De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Monty Python's The Meaning of Life S.E. [2-Disc]

    Zonet aangeschaft voor 15 euro in de Freerecord Shop (bij gebrek aan betere winkels in de buurt). Maar hoort hier eigenlijk een inlay of boekje bij te zitten? Bij de andere Monty Python dvds is dat namelijk wel het geval (deze zijn wel van Columbia en de nieuwe S.E. van Universal). In FRS openen ze altijd de dozen en ik heb nog al eens een verdwenen boekje meegemaakt. Iemand die dit weet? Dank bij voorbaat.

  2. #2

    Standaard

    Weet je zeker dat het hier om the meaning of life gaat??? en niet om the Holy Grail? Ik dacht namelijk dat de SE van the meaning of life alleen uit was op R1. Mocht dit kloppen dan ga ik als de sodemieter naar de FRS en voor die erg mooie prijs de SE halen

    Maar even weer on-topic, ik heb geen idee of er een boekje bij zit. Was bij de normale uitgave en de SE's van Holy Grail en Life of Brian wel het geval...

  3. #3

    Standaard

    Het gaat wel degelijk om Meaning of Life S.E. die net gereleased is:

    http://www.universalpictures.nl/sear...famecode=25433

  4. #4

    Standaard

    Heb 'm idd vandaag voor die prijs bij frs zien liggen. Maar is wel een mindere Python-film, hoor.
    There is only one real truth: causality!...

  5. #5

    Standaard


    Ik ben een gelukkig mens. Binnenkort maar even naar de FRS. Of er al dan niet een inlay inzit zal me eigenlijk worst wezen :wink:

    Every sperm is sacred!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Heb 'm idd vandaag voor die prijs bij frs zien liggen. Maar is wel een mindere Python-film, hoor.
    Het blijft een Monty Python film. Deze is kwa verhaal idd niet zo bijzonder, maar er zitten een aantal erg leuke sketches in. Zoals die vetzak die voortdurend zit te kotsen, de katholieken, de orgaantransplantatie. Er zitten ook een aantal geweldige liedjes in, vooral Every sperm is sacred vind ik hilarisch. Ik heb deze al op dvd, maar dat is een mislukte uitgave (geen extra's, Letterbox widescreen, dolby 2.0), dus ik denk dat ik me voor die 15 eurootjes hier geen bult aan kan vallen.

  7. #7

    Standaard

    Potverdikkie, deze Monty Python release is helemaal aan mijn neus voorbij gegaan.
    Die moet ik zeker hebben als super-fan. Jammer dat ik van deze release nauwelijks iets gehoord of gelezen heb.

    "...En gaat toch niet stilletjes mijn huisje voorbij!"
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door candela
    Het gaat wel degelijk om Meaning of Life S.E. die net gereleased is:

    http://www.universalpictures.nl/sear...famecode=25433
    ik vind de extra's maar magertjes vergeleken bij de R1 release, die de volgende special features heeft:

    2 Disc Set
    Eric Idle introduction
    Feature Commentary
    Deleted Scenes
    The Meaning of Making the Meaning of Life
    Snipped Bits
    Un Film de John Cleese
    Songs Unsung
    Education Tips
    Fish
    Re-mastering a Masterpiece
    Song and Dance
    Virtual Reunion
    Selling the Meaning of Life
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    ik vind de extra's maar magertjes vergeleken bij de R1 release, die de volgende special features heeft:
    Die universal website is niet erg compleet. Al de extras van de R1 staan ook op deze uitgave voor zover ik kan zien. Ook de coverart is hetzelfde en niet degene op de site.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door candela
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    ik vind de extra's maar magertjes vergeleken bij de R1 release, die de volgende special features heeft:
    Die universal website is niet erg compleet. Al de extras van de R1 staan ook op deze uitgave voor zover ik kan zien. Ook de coverart is hetzelfde en niet degene op de site.
    Dat is nog eens wat je noemt goed nieuws. Nu moet ik hem zeker hebben! Het leek me ook al onwaarschijnlijk dat ze voor die paar extra's een extra dvd nodig hadden, maar dit verklaart een hoop. Tnx voor de info!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door candela
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    ik vind de extra's maar magertjes vergeleken bij de R1 release, die de volgende special features heeft:
    Die universal website is niet erg compleet. Al de extras van de R1 staan ook op deze uitgave voor zover ik kan zien. Ook de coverart is hetzelfde en niet degene op de site.
    Kijk dat is goed nieuws idd! Ik heb naast de Universal site ook nog andere sites geraadpleegd, maar kon nergens een beschrijving van de extra's vinden. Gauw maar eens in de winkel gaan kijken dus.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  12. #12

    Standaard

    Bah ik wilde hem vanmiddag even in de Dordtse binnenstad kopen. Was geen succes: bij de Van Leest hadden ze 1 exemplaar binnengekregen die ze 5 minuten voordat ik er voor kwam hadden verkocht, bij e-plaza en blokker verkochten ze helemaal geen monty python-films. V&D durfde ik niet aan vanwege de minder prettige prijzen daar. En bij de FRS hadden ze lef om te beweren dat de dvd waar ik om vroeg niet bestond. Ze zeiden dat ik de Holy Grail bedoelde! Ik krijg echt hoofdpijn van die vissticks die daar achter de balie je staan te 'helpen'.

    Volgende week maar eens in Rotjeknor proberen dus

  13. #13

    Standaard

    Om even terug te komen over het ontbreken van de inlay (boekje). Bij Universal zit er standaard geen inlay bij (uitzonderingen daargelaten) sinds men hun eigen films is gaan distribueren op DVD. Voor Meaning of Life wilden ze blijkbaar geen uitzondering maken.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RemcoZ
    Volgende week maar eens in Rotjeknor proberen dus
    Of gewoon net als ik even via internet bestellen.
    Zojuist bij www.nlstore.nl gekocht (zoals ik bij veel DVD's doe) omdat die daar het goedkoopste was. Service is altijd prima.
    Als ik hem volgende week binnen heb laat ik weer van me horen.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  15. #15

    Standaard

    Ik heb deze DVD vandaag in mijn handen gehad bij VanLeest en wat zie ik? De DVD heeft (net als de nieuwe versie van Carlito's Way) een Franstalige DTS-track.

    Ik hoop niet dat Universal weer terug naar af gaat. Het ging net zo goed.



    EDIT: afbeelding van cover bijgevoegd.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Ik heb deze DVD vandaag in mijn handen gehad bij VanLeest en wat zie ik? De DVD heeft (net als de nieuwe versie van Carlito's Way) een Franstalige DTS-track.

    Ik hoop niet dat Universal weer terug naar af gaat. Het ging net zo goed.
    Dat schiet inderdaad lekker op :x

  17. #17

    Standaard

    Op deze link staat dat de SE versie van The Meaning of Life erg veel problemen heeft met shuddende beelden. Aangezien ik deze DVD erg graag aanschaf (zag 'm vandaag bij Van Leest bij de aktie "3 DVD's voor slechts 33 euro!", kost alleenstaand 14,95 euro, dacht ik), wil ik toch weten of jullie deze problemen ook hebben met het beeld.

    Lees deze link maar:

    http://www.dvdtalk.com/archives/001790.html

    Ook op dvd.ign.com vond ik verhalen over problemen met de disc!
    Quote:"Run Forrest, run!!"
    (Brad Pitt in Fight Club quoting Robin Wright Penn in Forrest Gump)

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sandervandieren
    (zag 'm vandaag bij Van Leest bij de aktie "3 DVD's voor slechts 33 euro!", kost alleenstaand 14,95 euro, dacht ik)
    Ho ho, let er wel op dat dát de oude (niet S.E.) versie is uit 2000 he!
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  19. #19

    Standaard

    Neen, neen...

    Het is wel degelijk de SE versie, trust me.
    Bij van Leest in Tilburg horen zelfs SE's als Twister en Dante's Peak bij deze actie. Los kosten ze echt 14,99 euro!
    De oude versies zijn even duur, erg duf...

    Nu weet ik alleen nog niet of het beeld shaked...
    Quote:"Run Forrest, run!!"
    (Brad Pitt in Fight Club quoting Robin Wright Penn in Forrest Gump)

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sandervandieren
    Neen, neen...

    Het is wel degelijk de SE versie, trust me.
    Bij van Leest in Tilburg horen zelfs SE's als Twister en Dante's Peak bij deze actie. Los kosten ze echt 14,99 euro!
    De oude versies zijn even duur, erg duf...

    Nu weet ik alleen nog niet of het beeld shaked...
    Dan zit Van Leest op hun site wel flink te klooien.
    Ze bieden daar de oude versie aan voor 14,99 en ze zeggen erbij dat die inderdaad bij de '3 voor 33 euro actie' hoort.
    Link: http://www.vanleest.nl/pages/product...roductID=19582

    En dan hebben ze de gloednieuwe veel betere Special Edition versie voor een absurd lage weggeefprijs van 12,99 en die kun je (om een of andere reden) online niet bestellen.

    Link: http://www.vanleest.nl/pages/product...ductID=398289#

    Volgens mij maakt Van Leest een fout met hun prijzen en versies.
    Overal in Nederland en Belgie beginnen de prijzen van deze gloednieuwe S.E. rond de 21 euro. Ik kan me niet voorstellen dat Van Leest hier een gigaprijsstunt aan het houden is, daar staan ze bij mij anders niet om bekend.

    Ik ben benieuwd wat hier gaande is.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sandervandieren

    Nu weet ik alleen nog niet of het beeld shaked...
    Nee, dat is een probleem bij de NTSC R1 versie.

  22. #22

    Standaard

    Even om twee dingen op te helderen:
    Ik heb de SE pas gekocht bij Van Leest en hij is inderdaad 14,99!! Inderdaad een absurd lage prijs waar zelfs de MM niet bij in de buurt komt ( €19,99).

    Ik heb de film eergisteren bekeken en ik kan je vertellen dat er met het beeld niets mis is. Het trilt niet en alles gaat soepel.

    Ik kan hem trouwens iedereen aanbevelen, ook al heb je de oude versie al. De extra's zijn niet geweldig, maar wel leuk om een keer te zien. Het beeld is een heel stuk beter dan dat van de vorige, niet anamorfe release. Het geluid is nu ook 5.1, maar daar merk je in de praktijk weinig van. Slechts af en toe komt er een noemenswaardig geluid uit je achterste speakers.

  23. #23

    Standaard

    Welke achterlijke lui zetten nu een Franse DTS track erop, in plaats van in de orginele taal. Kan me er zo pissig om maken...

    Ik twijfel om de UK versie aan te schaffen, maar die heeft slechts English "HoH" subtitles. Is dit te doen? Of krijg ik bij elke geluidseffect de ondertiteling erbij?
    "City of light, city of magic!"

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Welke achterlijke lui zetten nu een Franse DTS track erop, in plaats van in de orginele taal.
    Universal! Dat hebben ze bij diverse andere films ook gedaan (Casper, Jurassic Park III, Schindler's List, The Terminal).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •