Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M.G
    http//:www.vanleest.nl 90 piek regio 2
    Dit is wel de versie zonder Nederlandse ondertiteling en geen DTS. Voor de duidelijkheid.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V

    Want als Universal in deze thread kijkt gaan ze helemaal denken dat het niet de moeite loont om speciale uitgaves ook in Nederland uit te brengen. Waarom zouden ze, iedereen die de speciale uitgave wil koop toch de import of regio 1 versie.
    Of ze leren ervan en leveren hier ook goeie versies af...
    Greetz,

    Eelco

  4. #29

    Standaard

    Ik ben zo vriendelijk geweest om de onvriendelijke en niet on-topic zijnde discussie tussen 2 forumleden te verwijderen.
    Voor de betrokken forumleden: jullie hebben elkaars mailadres...

    Terug naar de Shrek februari release....

  5. #30

    Standaard

    Alexander je hebt helemaal gelijk, ik wilde het zelf al voorstellen

  6. #31

    Standaard

    wat goed van jou raskel plusje erbij

  7. #32

    Standaard

    Raskel heeft gelijk, hij is zonder nederlandse ondertitelling en zonder DTS of snap je het nu nog niet.


    Raskel: 2 thumbs up

  8. #33

    Standaard

    toch zit ik echt te twijfelen of ik hem nou R1 met DTS of R2 met Nederlandse ondertiteling en DD5.1(duurt nog ff maaar ik heb geduld

  9. #34

    Standaard

    Toch zit iedereen wel te wachten op de Nederlandse release als er zoveel commentaar op komt

  10. #35

    Standaard is het al februarie ? :)

    ach, ik houd mij voorlopig wel zoet met de divx versie, maar ja, ik wil toch liever de dvd hebben. al is het voor de extra's, de ondertiteling, en dat je zelfs ook de nederlandstalige versie kan kijken. (leuk voor de kinderen)
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  11. #36

    Standaard Schaam schaam, maar toch wil ik het weten

    hallo mensen,

    misschien een hele stomme vraag maar: is shrek leuk???? ik heb de film niet gezien. was het wel lang van plan maar is er niet van gekomen. kan iemand niet een klein recensietje doen ofzo? een beetje in het kort waar de film over gaat??? dankjewel!!!
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  12. #37

    Standaard Re: Schaam schaam, maar toch wil ik het weten

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna
    hallo mensen,

    misschien een hele stomme vraag maar: is shrek leuk???? ik heb de film niet gezien. was het wel lang van plan maar is er niet van gekomen. kan iemand niet een klein recensietje doen ofzo? een beetje in het kort waar de film over gaat??? dankjewel!!!
    Klik hier eens, het is wel Engels, maar beter dan niks

  13. #38

    Standaard Re: Schaam schaam, maar toch wil ik het weten

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna
    misschien een hele stomme vraag maar: is shrek leuk???? ik heb de film niet gezien. was het wel lang van plan maar is er niet van gekomen. kan iemand niet een klein recensietje doen ofzo? een beetje in het kort waar de film over gaat??? dankjewel!!!
    Bedenk je zo´n beetje een parodie op alle sprookjes die er zijn en je komt aardig in de buurt. Als je al ziet dat Shrek in het begin letterlijk en figuurlijk zijn reet afveegt met Sneeuwwitje dan weet je dat het niet meer stuk kan.
    Zo snel mogelijk zien dus!!!

  14. #39

    Standaard bedankt

    bedankt dat jullie je willen inspannen om mij wat verder te helpen ! ik had inderdaad ook nog veel aan die engelse site, daar ook nog bedankt voor...
    ik had gelijk nog een vraagje: hoe kun je een discussie starten, dus een nieuw forum maken????
    groetjes...
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  15. #40

    Standaard Re: bedankt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna
    ik had gelijk nog een vraagje: hoe kun je een discussie starten, dus een nieuw forum maken????
    groetjes...
    De hieropvolgende conversatie heb ik verplaatst naar deze nieuwe thread in 'General Chat' omdat onze groene vriend Shrek hier niet meer bij betrokken was....

  16. #41

    Standaard Re: Re: bedankt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    De hieropvolgende conversatie heb ik verplaatst naar deze nieuwe thread in 'General Chat' omdat onze groene vriend Shrek hier niet meer bij betrokken was....
    en dat kunnen we niet hebben he ? (geintje)

    maar wie kent het verhaal van shrek dan niet ?
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •