De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: ZOEKKKUUUHHH

  1. #1

    Standaard ZOEKKKUUUHHH

    HALLEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUE,


    Als ik de zoekfunctie gebruik en ik zoek op een bepaalde titel, krijg ik een hele lijst te zien, maar werkelijk geen enkele die er ook maar iets mee te maken heeft.

    Zeeeeeeeeeeeeer irritant!!

  2. #2

    Standaard

    Ook goede morgen zeg
    Het is bekend inderdaad dat de zoekfunctie je een groot aanbod van threads geeft om uit te kiezen . Kan heel irritant zijn. .

  3. #3

    Standaard Re: ZOEKKKUUUHHH

    Citaat Oorspronkelijk gepost door matthe
    HALLEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUEUE,


    Als ik de zoekfunctie gebruik en ik zoek op een bepaalde titel, krijg ik een hele lijst te zien, maar werkelijk geen enkele die er ook maar iets mee te maken heeft.

    Zeeeeeeeeeeeeer irritant!!
    Waarschijnlijk heb je gewoon de woorden van de titel ingetikt en gelijk op zoeken geklikt. Dit geeft inderdaad veel mogelijkheden. Het aantal mogelijkheden wordt een stuk minder wanneer je de optie "op alle woorden zoeken" aanvinkt. Ook wanneer je de optie "alleen in de titel zoeken" aanvinkt zal het aantal zoekresultaten aanzienlijk minder zijn.
    Eigenlijk moet je dus even de tijd nemen om de zoekfunctie door te krijgen. Anders zoekt hij in alle teksten van alle berichtjes. Vandaar dat je zo'n grote lijst te zien kreeg.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  4. #4

    Standaard

    Als je iets wilt op- of aanmerken kan dat ook gewoon op een normale manier. slotje.
    Eric van Ballegoie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •