direct uit voorraad leverbaar is. U kunt dan beslissen of u tot aanschaf wenst over te gaan. Bij een aanvraag is er geen afnameverplichtingen en wordt u vrijblijvend op de hoogte gehouden.
    Wellicht een idee om dit duidelijker naar voren te brengen middels een link aan de zij- of bovenkant van de site?

    <edit>... aan de rechterzijkant staat al zoiets. Het zou duidelijker kunnen IMHO.
    Enemies make dangerous friends

  23. #23

    Standaard Re: Vaak is het Noorden toch beter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door h.kruse
    Vanmiddag bij de MM in Groningen voor 73,99 opgehaald. Scheelt toch al weer een Eurotje, en ons Noorderlingen bin zuunig... :wink:

    Henk
    Nog veel dan of al weer bijna op!

  24. #24

    Standaard

    MM Groningen had woensdag nog veel liggen (meer dan mijn maandelijkse bijdrage van de baas kan omvatten )

    Henk

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door h.kruse
    MM Groningen had woensdag nog veel liggen (meer dan mijn maandelijkse bijdrage van de baas kan omvatten )

    Henk
    ok dan!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •