De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Destiny's Child - World Tour [DVD]

    Destiny's Child - World Tour [DVD]

    De donkere schoonheden Beyoncé, Michelle en Kelly zetten Ahoy’ op z’n kop.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Sorry, maar ik vind dit ronduit muziek om bij te gaan janken. Deze DVD zul je dan ook niet snel in mijn collectie terugvinden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Sorry, maar ik vind dit ronduit muziek om bij te gaan janken.
    Er staan wel enkele tranentrekkers op, dus in zekere zin behoor je zijdelings tot de doelgroep.
    Maar goed, over smaak valt niet te twisten natuurlijk.

  4. #4

    Standaard

    Inderdaad. Wat niet wegneemd dat ik ook niet zo hou van kwelende negerinnen (kwelende blanke trienen hou ik ook niet van hoor )
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  5. #5

    Standaard

    Als ik ergens een hekel aan heb is t wel r&b. Deze dvd zul je dus ook niet snel in mijn collectie terugvinden.

  6. #6

    Standaard

    "R&B sucks! There's a bunch of singers who can flow, but the genre sucks! They are singin' on RAP beats! Can't rap on it? Sing on it!"

    Is een zinnetje dat ooit door Seda van Osdorp Posse gebruikt is in een nummer.. ik geloof dat het Biobakmuziek was.. Wordt geloof ik door Chris Rock uitgesproken.. superb!
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nasibal
    "R&B sucks! There's a bunch of singers who can flow, but the genre sucks! They are singin' on RAP beats! Can't rap on it? Sing on it!"
    Dat is natuurlijk gelul van een dronken aardbei. Alsof zingen makkelijker is dan rappen.

  8. #8

    Standaard

    Brrr al krijg ik hem voor niets, no thanks. Niets voor mij dit soort muziek, het kijk gehalte is natuurlijk wel lekker . Maar verder heb ik hier dus helemaal niets mee.

  9. #9

    Standaard

    Ik haat R&B (en ook zeker de bagger van deze huppeltrutjes) dus ik laat de DVD lekker liggen voor waar hij ligt!
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  10. #10

    Standaard

    Niet alles van Destiny's Child is goed, maar singles als "Independent Women pt.1" en "Bootylicious" vind ik ongelooflijk catchy.

    Melige R&B ballads hoeven voor mij niet, maar niet alles in dit genre is slecht. Denk dat Destiny's Child in dit genre aan de top staat, samen met Missy Elliott, Lauryn Hill en Macy Gray.
    there's only one person who's got his work done by friday, and that was robinson crusoë

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    Ik haat R&B (en ook zeker de bagger van deze huppeltrutjes) dus ik laat de DVD lekker liggen voor waar hij ligt!
    Ik heb zelf ook een vrij grote hekel aan R&B, maar echt slecht vind ik dit niet. Liedjes als Say My Name zijn opzich helemaal geen ramp om naar te luisteren. Mensen als Ashanti vind ik erger.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  12. #12

    Standaard

    Ik wil deze DVD wel, ben naar het concert geweest. Ik heb ook niet veel met R&B, maar Desteny"s Child vind ik zeer goed te pruimen. Was wel een van de oudste bezoekers volgens mij. Maar het publiek was toch niet zo jong als ik verwacht had.
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Citaat Oorspronkelijk gepost door nasibal
    "R&B sucks! There's a bunch of singers who can flow, but the genre sucks! They are singin' on RAP beats! Can't rap on it? Sing on it!"
    Dat is natuurlijk gelul van een dronken aardbei. Alsof zingen makkelijker is dan rappen.
    Off-Topic: dat is zeker GEEN gelul....OP is heilig en verschrikkelijk goed!
    R&B is gewoon jah nix, net zoals dance.

    On-Topic: deze DVD ga ik zeker niet kopen, voor de fans uiteraard een zeer goede DVD. Ik w8 wel op de DVD van Eminem

  14. #14

    Standaard

    @Morpheus19: wat een genuanceerde meningen heb jij toch

    BTW: dance is een verzamelnaam voor "elektronische dansmuziek". Dat is zo'n brede noemer (gaande van elektro, techno, electronica, lounge, house, drum'n'bass, 2step, garage, ... tot commerciële trance) dat ik mij niet kan voorstellen dat er in al die genres nergens één nummer is dat je goed zou kunnen vinden.
    there's only one person who's got his work done by friday, and that was robinson crusoë

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boullie
    @Morpheus19: wat een genuanceerde meningen heb jij toch

    BTW: dance is een verzamelnaam voor "elektronische dansmuziek". Dat is zo'n brede noemer (gaande van elektro, techno, electronica, lounge, house, drum'n'bass, 2step, garage, ... tot commerciële trance) dat ik mij niet kan voorstellen dat er in al die genres nergens één nummer is dat je goed zou kunnen vinden.
    dar moet ik toch hard over nadenken of er een goed bestaat.
    terwijl ik ook niet echt ben voor r&b vind ik bootylicious toch wel een feestschijf 8) .
    maar liever heel den avond r&b dan dance (in het algemeen) maar rap/hip hop blijft het beste, maar gelukkig verschillen meningen.
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  16. #16

    Standaard

    Ik heb nooit helemaal begrepen waarom R&B zo populair is. Op een paar originele acts na vind ik het genre niet te pruimen: veel teveel acts die op elkaar lijken. Destiny's Child kan de toets der kritiek NET doorstaan, maar de dvd zal ik zeker niet aanschaffen.

  17. #17

    Standaard

    Ik vind ook wel dat R&B momenteel echt té populair is, bij ons in België is op de muziekzenders TMF en Jim TV overdag soms 1 op de 2 nummers R&B. En dat heb ik zelf getest !
    there's only one person who's got his work done by friday, and that was robinson crusoë

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •